Olisinpa kiitollinen jos joku jaksaisi tämän lukea ja vastata jos osaa :) !
Mulla on kaksi kuukautta sitten alkanut lievä lämpöily. Se on tässä kahden kuukauden aikana mennyt pahemmaksi: Kuume nousee korkeammalle, ennen ei ylittänyt 37,3 rajaa, mutta olo oli kuumeinen. Nyt se on joka päivä 37.3-38, olo on todella kuumeinen, joskus jään ihmettelemään että miten mulla näin vähän on lämpöä, kun olo on sen mukainen että olisi tuonne lähemmäs 40. Eli ihan hirveä. Kuume/Lämpö nousee päivän aikana useaan kertaan ja laskee taas, tänään ollut jo kolme kuume jaksoa. Tämä vaiva on siis ollut nyt tuon 2 kk päällä, ilman mitään muita flunssan ,merkkejä.. ei yskää (no ehkä pientä tupakka yskää aina välillä), ei nenänvuotoa, eikä kurkku kipua. Kävin labrassa ekan kerran kun lämpöä oli ollut viikon. Kaikki arvot hyvät. Seuraavan kerran sitten olin labrassa, kun olin ollut tuossa nousulasku kuumeessa viisiviikkoa. No, oli arvot edelleen hyvät, mutta leukkarit oli pikkasen koholla. Ne olivat siis 10, eli normaalin yläraja on 8.2. Joten en kamalasti huolestunut asiasta. Pyydettiin ottamaan yhteyttä jos ei kohta mene ohi.
Ei mennyt, tänään soitin taas ja sanoin että olen ihan väsynyt, kuumeinen, ei edelleen muita oireita. Vatsakipuilua on epämääräistä ollut nyt vajaan viikon. Eniten tuossa ylhäällä oikealla tuntuu melkein koko ajan lievää ällöttävää kipua, mutta joskus myös muualle "vihloo". En sitten tiiä...mitä on. Kun olen kokeillut syödä viikon buranaa, mutta lämpö ei ole sillä alentunut. :( Saan labra vastaukset tunnin sisällä, kirjoittelen niitä sitten tähän ja kerron mitäs se hoitsukka sanoi.
Jos jollakin on kokemusta tämmöisestä, niin kertokaa ihmeessä ja kertokaa muutkin jos olisi ehdotuksia mitä tehrä.. Mainitsen vielä, että homeelle en ole altistunut, se on aivan varmaa!
veriarvot ja kuumeilu
3
223
Vastaukset
- kuume_tyttö
ovat taas ihan normaalit. leukkarit laskenu 6.3, hemoglobiini on 122.. hmm, en ymmärrä mitä tää on. Toivottavasti menis pian ohi, ei ole oikeen kivaa olla kokoajan kuumeessa.
- ehkäisy
Käytätkö ehkäisy-/minipillereitä tai jotain joka sisältää keltarauhashormoonia?
Minulla vastaava tilanne; Kärsin lämpöilystä ja kuumesta reilun kuukauden ennen kuin sattui fiksu lääkäri joka hoksasi ehkäisyyn käyttämäni minipillerit "syylliseksi" jatkuvaan kuumeiluun.
Keltarauhashormooni nimittäin saattaa joillakin aiheuttaa jatkuvan kuumeilun ja lämpöilyn.
Lopetin pillerit siihen paikkaan ja siihen loppui myös lämpöily/kuumeilu! - kuume_tyttö
ehkäisy kirjoitti:
Käytätkö ehkäisy-/minipillereitä tai jotain joka sisältää keltarauhashormoonia?
Minulla vastaava tilanne; Kärsin lämpöilystä ja kuumesta reilun kuukauden ennen kuin sattui fiksu lääkäri joka hoksasi ehkäisyyn käyttämäni minipillerit "syylliseksi" jatkuvaan kuumeiluun.
Keltarauhashormooni nimittäin saattaa joillakin aiheuttaa jatkuvan kuumeilun ja lämpöilyn.
Lopetin pillerit siihen paikkaan ja siihen loppui myös lämpöily/kuumeilu!en ole puoleen vcuoteen käyttänyt ehkäisypillereitä tai mitään hormooni juttuja.. Mutta hienoa kun sulla löytyi syy, tämä kun ei ole yhtään kivaa. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818