Olen kirjoittanut kokemuksiani työelämästä parin vuoden ajan. Käykää lukemassa ajatuksiani ja vinkkejäni osoitteesta:
http://vihaantyotani.blogspot.com
kokemuksia työelämästä
3
807
Vastaukset
- kolmioventtiili
HAHAHAHAHAHAH olipas rautasta settii koko sivu täynnä. luin sitten joka pätkän. Niksinurkka osa 1 oli kyllä paras.
Itte teen hyvin liikkuvaa työtä pomoa näen max. 3 kertaa viikossa. Että ei ole ketään kyttäämässä perään. muuten duunit sujuu hyvin ja pysyy aikataulissa. Ainut paska homma on tää mun uusi duuni kaveri. noin 40v mies, joka on aina tehnyt timpurin töitä ja yks kaks eri alalla, josta ei näemmä ymmärrä mitään. Sen on hirveen vaikeeta kysyä/ottaa neuvoa ja puolet nuoremmalta kaverilta, joka kuitenkin on tehnyt alan duunia jo pitempään.
Onko mitään neuvoa tähän? en ole mennyt pomolle vasikoimaan mitään, kun on tullut surkeeta jälkee, mutta kaverin asenneongelma on kyllä suurin minkä olen nähnyt - noin se
menee kun on valtion palveluksessa.Kokeileppa yksityisellä samaa....
- Jup Jup
Työelämän "hanurisoituminen" on faktaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484166- 513850
- 423493
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 422187
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088