No mites se on päivä vierähtänyt käyntiin täällä rennolla hengailupalstalla tai jossain muualla? Se olis sitten niinku aktiviteettia ja tolleen. Vai mites..? Kuis noin niinku äkkiseltään mietittynä panee? Mun tartteis siivoo kämppä, mutta jätän huomiseen. Tai ylihuomiseen.
Kaverit, morjens!!!
22
1016
Vastaukset
- Masse-setä
Ei ihan hyvin ole ehkä mennyt, nutta ei voi voi sinänsä valittakaan.
- pirpzu
on kuitenkin se, että menee edes jotenkin. Juu, ei tässä viitti alkaa valittaan eikä nariseen.
- Masse-setä
pirpzu kirjoitti:
on kuitenkin se, että menee edes jotenkin. Juu, ei tässä viitti alkaa valittaan eikä nariseen.
ihan viimeisen päälle pessimistinen.
Huonona esimerkkinä voisi ajatella vaikka esimerkiksi jotain muumia. - pirpzu
Masse-setä kirjoitti:
ihan viimeisen päälle pessimistinen.
Huonona esimerkkinä voisi ajatella vaikka esimerkiksi jotain muumia.oli tarkoitettu eläytymisenä sinun osaasi, kun olit jotenkin allapäin. Siis mikäli sikäli oikein ymmärsin sen ekan viestisi? Mä oon aina positiivinen, paitsi sillon ku en ole. :)
- Adria
Mietittynä pikapano on joskus paikallaan. Dee dee.
- pirpzu
tulikin mieleeni, että taidanpa tehdä kananuudelia ja sen kaveriksi kananugetteja hapanimeläkastikkeen kera.
- Adria
pirpzu kirjoitti:
tulikin mieleeni, että taidanpa tehdä kananuudelia ja sen kaveriksi kananugetteja hapanimeläkastikkeen kera.
Kukkona kananuudeloiminen?
- pirpzu
Adria kirjoitti:
Kukkona kananuudeloiminen?
ymmärtänyt kysymystäsi, mutta varmaan ihan jees.
- Adria
pirpzu kirjoitti:
ymmärtänyt kysymystäsi, mutta varmaan ihan jees.
Itsekään, mutta ne tuntemukset on tärkeitä. Missäs olet ollut?
- pirpzu
Adria kirjoitti:
Itsekään, mutta ne tuntemukset on tärkeitä. Missäs olet ollut?
Tässä nyt on ollu kaikkee muuta hommelia live-elämässä. Siis kivaa sellaista.. :)
- Adria
pirpzu kirjoitti:
Tässä nyt on ollu kaikkee muuta hommelia live-elämässä. Siis kivaa sellaista.. :)
Tai no, kevät on sellaista?!
- pirpzu
Adria kirjoitti:
Tai no, kevät on sellaista?!
Kyllä, kyllä. :)
- Adria
pirpzu kirjoitti:
Kyllä, kyllä. :)
Komistusta kiusaamaan.
- TizaNova
..miten kaveripiirisi rajaat, mutta morjens kuitenkin!
- pirpzu
on erittttttäin venyvä. Kaikki on mun kavereita. :)
mitenkään, saan aina näppylöitä sanapareista "kuis panee" tai "kuis kusee"
Mutta muuten menee ihan kohtuullisesti, tänään ei oo kerinnyt palstailemaan aiemmin. En tiedä mutta jostain syystä kevät tuo minulle kiireen, ehkä alan elämään talven horroksen jälkeen :)- pirpzu
Itseasiassa mä en voi itsekään sietää niitä kyssäreitä ja sen takia mä kysyinkin niin, ku se oli jotenkin ärsyttävän koomista. :)
Joo, kevät saa ihmeitä aikaan. Mä ehdin jo innoissani luulla, että lumet sulaa pois ja pääsen vihdoinkin lenkkeileen oikein kunnolla, mutta sieltähän tulikin lunta parina päivänä reippaanlaisesti, joten taas odotellaan lumensulamista lopullisesti. Oon mä käyny lenkillä muutenkin, mutta huomattavasti lyhyempiä, mitä kesällä yleensä kävelen.
Viikonloppuna ajattelin olla rohkea ja pestä kaikki talvivaatteet ja laittaa ne sitten komeroon odottamaan ens talvea. No, ehkä mä jätän yhden takia varmuuden vuoksi, mutta kaikki muut haluan heivaa jo pois.
- sulle itselles
pipsa kuuluu???
- pirpzu
kysymästä. Mulle kuuluu oikein hyvää. Elämä hymyilee ja linnut lauleloo, jne. :)
Älä tee tänään mitään minkä voit tehdä huomenna tai ylihuomenna! :)) Mitä sitä suotta stressaamaan, ei ne villakoirat sieltä mihinkään karkaa! Kuten tuossa Taikiksen ketjussa jo kehuinkin, aurinkoisina pakkaspäivinä voi vaikka pyöräillä fillarilla. Suosittelen! :))
- pirpzu
ei oo varsinaisesti villakoiria lattioilla vaan murusia. :D
Enkä kyllä varmana ala pyöräileen. Pyörä saa olla kellarissa niin kauan, että tiet on täysin kuivia..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501809
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121681Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va311308Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931171- 921131
- 751034
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta352974- 62849
- 49811
- 50806