AT-miehistä?
Laitoin kepeän kysymyksen AT-miehen elämään liittyvistä aprikoinneista tänne Naisen logiikkaan pari päivää sitten, ja nyt kun muistin käydä vilkaisemassa, niin tuloksena oli vain vihaisia vastauksia. Ei saisi kuulemma keskustella AT-miehistä.
Mikä teitä niin kovasti haittaa AT-miehissä? Onko parempi, jos kutsun tästä lähtien itseäni aika urpoksi rumilukseksi? Voidaanko sitten keskustella ajatuksistani?
Miksi ei saa puhua...
5
444
Vastaukset
- Mollamaija.
No mikäs tuo AT sitten on?
- aivan tietämätön
Mikä on AT-mies?
AliTajuinen -mies
Anna Toosaa -mies
Aina tukossa, arkityöläinen, asuu Turussa, ankea tosikko, aivotivoli, ainoastaan talouskäyttöön..?
Ampu tulee?
:) - ihan pelle
tämä tyyppi yrittää saada keksimäänsä at/yt termistöä yleistymään ja viljelee sitä joka paikkaan... lokeroinnin tarve yhdistyy kunnian tavoitteluun... copypastettaa tismalleen samoja juttuja viikon välein...
- aika urpo rumilus
Kirjoitan suomi24:ään aika harvoin, ja siitä, kun olen kirjoittanut näitä paria viestiä aiemmin naisen logiikkaan, on aikaa. En siis ole copypastettanut mitään.
ainoa syy, miksi käytän alemman tason mies -termiä on se, että sen luulisi jokaisen ymmärtävän. Jos kirjoitan, että olen aika urpo rumilus, niin minun on sellaisena vaikea edustaa kaikkia at-miehiä. Onhan at-miehiä erilaisia: toiset ovat nössömpiä, toiset rumempia, toiset muuten vaan puutteellisia naisten mielestä. Kun kirjoitan alemman tason mies -nimikkeen alla, niin edustan isompaa ja selkeämpää ryhmää.
Ilmeisesti sinä tosiaan vihaat at-miehiä. Se on kyllä sanottava, että yhteiskunnassa löytyisi monta ihmisryhmää, jotka selkeämmin ansaitsisivat vihan. Naiset haluavat lyödä lyötyä? - Muttamuttamutta
aika urpo rumilus kirjoitti:
Kirjoitan suomi24:ään aika harvoin, ja siitä, kun olen kirjoittanut näitä paria viestiä aiemmin naisen logiikkaan, on aikaa. En siis ole copypastettanut mitään.
ainoa syy, miksi käytän alemman tason mies -termiä on se, että sen luulisi jokaisen ymmärtävän. Jos kirjoitan, että olen aika urpo rumilus, niin minun on sellaisena vaikea edustaa kaikkia at-miehiä. Onhan at-miehiä erilaisia: toiset ovat nössömpiä, toiset rumempia, toiset muuten vaan puutteellisia naisten mielestä. Kun kirjoitan alemman tason mies -nimikkeen alla, niin edustan isompaa ja selkeämpää ryhmää.
Ilmeisesti sinä tosiaan vihaat at-miehiä. Se on kyllä sanottava, että yhteiskunnassa löytyisi monta ihmisryhmää, jotka selkeämmin ansaitsisivat vihan. Naiset haluavat lyödä lyötyä?Olen jo aiemmin sanonut, että te itseänne alemman tason miehiksi kutsuvat voitte perustaa rekisteröidyn yhdistyksen ja alkaa ajaa asioitanne sen kautta. Mutta ongelma on se, että te ette uskalla tuolla torilla sanoa, että tunnette olevanne alemman tason miehiä. Ei voi mitään, jos teidän murheita ei täällä netissä todesta oteta tai teidän ongelmille ei voida ratkaisuja keksiä.
Useinhan ongelmanne on, että naiset eivät anna. Sille ei oikein voi mitään. Yhdistyksenne voisi keksiä siihenkin jonkun ratkaisun, kuten tapailut ns. alemman tason naisten kanssa vaikkapa päivätanssien merkeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16012256
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454600Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1353653Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3631611Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461