Viikko 11 ensimmäisenä aamuna sain puntariin lukemat 72,3kg.
Eli tasan -20kg! :D
Lopuista kymmenestä kilosta en ole vielä päättänyt, että karistanko ne kaikki puhtaalla kuurilla, vai missä vaiheessa alan syömään.
Puhtaalla olisi kyllä ihan helppo olla, eikä tässä nyt tarvisi pelkällä keitolla enää jatkaakaan kuin huhtikuun ajan.
Mutta tämä vielä epäselvä.
Mitä muille kuuluu?
Cambridgekuurilaiset
28
1057
Vastaukset
- mennyt noin kilo
Ja edelleen kauhea nälkä vaivaa. Vähän olen kyllä epäileväinen. Jos ei kunnon kilojen pudotusta tule, niin ei tätä kyllä kauaa jaksa.
Hei Sinä -30 kg, oletko tosiaan ollut 11 viikko puhtaalla kuurilla? Etkä syönyt sinä aikana mitään kiinteää ravintoa. Nostan hattua!- -30..
Kyllä vaan, yhdestoista viikko alkoi pelkillä keitoilla :)
Minulla ensimmäisen viikon pudotus oli reilun kolmen kilon luokkaa. Kai se pudotus riippuu siitä paljonko on ylipainoa, eli jos vaan kymmenen kiloa niin lähtee varmaan vähemmän..
Motivaatio tuntuu olevan tärkein, kun psyykkaat itsesi niin onnistut. Tsemppiä!
- Mousu
Terveyhdys vaan ja ihan aluksi -30kg:lle isot onnittelut huikeasta saavutuksesta! Itselläni alkoi nyt tänään kolmas viikko. Eilen oli punnitus ja vaaka näytti vain -0,5 kilon pudotusta yhden viikon ajalta. Asiaa voi selittää ehkä se, että söin pussin juuri ennen kotonta lähtöäni ja join nesteitä. Lihasprosentti oli luojan kiitos noussut, sillä eka pelko oli, että käykö elimistö aivan säästöliekillä ja syö lihasmassaa. No näin ei kuitenkaan ollut ja myös rasvaprosentti oli hujahtanut kahdessa viikossa alaspäin. Tänään oli omalla vaa'alla aamupaino 86,9 kg, eli pudotusta siis kahdessa viikossa tullut 5,7 kg. Siirryn kuitenkin nyt yhdistelmäkuurille, koska keskustelin konsultin kanssa siitä, että tarkoitukseni on lisätä liikuntaa vielä entisestään (normaalisti liikun n. 4-5 kertaa viikossa, kerralla 45-90 min) ja usein homman jälkeen minulla on kuriseva nälkä, joka piti hereillä joskus öisinkin. Eli tällä tavalla nyt jatketaan ja katsotaan tuloksia taas ensi viikolla punnituksessa. :)
- ja paino ei tipu
alkaa mennä motivaatio. Mulla on elimistö varmaankin mennyt säästöliekkitilaan. Onkohan tätä järkevää jatkaa? Liekö kellekään muulle käynyt samaa että paino ei putoa Cambridgellakaan?
- -30kg..
Kiitos! :)
Lihas painaa enemmän kuin läski, siinä varmaan selitys tuolle puolen kilon pudotukselle.
Mutta hyvä tuo kokonaispudotus on kahteen viikkoon!
Kerrohan sitten miten yhdistelmäkuurin kanssa sujuu, se saattaa olla hieman vaikeampaa kun pitää miettiä mitä suuhunsa laittaa.. Mullakin edessä :P - -30kg..
ja paino ei tipu kirjoitti:
alkaa mennä motivaatio. Mulla on elimistö varmaankin mennyt säästöliekkitilaan. Onkohan tätä järkevää jatkaa? Liekö kellekään muulle käynyt samaa että paino ei putoa Cambridgellakaan?
Paljonko sulla on ylipainoa?
Hae apteekista ketosticx-tikkuja, ja testaa oletko ketoosissa. Kaiken järjen mukaan olet jos et laita suuhusi muuta kun vettä ja näitä pussiruokia.
Eikö sun konsulentti ole sitten sanonut mitään tuosta? Jotenkin en voi uskoa ettei paino tippuisi.. Ei kannata luovuttaa ennenkuin katsoo muutaman viikon miten edistyy. - Mousu
-30kg.. kirjoitti:
Kiitos! :)
Lihas painaa enemmän kuin läski, siinä varmaan selitys tuolle puolen kilon pudotukselle.
Mutta hyvä tuo kokonaispudotus on kahteen viikkoon!
Kerrohan sitten miten yhdistelmäkuurin kanssa sujuu, se saattaa olla hieman vaikeampaa kun pitää miettiä mitä suuhunsa laittaa.. Mullakin edessä :PTervehdys jälleen. Yhdistelmäkuurin 5. päivä menossa ja täytyy todeta, että hienosti on sujunut. Paino laskenut 88,1 kilosta 86,3 kilon hujakoille (omalla vaa'alla punnittuna). On ollut hauska varioida erilaisia ruokayhdistelmiä. Samalla oppii monipuolisuutta juuri kasvisten käytössä, kun joutuu miettimään, mitä kaikkea kivaa lautaselle voisi koota. Olen myös oppinut maustamaan ruokaa, esimerkiksi keittettyjä kasviksia, aivan uudella tavalla. Normaalisti plöräytin aina purkin ruokakermaa joka paikkaan, koska elin siinä kuvitelmassa, että ilman kerman makua mikään ei maistu miltään. Optimistisena jatkan kohti ensimmäistä etappia, eli -15 kg:n pudotusta. :)
- -30kg kesäksi
Mousu kirjoitti:
Tervehdys jälleen. Yhdistelmäkuurin 5. päivä menossa ja täytyy todeta, että hienosti on sujunut. Paino laskenut 88,1 kilosta 86,3 kilon hujakoille (omalla vaa'alla punnittuna). On ollut hauska varioida erilaisia ruokayhdistelmiä. Samalla oppii monipuolisuutta juuri kasvisten käytössä, kun joutuu miettimään, mitä kaikkea kivaa lautaselle voisi koota. Olen myös oppinut maustamaan ruokaa, esimerkiksi keittettyjä kasviksia, aivan uudella tavalla. Normaalisti plöräytin aina purkin ruokakermaa joka paikkaan, koska elin siinä kuvitelmassa, että ilman kerman makua mikään ei maistu miltään. Optimistisena jatkan kohti ensimmäistä etappia, eli -15 kg:n pudotusta. :)
Mitä söit siirtyessäsi puhtaalta yhdistelmälle? Ja minkälaisia neuvoja tuli ohjaajalta?
Montako pussikeittoa menee päivässä?
Kiinnostaa tietää kaikenlaista tuosta siirtymävaiheesta, päätin että 12 viikkoa pelkillä juomilla riittänee mulle :) - Mousu
-30kg kesäksi kirjoitti:
Mitä söit siirtyessäsi puhtaalta yhdistelmälle? Ja minkälaisia neuvoja tuli ohjaajalta?
Montako pussikeittoa menee päivässä?
Kiinnostaa tietää kaikenlaista tuosta siirtymävaiheesta, päätin että 12 viikkoa pelkillä juomilla riittänee mulle :)Ohjaaja antoi ohjelappusen, missä oli yhdistelmäkuurin ohjeet. Muuta ohjeistusta en juuri saanut. Se on se 100 grammaa kasviksia ja 100 grammaa lihaa, mitä sitten saa napostaa yhdellä aterialla. Lisäksi 3 pussia ateriankorvikkeita. Itse syön päivällä normaalisti noi 3 pussia ja sitten illalla tuon aterian. Ohjeessa lukee, että pusseja vähennetään sitten kun tavoitepaino on ihan ulottuvilla, mutta se on varmaan sitten taas oman konsultin kanssa sovittavia/suunniteltavia asioita. Mulla siirtymä meni ihan mukavasti, ei ollut mitään ongelmia. Ohjeessa neuvottiin syömään kalaa väh. kaksi kertaa viikossa, mutta multa se ei ole onnistunut, koska en ole mikään ylisuuri kalan ystävä, enkä juuri osaa mitään maittavaa kalaa valmistaa ja jotenkin kaipaan siihen ainakin sen perunan sitten lisukkeeksi (mitä ei yhdistelmäkuurilla sitten syödä.) Eli aika paljon olen syönyt kanaa, kalkkunaa ja täyslihaa ja sitten erilaisia kasviksia keitettynä, raakana ja pannulla paisteltuna/wokattuna.
- -30kg...
Mousu kirjoitti:
Ohjaaja antoi ohjelappusen, missä oli yhdistelmäkuurin ohjeet. Muuta ohjeistusta en juuri saanut. Se on se 100 grammaa kasviksia ja 100 grammaa lihaa, mitä sitten saa napostaa yhdellä aterialla. Lisäksi 3 pussia ateriankorvikkeita. Itse syön päivällä normaalisti noi 3 pussia ja sitten illalla tuon aterian. Ohjeessa lukee, että pusseja vähennetään sitten kun tavoitepaino on ihan ulottuvilla, mutta se on varmaan sitten taas oman konsultin kanssa sovittavia/suunniteltavia asioita. Mulla siirtymä meni ihan mukavasti, ei ollut mitään ongelmia. Ohjeessa neuvottiin syömään kalaa väh. kaksi kertaa viikossa, mutta multa se ei ole onnistunut, koska en ole mikään ylisuuri kalan ystävä, enkä juuri osaa mitään maittavaa kalaa valmistaa ja jotenkin kaipaan siihen ainakin sen perunan sitten lisukkeeksi (mitä ei yhdistelmäkuurilla sitten syödä.) Eli aika paljon olen syönyt kanaa, kalkkunaa ja täyslihaa ja sitten erilaisia kasviksia keitettynä, raakana ja pannulla paisteltuna/wokattuna.
Kiitos infosta! :)
Tänään alkoi viimeinen, 12. viikko pelkillä keitoilla, ja samalla tuli huonoin pudotuskin koko aikana. Viikossa -1kg :/
No jossain muussa tilanteessa se olisi tosi hyvä pudotus! Painan nyt 71,3kg.
Kyllästyminen pelkkiin keittoihin alkaa näköjään vaivata, ehkä se johtuu yhdistelmäkuurin läheisyydestä, ajatukset karkaavat.. Pelottaakin kun pelkillä pussikeitoilla eläminen on niin vaivatonta, ei tarvi miettiä mitä ja miten paljon syö! Mutta opetellaan :)
Missä ovat Ansku ja 2009?! - Mousu
-30kg... kirjoitti:
Kiitos infosta! :)
Tänään alkoi viimeinen, 12. viikko pelkillä keitoilla, ja samalla tuli huonoin pudotuskin koko aikana. Viikossa -1kg :/
No jossain muussa tilanteessa se olisi tosi hyvä pudotus! Painan nyt 71,3kg.
Kyllästyminen pelkkiin keittoihin alkaa näköjään vaivata, ehkä se johtuu yhdistelmäkuurin läheisyydestä, ajatukset karkaavat.. Pelottaakin kun pelkillä pussikeitoilla eläminen on niin vaivatonta, ei tarvi miettiä mitä ja miten paljon syö! Mutta opetellaan :)
Missä ovat Ansku ja 2009?!Eli tänään siis oli virallinen punnitus virallisen hienolla vaa'alla. Tällä viikolla, mitä nyt olen yhdistelmäkuurilla ollut, on lähtenyt -3,3 kiloa. Yhteispudotus kolmen viikon jälkeen -7,8 kiloa. Kiitos ja ylistys! :D Enää tyhmät 2,2 kiloa 10 kilon pudotukseen matkaa. Toivottavasti lähtee mokomat tän neljännen viikon aikana pois pois pois.
- -30kg kesäksi
Mousu kirjoitti:
Eli tänään siis oli virallinen punnitus virallisen hienolla vaa'alla. Tällä viikolla, mitä nyt olen yhdistelmäkuurilla ollut, on lähtenyt -3,3 kiloa. Yhteispudotus kolmen viikon jälkeen -7,8 kiloa. Kiitos ja ylistys! :D Enää tyhmät 2,2 kiloa 10 kilon pudotukseen matkaa. Toivottavasti lähtee mokomat tän neljännen viikon aikana pois pois pois.
Ihan mahtava tulos, onneksi olkoon! :D
Olen ollut siinä luulossa että siirryttäessä yhdistelmälle, paino saattaa jopa hetkellisesti nousta ennenkuin lähtee taas laskuun.
Annoit toivoa ;) - Mousu
-30kg kesäksi kirjoitti:
Ihan mahtava tulos, onneksi olkoon! :D
Olen ollut siinä luulossa että siirryttäessä yhdistelmälle, paino saattaa jopa hetkellisesti nousta ennenkuin lähtee taas laskuun.
Annoit toivoa ;)Että paljonko olet -30kg pitkä? Muistaakseni sanoit joskus, että meillä oli suht samanlaiset lähtöpainot molemmilla. Ajattelin, että onko pituuskin mahdollisesti sama. :)
Mun kokonaistavoite on ainakin näin aluksi tosiaan se -15 kiloa, mikä on asetettu tavoitteeksi ryhmässä ja sitten vielä henkilökohtaista tavoitetta tämän jälkeen -9 kiloa. Eli yhteensä -24 kiloa tavoitteena tiputtaa. Ellei nyt innostu vielä -3 kiloa tuohon päälle huhkimaan, että pääsisi 65 kilon elopainoon.
Hei, mää tunnustan! Mä söin kebablihaa ja salaattia! Ei muuten vaikuttanu missään. :D Voi sitä ehkä vähä sit herkutellakki, siis tietyissä yhdistelmäkuurin rajoissa, tottakai! - ansku58
Mousu kirjoitti:
Että paljonko olet -30kg pitkä? Muistaakseni sanoit joskus, että meillä oli suht samanlaiset lähtöpainot molemmilla. Ajattelin, että onko pituuskin mahdollisesti sama. :)
Mun kokonaistavoite on ainakin näin aluksi tosiaan se -15 kiloa, mikä on asetettu tavoitteeksi ryhmässä ja sitten vielä henkilökohtaista tavoitetta tämän jälkeen -9 kiloa. Eli yhteensä -24 kiloa tavoitteena tiputtaa. Ellei nyt innostu vielä -3 kiloa tuohon päälle huhkimaan, että pääsisi 65 kilon elopainoon.
Hei, mää tunnustan! Mä söin kebablihaa ja salaattia! Ei muuten vaikuttanu missään. :D Voi sitä ehkä vähä sit herkutellakki, siis tietyissä yhdistelmäkuurin rajoissa, tottakai!moi kaikki
onnittelut -30kg
itsellä pudonnut 16 kg vähän nousi
aloin syömään painonvartijoidn pisteillä nyt taas laskussa pudonnutviikossa 1,6 kg pisteillä
joudun nyt syömään kun menen tekonivel-leikkaukseen viikon päästä. haavat paranee paremmin kuulemma kun syö.
kaikki arvot oli verikokeissa hyviä veri ehkä hieman alakanttiin 125 ja laskee leikkauksessa joten nyt sitten pisteillä alaspäin. onnistuu taas sekin kun oli pusseilla noinkin kauan.
tsemppiä kaikille - -30kg kesäksi
ansku58 kirjoitti:
moi kaikki
onnittelut -30kg
itsellä pudonnut 16 kg vähän nousi
aloin syömään painonvartijoidn pisteillä nyt taas laskussa pudonnutviikossa 1,6 kg pisteillä
joudun nyt syömään kun menen tekonivel-leikkaukseen viikon päästä. haavat paranee paremmin kuulemma kun syö.
kaikki arvot oli verikokeissa hyviä veri ehkä hieman alakanttiin 125 ja laskee leikkauksessa joten nyt sitten pisteillä alaspäin. onnistuu taas sekin kun oli pusseilla noinkin kauan.
tsemppiä kaikilleAnskulle onnea leikkaukseen!
Minulla päättyi nyt 12.viikko puhtaalla kuurilla.
Sinä aikana sain pudotettua yhteensä 23kg :)
Aika meni todella nopeasti, tuntuu hurjalta ajatella että tosiaan olin kolme kuukautta syömättä kiinteää ravintoa!
Painoin aamulla 69,3kg, eli nyt ollaan oikeilla kymmenluvuilla viimein. Enää on pudotettavaa seitsemän kiloa.
Se saakin tippua hitaammin, oikeastaan on kyse enää hienosäädöstä ;)
Söin äsken ensimmäisen aterian kolmeen kuukauteen, nopeasti maha täyttyy! Nyt odottelen että miten se reagoi kiinteään ravintoon..
Kirjoitelkaa muutkin kuulumisia! - sivusta seuraaja
-30kg kesäksi kirjoitti:
Anskulle onnea leikkaukseen!
Minulla päättyi nyt 12.viikko puhtaalla kuurilla.
Sinä aikana sain pudotettua yhteensä 23kg :)
Aika meni todella nopeasti, tuntuu hurjalta ajatella että tosiaan olin kolme kuukautta syömättä kiinteää ravintoa!
Painoin aamulla 69,3kg, eli nyt ollaan oikeilla kymmenluvuilla viimein. Enää on pudotettavaa seitsemän kiloa.
Se saakin tippua hitaammin, oikeastaan on kyse enää hienosäädöstä ;)
Söin äsken ensimmäisen aterian kolmeen kuukauteen, nopeasti maha täyttyy! Nyt odottelen että miten se reagoi kiinteään ravintoon..
Kirjoitelkaa muutkin kuulumisia!Onneksi olkoon. Olen laihduttanut 'perinteisesti' ja hitaasti, mutta vilkuillut samalla teidän tosi laihduttajien palstaa. Nyt menit heittämällä ohi. Laskin, että olet laihtunut vajaa 2 kg per viikko, kun minulla tahti on puoli kiloa viikossa. Huima määrä. Mites vaatteet ? Paljonko olet joutunut uusimaan niitä ?
- -30kg..
sivusta seuraaja kirjoitti:
Onneksi olkoon. Olen laihduttanut 'perinteisesti' ja hitaasti, mutta vilkuillut samalla teidän tosi laihduttajien palstaa. Nyt menit heittämällä ohi. Laskin, että olet laihtunut vajaa 2 kg per viikko, kun minulla tahti on puoli kiloa viikossa. Huima määrä. Mites vaatteet ? Paljonko olet joutunut uusimaan niitä ?
Kiitoksia! :)
Verrattuna perinteisiin laihdutuskeinoihin, tämä on ollut valtavan helppoa ja nopeaa ainakin tähän asti.
Nyt täytyy panostaa myös siihen henkiseen puoleen, ja tutkiskella mikä aikoinaan johti syöpöttelyyn, ja väistää tulevat houkutukset. Tervettä suhdetta ruokaan ja liikuntaan yritetään nyt rakentaa.
En ole oikeastaan ostanut kuin pari uutta t-paitaa, mulla on nimittäin vaatehuone täynnä 38/40 vaatteita hoikemmilta ajoilta :D Ihan perusvaatetta farkkuja jne. joten ovat ihan ajanmukaisia edelleen. Ja se koko on siis tällä hetkellä käytössä.
Sain kolme jätesäkillistä 42-44 kokoisia vaatteita kirppikselle, joten tilaa kyllä tuli uusille.
Ja uusia aion ostaa kun olen tasan 62kg, siinäpä vaikka minun palkkio sitten näistä läskitalkoista ;)
Hyvää jatkoa sinulle jolla on sinnikkyyttä laihtua perinteisin menetelmin, ja kevyttä tulevaa kesää! :) - -30kg..
Mousu kirjoitti:
Että paljonko olet -30kg pitkä? Muistaakseni sanoit joskus, että meillä oli suht samanlaiset lähtöpainot molemmilla. Ajattelin, että onko pituuskin mahdollisesti sama. :)
Hei, mää tunnustan! Mä söin kebablihaa ja salaattia! Ei muuten vaikuttanu missään. :D Voi sitä ehkä vähä sit herkutellakki, siis tietyissä yhdistelmäkuurin rajoissa, tottakai!Sori en huomannut aiemmin tuota viestiäsi!
Olen 163cm lyhyt, ja olin 92,3kg paksu tammikuun puolivälissä kun urakan aloitin.
Joo, ehkä noi välitavoitteet on ihan hyviä asettaa. Itse on vaan painanut laput silmillä eteenpäin, vain yksi tavoite -30kg.
Työkaverit on vähän kauhistelleet kun aion pudottaa vielä sen 7kg, eipä sitä osaa kyllä itsekään ajatella miten paljon sellainen vaikuttaa vielä ulkonäköön.
Tissit on toistaiseksi pysyneet hyvin mukana, ei ole tyhjät pussit tai muutenkaan, mutta vähän jännittää että miten niiden käy kun on kuitenkin useampi kilo vielä pudotettavaa.
Toivottavasti loput rasvat sulais ainoastaan reisistä ja vatsasta :D - perinteiseltä laihduttajalta
-30kg.. kirjoitti:
Sori en huomannut aiemmin tuota viestiäsi!
Olen 163cm lyhyt, ja olin 92,3kg paksu tammikuun puolivälissä kun urakan aloitin.
Joo, ehkä noi välitavoitteet on ihan hyviä asettaa. Itse on vaan painanut laput silmillä eteenpäin, vain yksi tavoite -30kg.
Työkaverit on vähän kauhistelleet kun aion pudottaa vielä sen 7kg, eipä sitä osaa kyllä itsekään ajatella miten paljon sellainen vaikuttaa vielä ulkonäköön.
Tissit on toistaiseksi pysyneet hyvin mukana, ei ole tyhjät pussit tai muutenkaan, mutta vähän jännittää että miten niiden käy kun on kuitenkin useampi kilo vielä pudotettavaa.
Toivottavasti loput rasvat sulais ainoastaan reisistä ja vatsasta :DLaitan tässä vertailun vuoksi omat tulokseni, kun olemme saman pituisia ja tavoite on sama 62 kiloa. Minulla lähtöpaino oli viime joulukuun lopussa 81 kg ja nyt tasan 73. Olen kaksi viikkoa kauemmin laihiksella olleena laihtunut 8 kiloa. Normaalipainon yläraja on jossain 67-68 paikkeilla.
Peilistä näkee että olen pienentynyt mutta näkee myös, että olen edelleen pullukka.
Ehkä sullakin tahti hiukan hidastuu, kun tulee ruokaa mukaan.
Mites muut cambridget ? - Mousu
perinteiseltä laihduttajalta kirjoitti:
Laitan tässä vertailun vuoksi omat tulokseni, kun olemme saman pituisia ja tavoite on sama 62 kiloa. Minulla lähtöpaino oli viime joulukuun lopussa 81 kg ja nyt tasan 73. Olen kaksi viikkoa kauemmin laihiksella olleena laihtunut 8 kiloa. Normaalipainon yläraja on jossain 67-68 paikkeilla.
Peilistä näkee että olen pienentynyt mutta näkee myös, että olen edelleen pullukka.
Ehkä sullakin tahti hiukan hidastuu, kun tulee ruokaa mukaan.
Mites muut cambridget ?Moikka taasen. Viides viikko alkaa olla takana päin ja tänään virallisessa punnituksessa paino oli 82,6. Pudotussaldo on nyt siis tasan -10 kg. Vielä on seuraavat viisi viikkoa edessä ja olen oikein optimistinen, että ainakin -15 kg:n rajapyykki tulee vielä tässä ajassa ohittumaan. Ainakin tähtään siihen todella todella kovin. Myös lihas- ja rasvaprosentin suhteet ovat kääntyneet nyt oikeaan suuntaan, toinen kasvaa ja toinen vähenee. Tsemppiä siis kaikille, nauttikaa ihanasta keväästä ja siitä että pääsee lenkille hölköttelemään. Niin mä ainakin itse teen. :)
- -30kg..
Mousu kirjoitti:
Moikka taasen. Viides viikko alkaa olla takana päin ja tänään virallisessa punnituksessa paino oli 82,6. Pudotussaldo on nyt siis tasan -10 kg. Vielä on seuraavat viisi viikkoa edessä ja olen oikein optimistinen, että ainakin -15 kg:n rajapyykki tulee vielä tässä ajassa ohittumaan. Ainakin tähtään siihen todella todella kovin. Myös lihas- ja rasvaprosentin suhteet ovat kääntyneet nyt oikeaan suuntaan, toinen kasvaa ja toinen vähenee. Tsemppiä siis kaikille, nauttikaa ihanasta keväästä ja siitä että pääsee lenkille hölköttelemään. Niin mä ainakin itse teen. :)
Hyvin menee Mousu! Jos viitsit, niin kertoisitko mitä/miten paljon syöt päivän aikana? Ja onko siis edelleen vaan yksi ateria kiinteää ruokaa ja loput pusseja?
- Mousu
-30kg.. kirjoitti:
Hyvin menee Mousu! Jos viitsit, niin kertoisitko mitä/miten paljon syöt päivän aikana? Ja onko siis edelleen vaan yksi ateria kiinteää ruokaa ja loput pusseja?
Kyllä, syön kolme ateriankorviketta (joista yksi on patukka, kun olen niihin tykästynyt kovin) ja yleensä iltaisin sitten kiinteän aterian, jossa 100 g kasviksia ja 100 g lihaa. Kiinteään ateriaan kuuluu yleensä kasvispuolelta salaattia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, kaalia, tms. mistä voi jonkinlaisen salaattimuodostelman luoda. Mielelläni tykkään myös, että lautaselle tulee jotain lämmintä vihannespuolen edustajaa, esim. paistettua tomaattia, keitettyä porkkanaa, tms. Lihapuolella olen painottunut aika paljon kanaan. Tulee myös syötyä naudanlihaa ja porsaanlihaa, kalaan en ole vieläkään oikein saanut mitään tuntumaa. Myös fetajuustoa tulee aika usein laitettua lautaselle, tietysti silloin pitää katsoa, että yhteismäärä lihan kanssa on se 100 g. Joskus tuntuu kaupassa, että mitä hittoa sitä söisi, kun kokoliha on kuitenkin aika kallista ja opiskelijana sitä on tottunut syömään jauheliha - kanasuikalelinjalla tehtyä ruokaa melko paljon. Olen kerran syöny nakkejakin. :D Olin pääsiäisen ajan töissä, ja koska työ on fyysistä, tietysti se nälkäkin sitten tuli. Eli, pääsiäisenä söin kahtena iltana "mitä tykkäsin", tietyissä annosrajoissa kuitenkin, eli ei mitään järjetöntä ahmimista eikä myöskään mitään herkkuja. Ei mielestäni vaikuttanut mitenkään painon putoamiseen, mutta toisaalta, onhan tätä painoa mistä ottaa. Aterioiden varioiminen ja uusien mausteiden käyttäminen on minusta tässä ollut kaikkein hauskinta.
- -30kg..
Mousu kirjoitti:
Kyllä, syön kolme ateriankorviketta (joista yksi on patukka, kun olen niihin tykästynyt kovin) ja yleensä iltaisin sitten kiinteän aterian, jossa 100 g kasviksia ja 100 g lihaa. Kiinteään ateriaan kuuluu yleensä kasvispuolelta salaattia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, kaalia, tms. mistä voi jonkinlaisen salaattimuodostelman luoda. Mielelläni tykkään myös, että lautaselle tulee jotain lämmintä vihannespuolen edustajaa, esim. paistettua tomaattia, keitettyä porkkanaa, tms. Lihapuolella olen painottunut aika paljon kanaan. Tulee myös syötyä naudanlihaa ja porsaanlihaa, kalaan en ole vieläkään oikein saanut mitään tuntumaa. Myös fetajuustoa tulee aika usein laitettua lautaselle, tietysti silloin pitää katsoa, että yhteismäärä lihan kanssa on se 100 g. Joskus tuntuu kaupassa, että mitä hittoa sitä söisi, kun kokoliha on kuitenkin aika kallista ja opiskelijana sitä on tottunut syömään jauheliha - kanasuikalelinjalla tehtyä ruokaa melko paljon. Olen kerran syöny nakkejakin. :D Olin pääsiäisen ajan töissä, ja koska työ on fyysistä, tietysti se nälkäkin sitten tuli. Eli, pääsiäisenä söin kahtena iltana "mitä tykkäsin", tietyissä annosrajoissa kuitenkin, eli ei mitään järjetöntä ahmimista eikä myöskään mitään herkkuja. Ei mielestäni vaikuttanut mitenkään painon putoamiseen, mutta toisaalta, onhan tätä painoa mistä ottaa. Aterioiden varioiminen ja uusien mausteiden käyttäminen on minusta tässä ollut kaikkein hauskinta.
Kiitos vastauksesta :) Edelleen vaan noin pieniä määriä tuota ruokaa.. Ehkä minä saisin syödä enemmänkin kuin 100g 100g kun loppu kuitenkin jo häämöttää :) No pitää kysyä ensi viikolla.
- 2009
Huomenna tulee 3kk aloituksesta ja tänään kävin punnituksessa ja -18,1kg on lähtent. Vielä 10-15 kg meenaan pudottaa. En ole olt enää ihan puhtaalla kuurilla; välillä olen vähän ruokaa tai leipää maistanu, mutta pääosin pusseilla mennään.
- -30kg..
Mukava kuulla sinustakin ja hyvin olet pudottanut, onnea! :) Mitä tarkkaan ottaen tarkoittaa että välillä maistelet ruokaa? Eli ei joka päivä? Munkin tekis mieli jatkaa pelkällä puhtaalla, olispa paljon helpompaa, huoh. Nyt ahdistaa kun täytyy itse päättää että mitä ja miten paljon syö. Miten se voi olla niin vaikeaa!? No eihän näillä loppuikää voi mennä, pakko vaan opetella. Paino on luojan kiitos edelleen laskusuunnassa, mutta repsahdusta odotellessa..
- 2009
-30kg.. kirjoitti:
Mukava kuulla sinustakin ja hyvin olet pudottanut, onnea! :) Mitä tarkkaan ottaen tarkoittaa että välillä maistelet ruokaa? Eli ei joka päivä? Munkin tekis mieli jatkaa pelkällä puhtaalla, olispa paljon helpompaa, huoh. Nyt ahdistaa kun täytyy itse päättää että mitä ja miten paljon syö. Miten se voi olla niin vaikeaa!? No eihän näillä loppuikää voi mennä, pakko vaan opetella. Paino on luojan kiitos edelleen laskusuunnassa, mutta repsahdusta odotellessa..
Eli joskus otan tooosi vähän ruokaa, mutta en siis joka päivä. Leipäpalan syön, vois sanoa, et joka toinen pv. Mutta kyllä sitten aikanaan tulee oma opettelu olemaan ruokailun suhteen.
- -30kg kesäksi
2009 kirjoitti:
Eli joskus otan tooosi vähän ruokaa, mutta en siis joka päivä. Leipäpalan syön, vois sanoa, et joka toinen pv. Mutta kyllä sitten aikanaan tulee oma opettelu olemaan ruokailun suhteen.
No älä muuta sano! Mulla on myös syömättömiä päiviä, jotenkin tuntuu että ei vaan saa aikaiseksi laittaa mitään töiden jälkeen :/ Lisäksi tuntuu että saa painon nopeammin alas kun vetää vaan keittoja. Pakkohan tässä olisi ryhdistäytyä ja ottaa vaan projektiksi että nyt opetellaan syömään. Joskushan se vielä vastaan tulee..
- ansku58
2009 kirjoitti:
moikka taas leikkaus on ohitse painoa tullut takaisin noin 3kg sairaaklassa oli hyvät sapuskat mut onneksi pystyi sanoon että pieni annos.suunnittelen tässä taas kuuria mutta en varmaan vielä aloita kun menee 12 tabua panacodia ja ibuxinia päivässä. olen ollut suunnilleen pisteillä paitsi sairaalassa jossa olin 8 päivää tsemppiä kaikille tuun seuraileen teidän pudotuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784