1) Menisitkö sänkyyn jos olisi mahdollisuus?
2) Miksi menisit/et menisi?
3) Oletko mies/nainen
Pitkiäkin vastauksia saa kirjoittaa jos haluaa.
Angelina Jolie, panisitko?
9
877
Vastaukset
- ajw
1) Joo
2) Kaunis nainen ja kuulemma ei ihan heikoimmasta päästä sängyssä.
3) Mies - mies-
Tarja Halosta.
- iyfifujyfuyfy
Saattaisin mennä, koska olen puuteessa, Angelina on perhanan hyvän näköinen, mutta jos se ois livenä oikeesti ärsyttävä tai muuten olemukseltaan hirveä, niin luultavasti en menis.
Mies - nahkaa vain
Hyh helvata. Hirveä ranka. Naamakin roikkuu kuivuudesta kärsien. Ei terve enää.
- n.....
Ei Angelina ole enää niin kaunis kuin nuorempana. Liin terävää mielestäni kaikki piirteitä myöten, vaikka selkeä piirteisiä ihailenki, mutta raja jossakin :o/ Angelinan huulet on silti upeet.
- nassunainen
Olen aina sanonut miehelleni, että ainoa nainen jota panisin(köh tai jotain) olisi Angelina Jolie ehkä myös Drew Barrymore mut eka päällimäisenä. Kaunis tai oikeastaan seksikäs, epäitsekäs, välittää muista, kuitenkin paha tyttö ja kaikkee...
- wawawaw
1. En menisi.
2. Hyvin kaunis, mutta olemuksesta puuttuu jokin lämpö tai pehmeys.
3. Olen nainen. - .Loveable.
1. Menisin
2. No haloo, se on Angelina Jolie. Kukapa ei menisi?
3. Nainen. - adsg
1)Todellakin.
2)Kuumin nainen tällä planeetalla, eikä varmasti mikään sukka sängyssä.
3)Nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770