Mitä me haemme

nettideitistä

Näyttelyesinettäkö? Kun kuulostaa että ikä/paino/pituus/silmien väri/ hiukset tai niiden uupuminen on niin hitsin tärkeää.

Minä ainakin etsin ihmistä jonka kanssa on hyvä olla, joka on se oikea. Ei siinä vaikuta se mitä mittarilukemat näyttävät, onko lapsia vai ei.

Täällä lueskellessa kuitenkin kuulostaa että toiset haluavat koristeen ei ihmistä, vai olenko väärässä?

36

1577

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys.

Kyllähän sitä jokainen varmasti hakee sellaista sopivaa kumppania, jolle itse kelpaisi ja jonka seurassa itse viihtyisi.

Voi sieltä löytää ihan mukavia kavereitakin. Ajatustenvaihtoa.

• höpiset

ja kun kukaan ei tunnu ymmärtävän edes sitä seikkaa että vanhetessa fysiologiset muutokset tulee taatusti, mutta se henkinen puoli säilyy. Tuntuu kuin ihmiset ajattelisivat vain tätä päivää

• nainen tässä.

Minulla oli alkuun profiili, jossa ei ollut lainkaan pituus- ja painokriteereitä. Miehet tulkitsivat sen siten, että olen itse niin ruma, että minulle kelpaa minkä kokonen mies tahansa.

Eli kriteereiden puuttuminen ei ole hyvä asia, vaan osoitus epätoivosta. Sellaiset viestit loppuivat kun täytin ko. kriteerit.

Muutenkin tulee aivan liian paljon ilkeitä kommenttaja, en ymmärrä.

• eli tä?
        nainen tässä. kirjoitti:

Minulla oli alkuun profiili, jossa ei ollut lainkaan pituus- ja painokriteereitä. Miehet tulkitsivat sen siten, että olen itse niin ruma, että minulle kelpaa minkä kokonen mies tahansa.

Eli kriteereiden puuttuminen ei ole hyvä asia, vaan osoitus epätoivosta. Sellaiset viestit loppuivat kun täytin ko. kriteerit.

Muutenkin tulee aivan liian paljon ilkeitä kommenttaja, en ymmärrä.

Minä en nyt ymmärtäny tuosta sun sepustuksesta yhtään mitään.
        Eli kun sulla ei ollu profiilissa kriteereitä, niin miehetkö sitten kommentoi sitä niin, että sulle näyttää kelpaavan kuka tahansa?.

• eikä paljon kriteereitä mie...
        eli tä? kirjoitti:

Eli kun sulla ei ollu profiilissa kriteereitä, niin miehetkö sitten kommentoi sitä niin, että sulle näyttää kelpaavan kuka tahansa?.

Ja vähän tulee vastauksia. Sitten kun nähdään, moni huoahtaa ääneen, että huh, pelkäsin että minkä näköinen sieltä tulee, kun sulla ei ollut painoa ... voi pojat, jos tietäisivät mitä painan, eivät olisi edes vastanneet siihen ekaan viestiin, jonka lähetin. :)

• nainen tässä.
        eli tä? kirjoitti:

Siis kun en osannut täyttää sitä Suomi24 profiilia heti täydelliseksi niin sieltä tuli samantien miehiltä viestejä että "vastasin kun sulle näyttää kelpaavan kuka tahansa" yms.

Tämä on ihan totta. En osannut laittaa pituus/paino ja koulutusvaatimuksia siihen profiiliin kun sen tein.
        Enkä oikeastaan siis mitään muutakaan ihannekumppanin kohdalta.

Eli kriteereiden puuttuminen tulkittiin epätoivoksi.

• hmm...
        nainen tässä. kirjoitti:

Siis kun en osannut täyttää sitä Suomi24 profiilia heti täydelliseksi niin sieltä tuli samantien miehiltä viestejä että "vastasin kun sulle näyttää kelpaavan kuka tahansa" yms.

Tämä on ihan totta. En osannut laittaa pituus/paino ja koulutusvaatimuksia siihen profiiliin kun sen tein.
        Enkä oikeastaan siis mitään muutakaan ihannekumppanin kohdalta.

Eli kriteereiden puuttuminen tulkittiin epätoivoksi.

""vastasin kun sulle näyttää kelpaavan kuka tahansa""

Vai olisiko sillä tarkoitettu sittenkin jotain muuta?
        Jos kääntää asian toisinpäin...

***vastasin kun et näytä torjuvan ketään***
        ***(valintamenettelystäsi)***

"Eli kriteereiden puuttuminen tulkittiin epätoivoksi."

Minä tulkitsen sen avarakatseisuudeksi. Viisaus siitä että rajat ovat keinotekoisia, turhan jyrkkiä. Toki todennäköisyys vähenee tiettyihin suuntiin, mutta selvää kynnystä on aika tyhmää asettaa.

Voi se epätoivoakin olla. Mikä rikos sekin oikein on? Olkoon vaikka kuinka epätoivoinen. Jos hän sopii minulle ja suhde toimii, olen löytänyt aarteen. Mahdollinen takertuminen ei pelota. Osaan kyllä puhua asiat selviksi, ilman pillastumisia tai aihetta siihen antamatta. Ihan ymmärrettävästi, kiltisti ja lämpimästi.

Mitä epätoivoon tulee, näitä touhua seuratessa, ne tiukimmin kriterisoivat vasta epätoivoisilta vaikuttavat (kovaäänisin parku, törkeimmät huutelut).

Ei täs mitää... "Nyppiminen on elämys!", sano Ali-Pertti Ainstailinki.

• hmm...

"kun kukaan ei tunnu ymmärtävän... ...vanhetessa fysiologiset muutokset tulee... ...henkinen puoli säilyy...

Älä yleistä! Hahhah..vitsivitsi!

Minä uskoin isäni kertomaan viisauteen:"Kauneus on katoavaista, mutta rumuus senkun lisääntyy!".

• uskoni
        hmm... kirjoitti:

"kun kukaan ei tunnu ymmärtävän... ...vanhetessa fysiologiset muutokset tulee... ...henkinen puoli säilyy...

Älä yleistä! Hahhah..vitsivitsi!

Minä uskoin isäni kertomaan viisauteen:"Kauneus on katoavaista, mutta rumuus senkun lisääntyy!".

*Minä uskoin isäni kertomaan viisauteen:"Kauneus on katoavaista, mutta rumuus senkun lisääntyy!".*

kauneuden katoamiseen on tasaantuvaa, ei se mihinkään katoa haniseni:)

• hmm...
        uskoni kirjoitti:

*Minä uskoin isäni kertomaan viisauteen:"Kauneus on katoavaista, mutta rumuus senkun lisääntyy!".*

kauneuden katoamiseen on tasaantuvaa, ei se mihinkään katoa haniseni:)

"kauneuden katoamiseen on tasaantuvaa, ei se mihinkään katoa haniseni:)"

Ensimmäisestä lauseesta en saanut tolkkua???
        Painovirhe tai jotain???

...se termodynamiikan lain ensimmäinen (muminaa)...

• ole nähnytkään
        hmm... kirjoitti:

Painovirhe tai jotain???

Tarkotin että kauneuden katoamiseen ja rumuuden lisääntymiseen iän myötä laitetaan liikaa painoa.Normaalistihan ihminen vanhenee, toiset nopeammin kuin toiset.Kaikki on suhteutettua mihin asioita vertaa.

Mielestäni ihmisen kauneus (ulkonäkö)tasaantuu eikä näinollen tulisi käyttää edes koko ruma-sanaa puhuttaessa ulkonäköseikoista.

• hipanen
        hmm... kirjoitti:

Painovirhe tai jotain???

kauneus katoaa mutta samalla myös katsojan näkö huononee joten...

• unohda vaan
        hipanen kirjoitti:

kauneus katoaa mutta samalla myös katsojan näkö huononee joten...

prillejä, kaukolaseilla näkee.

• hmm...
        ole nähnytkään kirjoitti:

Tarkotin että kauneuden katoamiseen ja rumuuden lisääntymiseen iän myötä laitetaan liikaa painoa.Normaalistihan ihminen vanhenee, toiset nopeammin kuin toiset.Kaikki on suhteutettua mihin asioita vertaa.

Mielestäni ihmisen kauneus (ulkonäkö)tasaantuu eikä näinollen tulisi käyttää edes koko ruma-sanaa puhuttaessa ulkonäköseikoista.

"laitetaan liikaa painoa."

No silloinhan on painovirhe!

"Normaalistihan ihminen vanhenee, toiset nopeammin kuin toiset.Kaikki on suhteutettua mihin asioita vertaa."

Se nyt oli sellainen ikivanha fraasivitsi. En ole ulkonäköpöhkö.

"Mielestäni ihmisen kauneus (ulkonäkö)tasaantuu eikä näinollen tulisi käyttää edes koko ruma-sanaa puhuttaessa ulkonäköseikoista."

Samaa mieltä. Ruma sana.

• hipanen
        unohda vaan kirjoitti:

prillejä, kaukolaseilla näkee.

isoisäni, katsoessaan vahentunutta ja kryppystä vaimoaan eli mummoani, että hän näkee silmissään vieläkin sen 20 vuotiaan tytönheitukan joka sai nuorenpojan pään pyörälle. Mummoni tähän hymyillen että hän näkee sen salskean tumman pojan joka sai katseellaan päänpyörälle.

• sanottu,
        hipanen kirjoitti:

isoisäni, katsoessaan vahentunutta ja kryppystä vaimoaan eli mummoani, että hän näkee silmissään vieläkin sen 20 vuotiaan tytönheitukan joka sai nuorenpojan pään pyörälle. Mummoni tähän hymyillen että hän näkee sen salskean tumman pojan joka sai katseellaan päänpyörälle.

isovanhempiesi esimerkki olkoon meidän kaikkien pariutumishaave johon pyrkiä "hipanen".

• on tosiaan

paha juttu. Pälvikalju ei nappaa...

• ei liian tiukkaa

Sellaista ihmistä, jonka seurassa ikään kuin saa lisää virtaa. Jonka ajatukset kiinnostaa, joka on miellyttävä ilmeiltään ja eleiltään, rauhallinen, suhtautuu lämpimästi, joka tuntuu hyväksyvän itsen, sellainen vetää puoleensa ... tämä on sudenkuoppa ujoille, jotka ahdistuksissaan voivat näyttää kireiltä, rasittuneilta, ylimielisiltä, töykeiltä jne. ennen kuin oppivat tuntemaan toisen ja osaavat rentoutua toisen seurassa.

Ja olen miettinyt että sekin että kun treffien jälkeen todetaan itsekseen, että ei oikein iskenyt, voi myös johtua siitä että itse on niin jännittynyt, ettei pysty keskittymään toiseen, olemaan oikeasti läsnä. Miten siinä voi kiinnostua silloin toisesta, puhumattakaan siitä että se toinen kiinnostuisi itsestä.

• Se on

takuuvarma juttu että ikäerot vaikuttaa vai onko sinusta ihan ok jos 18 vuotias tyttö tapailee 46 vuotiasta miestä?

Paino ja vartalomuoto vaikuttaa ainakin minulla kun etsin jotakin muuta kuin sohvaperunaa.

Lapset sekoittavat elämää joten jos et sitä ymmärrä niin miksi olet niitä hankkinut?

Äärimmäisen naiivia.

• näyttely esinettä

et ihmistä, joka oikeasti aidosti välittäisi sinusta.

Mutta se onkin sinun asiasi

• yksinkertaista ole
        näyttely esinettä kirjoitti:

et ihmistä, joka oikeasti aidosti välittäisi sinusta.

Mutta se onkin sinun asiasi

että joko näyttelyesine tai mikä vaan. Kyllä se suhde sisältää vaatimuksensa mitä tulee lapsiin ja muihin käytännönhommiin. Siinä pian tunteet kuolee kun toisen lapset aina on ensimmäisellä sijalla ym. Ei se aito välittäminen aina riitä yksistään. Olosuhteet vaikuttaa paljon.

• joka ei
        yksinkertaista ole kirjoitti:

että joko näyttelyesine tai mikä vaan. Kyllä se suhde sisältää vaatimuksensa mitä tulee lapsiin ja muihin käytännönhommiin. Siinä pian tunteet kuolee kun toisen lapset aina on ensimmäisellä sijalla ym. Ei se aito välittäminen aina riitä yksistään. Olosuhteet vaikuttaa paljon.

osaa antaa aikaa sille kumppaniehdokkaalle ja osoittaa että tämä on tärkeä, ei pitäisikään hakea kumppania.

Kun hakee elämänkumppania on hänelle myös oltava aikaa, mutta myös lapsille. Se on tasapainoilua ja jos nainen ei osaa olla kuin "täydellinen"äiti, ei kannata hankkiakaan miestä.

• unelma säleikkö

Toi nyt on noita selityksiä...

Paino ei kyllä välttämättä kerro sohvaperunasta mitään. Toiset on hoikkia ja huonokuntoisia. Itsekin tapailin miestä yli 190 cm pitkä ja hoikka kuin mikä. Ei liikkunut yhtään, tosi surkea kunto ja poltti vielä tupakkaa vaikka profiilissaan muuta väitti. Sain hänet joskus raahattua laiskalle kävelylenkille edes happea haukkaamaan.

Minä itse (N) painan yli 80 kiloa, käyn 2 kertaa viikossa kuntosalilla säännöllisesti ja lenkillä kaikkina muina päivinä, jopa juoksen...

• täydellinen isä :)
        joka ei kirjoitti:

osaa antaa aikaa sille kumppaniehdokkaalle ja osoittaa että tämä on tärkeä, ei pitäisikään hakea kumppania.

Kun hakee elämänkumppania on hänelle myös oltava aikaa, mutta myös lapsille. Se on tasapainoilua ja jos nainen ei osaa olla kuin "täydellinen"äiti, ei kannata hankkiakaan miestä.

Se kun menee molempiin suuntiin :) Minä lapsettomana naisena en oikein hyväksy osakseni toisen lapsien tuomia esteitä suhteelle. Itsekästä? Pinnallista? Olkoon tai ei, meillä on jokaisella valinnanvapaus vapailla markkinoilla.

• menee
        täydellinen isä :) kirjoitti:

Se kun menee molempiin suuntiin :) Minä lapsettomana naisena en oikein hyväksy osakseni toisen lapsien tuomia esteitä suhteelle. Itsekästä? Pinnallista? Olkoon tai ei, meillä on jokaisella valinnanvapaus vapailla markkinoilla.

Lapset tuovat tietenkin aina jonkinlaisia esteitä, en voi sitä kieltää. Koska itsellänikin on tenavia.

Mutta kuitenkin, seurustelen ja olen pystynyt olemaan sekä äiti lapsilleni että antamaan aikaa miesystävälleni jolla ei ole lapsia.

Miesystäväni jopa yllättyi siitä että aikaa löytyy hänellekin ja aika paljon jopa. Vaikka kumpikin työskentelemme ja harrastamme.

Joustimme kumpikin hiukan omissa harrastuksissa, vaihdoimme aikoja ja avot, aikaa on :)

• hmm...

"Mitä me haemme nettideitistä"

Häh? Lapsikin sen tietää!

"Näyttelyesinettäkö?"
      "...toiset haluavat koristeen..."

Asiantuntija kertoo miten on. Tietolähde on varmasti luotettava.

"tärkeintä rakastumisessa on, että on joku jota voi näyttää."
      - Birgitte 8v -

Ei taatusti mitään mutua!

• tietää...

siis sä nyt menet siitä mistä aita on matalin.. niin sanoakseni, muta tässä kysyttiin haetaanko netistä kumpania... aitoa ihmistä vai koristetta käsipuoleen

• hmm...
        tietää... kirjoitti:

siis sä nyt menet siitä mistä aita on matalin.. niin sanoakseni, muta tässä kysyttiin haetaanko netistä kumpania... aitoa ihmistä vai koristetta käsipuoleen

"aitoa ihmistä vai koristetta käsipuoleen"

Siis kyllähän se lapsi oli sen ajatuksen ympäristöstään imenyt ja sillälailla vesiselvä totuus ('ilmiantaja').

Kyllä se mielestäni aivan ilmeistä on että jotkut hakevat mitä näytelläkin sitten. Yleisyyttä en osaa arvioida. Tarkkaa rajaahan ei tässäkään ole, kenellä se näyttäminen painaa minkäkin verran valinnoissa.

• taitaa olla
        hmm... kirjoitti:

"aitoa ihmistä vai koristetta käsipuoleen"

Siis kyllähän se lapsi oli sen ajatuksen ympäristöstään imenyt ja sillälailla vesiselvä totuus ('ilmiantaja').

Kyllä se mielestäni aivan ilmeistä on että jotkut hakevat mitä näytelläkin sitten. Yleisyyttä en osaa arvioida. Tarkkaa rajaahan ei tässäkään ole, kenellä se näyttäminen painaa minkäkin verran valinnoissa.

tärkeää että pituus on sopiva, paino on sopiva, ulkonäkö on sopiva, mutta entäs se luonne? kyllä ensimmäiseksi pitäisi pistää se spiva luonne.

• hmm...
        taitaa olla kirjoitti:

tärkeää että pituus on sopiva, paino on sopiva, ulkonäkö on sopiva, mutta entäs se luonne? kyllä ensimmäiseksi pitäisi pistää se spiva luonne.

"tärkeää että pituus on sopiva, paino on sopiva, ulkonäkö on sopiva,"

Niinpä.

"mutta entäs se luonne? kyllä ensimmäiseksi pitäisi pistää se spiva luonne."

Minulle se on ehdottomasti tärkein, ja senjälkeen vuorovaikutustaidot, muita henkisiä juttuja, sitten tulee pitkä väli ja ulkoiset seikat sekä muuta hömpötystä. Olen varautunut siihen että jälkimmäiset on sitten mitä on, koska valintana on aina yksilö, kokonaisuus. En lähe nirsoilemaan jos tärkeimmät löytyy.

Harmillista että minulle tärkeistä ei ole paljoa juttua teksteissä.

• aikuinen naikkonen

mitään enkä ketään. Profiili on mutta ihan ajanvietteeksi. Muutaman hemmon tavannut tuota kautta ja kiitos ei enää.
      Hyvin harvoille edes vastaan mitään. Ei jaksa enää. Kunhan kulutan aikaa siellä

• en jaksaisi

tuollaista ajanvietettä, vaan hain oikeasti elämääni ihmistä jossa on persoonaa isolla P:llä, huumoria, uskallusta ja avoimuutta. Löysinkin sellaisen ja ihan vahingossa vielä.

Sinänsä hassujuttu että kirjauduin tuonne treffeille sisään ja katsoin, vasta sisäänkirjautuneet, yksi kuva kiinnitti huomioni... mutta ajattelin että olkoon, liian kaukana.

Kun sama heppu oli kolmatta kertaa siinä etusivulla minun sisäänkirjautumisen aikana, oli pakko käydä lukemassa profiili ja siinä se oli :) ajattelin että tuolle kirjoitan jotakin ja jos ei nappaa niin, poistan koko profiilini.

Ja tässä sitä nyt ollaan... lätkässä puolin ja toisin

• hmm...
        en jaksaisi kirjoitti:

tuollaista ajanvietettä, vaan hain oikeasti elämääni ihmistä jossa on persoonaa isolla P:llä, huumoria, uskallusta ja avoimuutta. Löysinkin sellaisen ja ihan vahingossa vielä.

Sinänsä hassujuttu että kirjauduin tuonne treffeille sisään ja katsoin, vasta sisäänkirjautuneet, yksi kuva kiinnitti huomioni... mutta ajattelin että olkoon, liian kaukana.

Kun sama heppu oli kolmatta kertaa siinä etusivulla minun sisäänkirjautumisen aikana, oli pakko käydä lukemassa profiili ja siinä se oli :) ajattelin että tuolle kirjoitan jotakin ja jos ei nappaa niin, poistan koko profiilini.

Ja tässä sitä nyt ollaan... lätkässä puolin ja toisin

"oikeasti elämääni ihmistä jossa on persoonaa isolla P:llä, huumoria, uskallusta ja avoimuutta."

Sitä samaa, sitä samaa. Juuri tätä olen hakemassa ja olen. Olis aika ekstaattista löytää.

"Löysinkin sellaisen ja ihan vahingossa vielä."

Niin olen ajatellut, vahino sen täytyy olla.

"käydä lukemassa profiili ja siinä se oli :)

Harva lukee profiiliani, näkyisi käyneen klikkaamassa, mikä ei tarkoita vielä lukemista (profiilini luultavasti enimmäkseen luetaan jos klikataan auki),
        Miksiköhän? Hakuehdot jäänee täyttymättä?

"ajattelin että tuolle kirjoitan jotakin ja jos ei nappaa niin, poistan koko profiilini."

Eeeh...

"Ja tässä sitä nyt ollaan... lätkässä puolin ja toisin"

(huonon huumorin osio)

Sanotaan että miljoona kärpästä ei voi olla väärässä...
        Ette onneksi ole kärpäsiä, ne kun ei tykkää olla lätkässä.

(vitsivitsi)

• frendforever

seuranhakupalstalla aikaa kuluttamassa,ja hirveän kyynisellä asenteella!

Miksi? Luulisi että voi tehdä muutakin jos koko homma on evvk!

Kai tajuat että kulutat myös muiden aikaa(turhaan)

Juuri sinunlaisesi tekevät seuranhausta turhauttavaa,kun kuitenkin niitä oikeasti läheistä ystävää etsiviäkin on.

Ajattele joskus toisinpäin-kuka haluaisi lähellesi ,jos sinulla on tuo asenne päällä koko ajan.

Lähde ihmeesssä sieltä seuranhakupalvelusta ,ennnkuin tartutat enemää tuota myrkyllistä asennetta muihin.

• että mitä????????
        frendforever kirjoitti:

seuranhakupalstalla aikaa kuluttamassa,ja hirveän kyynisellä asenteella!

Miksi? Luulisi että voi tehdä muutakin jos koko homma on evvk!

Kai tajuat että kulutat myös muiden aikaa(turhaan)

Juuri sinunlaisesi tekevät seuranhausta turhauttavaa,kun kuitenkin niitä oikeasti läheistä ystävää etsiviäkin on.

Ajattele joskus toisinpäin-kuka haluaisi lähellesi ,jos sinulla on tuo asenne päällä koko ajan.

Lähde ihmeesssä sieltä seuranhakupalvelusta ,ennnkuin tartutat enemää tuota myrkyllistä asennetta muihin.

myrkyllistä siinä on? En siis vastaa viesteihin, kuten ei niin moni muukaan. Joten en mielestäni eroa mitenkään massasta. Töissä on kivaa lueskella profiileja ruokatauolla. Ja tiesitkö että ystävyys pitää ansaita, ei sitä netistä löydä. Kavereita ehkä, mutta onhan siellä myös pillua etsiviä? Ja he saavat olla siellä mutta minä mielestäsi en?

• Camras

On tullut kierrettyä muutakin kun tahkoa ja elämän kokemusta on, nämä netti jutut vaikuttaa kovin sairailta. Ei ennen ollut tämmöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6508
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      84
      4954
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3218
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3062
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2265
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1636
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1231
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1222
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1136
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      904
    Aihe