että uskot minun pitävän sinusta!!
minun tekisi kovasti mieli työntää käteni hiuksiisi ja rapsuttaa päätäsi,ei pusukaan pahaa tekisi:)
meillä vain on liikaa yleisöä..
kai olet huomannut,meitä seurataan varsin tarkasti...joten olkaamme toistaiseksi varuillamme;)
söpölle höpölle pojalle
söpöltä höpöltä tytöltä
sovitaanko
8
1158
Vastaukset
- minä...
uskon, jos sinäkin uskot minun pitävän sinusta, tai uskon kyllä muutenkin:) Ollaan varuillamme ja...nähdään;)
- miekkonen.
Siis vihjase ikätietoja?
- niin vaikka sopiakin,
mutta miellelläni saisin asiaan sinulta vielä jotain varmistusta.. Salli minun vaikka saada huomenna yksi pitkä katse, kun ne ovat olleet viime aikoina hieman kadoksissa, vain sellaista satunnaista vilkuilua olen huomannut. Tai pukeudu vaikka siihen söpöön valkoiseen paitaan, tai ihan mitä vaan, että saisin edes viikonlopuksi jonkun rauhan ajatuksilleni :)
Voi tuo kuullostaisi vallan mukavalla, vaikka alkuun kyllä ihan juttelu, ja vaikka kädestä kiinni pitäminenkin riittäisivät.
Olen huomannut, että meitä taidetaan seurata jopa useammastakin suunnasta. Olenkin jo ehtinyt luulemaan, että kaveripiirisi on tietoinen asiasta ja pidätte kentieas hauskaa minun kustannuksellani.. no toivottavasti ei nyt kuitenkaan niin ole. Samanlaista minun reaktioideni kyttäystä erinäisissä asiossa olen huomannut omassa kaveriporukassanikin.. enkä viitsisi heille alkaa mitään selittelemään. Ollaan vaan varuillaan, jos niin haluat, mutta kuinka kauan, ja annathan minulle ensin se varmuuden tunteistasi.
Huomenna taas nähdään.. - tosissasi
Ensin kyselet ja sitten et vastaa. Kertoo aika paljon aloittajasta.
- söpöltä höpöltä tytöltä
huomenna emme taida nähdä,ellei sitten sattumalta...;)
uskon,että uskot minun pitävän sinusta
tiedän sinunkin pitävän minusta...;)
toivottavasti näen unta sinusta ensi yönä,näe sinäkin minusta!! - mielestäni...
aloittaja ei kyllä juurikaan kysellyt vaan totesi, että meitä/heitä seurataan ja ei varmaan siksi haluakaan vastailla.
- nyt siellä
mielestäni... kirjoitti:
aloittaja ei kyllä juurikaan kysellyt vaan totesi, että meitä/heitä seurataan ja ei varmaan siksi haluakaan vastailla.
täällä voi sanoa mitä vain...ei täällä ketään voi seurata, eikä tehdä päätelmiä...ei tästä voi tosielämään mitään johtopäätöksiä tehdä...ellei käytä nimiä jne....
- söpölle höpölle tytölle
söpöltä höpöltä tytöltä kirjoitti:
huomenna emme taida nähdä,ellei sitten sattumalta...;)
uskon,että uskot minun pitävän sinusta
tiedän sinunkin pitävän minusta...;)
toivottavasti näen unta sinusta ensi yönä,näe sinäkin minusta!!Kai sinä voisit kertoa jonkin tuntomerkin, missä osassa maata, etunimen alkukirjain tms.? Parhaassa tapauksessa te tai jopa me ;) olisimme samalla palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948