Kunnon miehiä

olevinaan.

Miksi minä kohtaan netissä miehiä, jotka sanovat olevansa kunnon miehiä tai kunnollisia miehiä.

Miten minusta tuntuu, että he ovat ehdottomia, sovinistisia (vaativat naiselta sellaista mitä ei itseltään), perinteisiä miehen työt naisen työt ajatuksineen. Kriteerit naiselle ovat aivan uskomattomia.

Ja sitten haukutaan että naiset rakastuvat renttuihin. Minusta tuntuu, että naiset kelpaavat vain rentuille. Olisiko se renttu sitten hieman rennompi niin nainenkin voi rentoutua?

Noille kunnon miehinä itseään mainostaville ei tunnu omantasoinen nainen kelpaavan.

Jotenkin kireäpipoisia tyyppejä, jos noin näin voi sanoa.

Mistä löytyisi normaali, mukava mies, joka ei vaadi kohtuttomia ja joka ei valita koko ajan?

20

1710

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ookkaan

...

• jekyl & hyde

Itse olen kunnollinen mies ja normaali mies.

En ikinä ole vaatinut naisilta mitään. Aina olen antanut kaikkeni seurustelukumppaneille ilman mitään takaisin pyytämättä.

Ainoita asioita missä olen ehdoton, on lojaalisuus ja rehellisyys.

Kohtelen kuin kukkaa kämmenellä mutta jos luottamus petetään niin se oli siinä sitten.
      Näin on valitettavasti käynyt omalla kohdalla enemmän kuin laki sallii, joten vastakysymys: mistä löytyy normaaleita ja kunnollisia naisia?

• ja pyytäminen

Parisuhteessa pitää kyetä antamaan anteeksi ja pyytämään anteeksi.

Luottamuksen pettäminen voi toki olla todellistakin, mutta joskus se voi kertoa myös kyvyttömyydestä antaa toiselle anteeksi.

Jotkut ihmiset ovat sellaisia, etteivät pysty luottamaan kehenkään ja se on kyllä jo ongelma.

• jekyl & hyde
        ja pyytäminen kirjoitti:

Luottamuksen pettäminen voi toki olla todellistakin, mutta joskus se voi kertoa myös kyvyttömyydestä antaa toiselle anteeksi.

Jotkut ihmiset ovat sellaisia, etteivät pysty luottamaan kehenkään ja se on kyllä jo ongelma.

"Normaaleissa elämän tilanteissa tietenkin pitää nämä asiat osata."

"En puhunut pienistä arkisista asioista vaan valehtelusta ja kolmansista osapuolista suhteessa, antaisitko itse anteeksi?"

"Allekirjoittanut ainakin luottaa muihin ihmisiin vaikka syytä olisi alkaa ajattelemaan niinkin pikkusieluisesti ettei luota kehenkään.
        Jos ei luota ihmisiin niin siinähän tekee vain hallaa itselleen."

• ja pyytämisestä
        jekyl & hyde kirjoitti:

"Normaaleissa elämän tilanteissa tietenkin pitää nämä asiat osata."

"En puhunut pienistä arkisista asioista vaan valehtelusta ja kolmansista osapuolista suhteessa, antaisitko itse anteeksi?"

"Allekirjoittanut ainakin luottaa muihin ihmisiin vaikka syytä olisi alkaa ajattelemaan niinkin pikkusieluisesti ettei luota kehenkään.
        Jos ei luota ihmisiin niin siinähän tekee vain hallaa itselleen."

En tiedä miten reagoisin vastaavassa tilanteessa. Voihan se olla, että antaisin anteeksi valehtelun (mistä asiasta?) ja pettämisen, jos kokisin itse ajaneeni toisen siihen tilanteeseen. Voihan se olla vastapuolen halu lopettaa suhde yhtälailla, sellaistakin voisi olla. Kyllähän se ongelmista omassa suhteessa kertoo. Jos muuten menee huonosti, niin ehkä se voi olla se lopullinen niitti. En tosiaankaan pysty tuohon vastaamaan.

Luottamus on tärkeä asia, se on totta.

Minusta on surullista, että jotkut ihmiset eivät enää kykene luottamaan kehenkään.

Kyllähän minä ihmisiin luotan. Uskon kaikista hyvää kunnes he omalla käytöksellään toisin todistavat.

• exmiesexvaimo
        ja pyytäminen kirjoitti:

Ex-vaimoni paneskeli Tallinnan lautalla kahden vieraan miehen kanssa. Sitä en voinut antaa anteeksi.

• Joopajoo'

siis itse sanovat olevansa kunnollisia...hmm...?

• sanoo ainakin

parikertaa että on ihan kunnonmies, tai kunnollinen mies. Minä olen alkanut pitää sitä hälytysmerkkinä.

Jos on kunnollinen tarviiko sitä erikseen mainostaa?

• mirumaru

On kunnon miehiä olemassa (= Minullakin on sellanen hakusessa, mutta en usko että nämä suomi24:ssä vuosia kierrätyksessä olleet on niitä.

• oleva...

Eihän kierrätykseen kelpaa muu kuin hyvä kama :).

• duraselli
        oleva... kirjoitti:

Eihän kierrätykseen kelpaa muu kuin hyvä kama :).

Niin jos käsityksesi on tuo niin ei kun menoksi. Tosiaan (kama) eihän kukaan pidä kovin kuluneita vaatteitakaan ja autotkin romutetaan aikanaan.

• happy1234

kunnon miehiä netissä oikeastikin...
      Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia... Olen käynyt treffeillä muutaman kanssa, tosi fiksuja, kivoja, hauskoja, sävähdyttäviäkin... Oikeestaan kauhea tilanne kun kolmen kanssa käynyt treffeillä ja kaikkien kanssa olisi kiva tavata edelleen. Ja tapaillaankin. Mihinkään pidemmälle en lähde ennenkuin tietää oikeasti mitä haluaa..

Kyllä niitä hyviäkin miehiä löytyy...

• tuollainen mutta

ikäluokka pitäisi olla 20-30, normaalipainoisuus on vaatimus sekä ei pidä olla lapsia ja aikaa tulee viettää muualla kuin baarissa.

Jos nuo ovat liikoja vaatimuksia niin...

• hmm...

"Mistä löytyisi normaali, mukava mies, joka ei vaadi kohtuttomia ja joka ei valita koko ajan?"

Joo, mutta normaali en ole, ja täältähän jo löytyi parempia.

Oikeesti ei kyllä ole oikein hajuakaan mikä se kunnonmies oikein on. Ei oikein tykkää ottaa yhteyttä sellaisiin jotka sitä hakevat. Jotenkin tuntu etten voi mitenkään olla kun olen vähän erilainen. Sama koskee luonnehdintoja tosimies, mies isolla.. jne.

Epänormaalille ei tietenkään ole kysyntää, ihan jo ennakkoluulojen vuoksi.

• Ulla utelias

epänormaali olet?

• Ullan kaveriko?

"Joo,mutta normaali en ole,ja täältähän jo löytyi
        parempia." Jos et ole kunnon mies miksi edes pyrit vastaamaan? hmmmmmmmmmmm?

• hmm...
        Ullan kaveriko? kirjoitti:

"Joo,mutta normaali en ole,ja täältähän jo löytyi
        parempia." Jos et ole kunnon mies miksi edes pyrit vastaamaan? hmmmmmmmmmmm?

"Jos et ole kunnon mies miksi edes pyrit vastaamaan?"

En itse pidä sitä vastauksena kenellekään.
        Ajatuksiensa ilmaisuun tämä foorumi on.

• hmm...
        Ulla utelias kirjoitti:

epänormaali olet?

"Millä tavalla epänormaali olet?"

Sitä on varmaa vaikeaa määritellä tai kuvailla lyhyesti.

Jos mitataan ihmisen joitakin ominaisuuksia, niin se ei vastaa sen väestönosan tuloksia, mitä pidetään normaalina. Normaaleja arvoja tietysti on myöskin.

On vahvuuksia ja heikkouksia, mitä ei tavata kovin usein muissa.

Itsenäinen ja riippumaton (eli se boheemi), joidenkin mielestä kummallinen, toisten taas ei. Elämäntapani ei ole tavallinen.

Ei mitään sellaista että monikaan siitä mitään huomaisi, jos ei ole tuntenut pitempään.

• hui hai

juu eräällä tyypillä omasta mielestään kattava haku päällä. tosi masentavia laulun sanojen lainauksia (teinipoppaifanittaja, nelikymppinen) ja 'vaatimukset' aika negtiivissävitteisiä eli kertoo miehen totaalisesta epävarmuudesta.

jotenkin heikkohermonen vapisija ja huokailija se oli kaikin puolin. meni sekasin ja naurskeli ihan pienestä määrästä alkoholia. jotenkin outo koko hemmo. terapian ja mielialalääkityksn puutteessa oli mun diagnoosi. mutta sen kun lisäilee vaan 'vaatimuksiaan' listoille. mottokin on ihan masis teinirääpöstys. huh.

• yäktyyppi

mutta vaikutan naisten mielestä epäilyttävältä kuin variksenraato valkopyykissä. Ei kai tätä naamaa miksikään saa muutettua, ja sulavan itsevarmasta käytöksestä ollaan kieltämättä kaukana. Siispä aina kun yritän nousta siivilleni, törmään murhaavan tarkkaan ilmatorjuntaan, mikä ei tee seuraavaa yritystä yhtään helpommaksi. Ja mitäpä muutenkaan voisin naiselle tarjota?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6084
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2863
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe