kyssäri) keheen luotat mikä ammatti

1.postipoika.2.gigolo3.ilotyttö.4.suutari.5.psykiatri 6.hoitaja.7.putkimies.8.lokakuski.9.maalari 10.näyttelijä.Nyt mieti tarkkaan ja onko luottamus )))) Tarpeen?? ja huuhailua( hassutellaan

17

348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huuhaan tunnelman mukaan ja vastailkaa ken uskaltaa((( mä luotan tällä hetkellä putkimieheenDDDD)))) HIHHI

• ilotyttö osaa ammattinsa ja tosiaan paneutuu työhönsä...:-)

• nooanarkki kirjoitti:

ilotyttö osaa ammattinsa ja tosiaan paneutuu työhönsä...:-)

nyt huuhmorrii ja hymmyy poskeen((( jaahas ilotyttö((

• mustaksimaalattu

Ilotyttöön,se ei aiheuta peyttymyksiä:-).Se pettää aina fyysisesti.Hassu juttu, mutta ilotytöilläkin on vaki kumppani.Kuulin yhdeltä tutulta jutun,jossa hän kertoi asuneensa ilotytön kanssa pitkään.Siinä oli kyse rakkaudesta.Joten onko seksi sittenkään rakkautta.Onko rakkaudessa sittenkin kysymys henkisestä sitoutumisesta toiseen,,,Huu Haata,vai ei,,,:----)))))

• Mikähän teillä yleensä miehillä ,mä arvasin HIH mutta tosiasia ja huuhaa niin onko rakkautta s.vai ei??ilmaan heitetty kyssäri----(((( elämä on yhtä miettimistäDDDD((((

• mustaksimaalattu
        sammakko17 kirjoitti:

Mikähän teillä yleensä miehillä ,mä arvasin HIH mutta tosiasia ja huuhaa niin onko rakkautta s.vai ei??ilmaan heitetty kyssäri----(((( elämä on yhtä miettimistäDDDD((((

Siltä vaatii vain jokainen ihminen erillaisia asioita.Kysyisit mieluummin? .Mitä pidät Rakkautena?,,,,,.Ois siinä yhdellä jos toisellakin mietittävää,,:----))

• mustaksimaalattu kirjoitti:

Siltä vaatii vain jokainen ihminen erillaisia asioita.Kysyisit mieluummin? .Mitä pidät Rakkautena?,,,,,.Ois siinä yhdellä jos toisellakin mietittävää,,:----))

niin utelias ja kysyn sinulta,mitä pidät rakkautena???

• mustaksimaalattu
        sammakko17 kirjoitti:

niin utelias ja kysyn sinulta,mitä pidät rakkautena???

Toisesta välittäminen sen vikoineen ja virheineen,välittämättä siitä että tuntisikkin itsensä täydelliseksi,,,,,,mitä meistä ei kukaan ole,,nyyh,,nyyh,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :-)

Toisesta välittäminen sen vikoineen ja virheineen,välittämättä siitä että tuntisikkin itsensä täydelliseksi,,,,,,mitä meistä ei kukaan ole,,nyyh,,nyyh,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :-)

Löytänyt sitä oikiaa jos noin sanot ,meille jokaiselle on joku joka välittää vikoineen ja virheineen tai sit haaveilen pumpulipilvissä---nih

• mustaksimaalattu
        sammakko17 kirjoitti:

Löytänyt sitä oikiaa jos noin sanot ,meille jokaiselle on joku joka välittää vikoineen ja virheineen tai sit haaveilen pumpulipilvissä---nih

,,hyväksyykö hän minua,,,,.En ole löytänyt sitä oikeaa.On ollut epäonni,,,,,sitähän rakkaus on,,hyväksymistä,,välittämistä,,,,,,,,vuorovaikutusta,,,:-)

,,hyväksyykö hän minua,,,,.En ole löytänyt sitä oikeaa.On ollut epäonni,,,,,sitähän rakkaus on,,hyväksymistä,,välittämistä,,,,,,,,vuorovaikutusta,,,:-)

Hyväksyykö ja ja mitä hyväksyy nää on elämä kinkkerisiä kysymyksiä((((

• mustaksimaalattu
        sammakko17 kirjoitti:

Hyväksyykö ja ja mitä hyväksyy nää on elämä kinkkerisiä kysymyksiä((((

alkaen.Tuo itsestään esiin niin hyvät,kuin pahatkin puolensa.Siitähän meidän persoonallisuutemme rakentuu.Kokonaisuus on se mitä ihmiset etsivät,,,,,,,,,ei tuu pettymyksiä,,,pettymykset ovat ;-( ,,eikö niin,,.Mutta unia sinullle :-)

alkaen.Tuo itsestään esiin niin hyvät,kuin pahatkin puolensa.Siitähän meidän persoonallisuutemme rakentuu.Kokonaisuus on se mitä ihmiset etsivät,,,,,,,,,ei tuu pettymyksiä,,,pettymykset ovat ;-( ,,eikö niin,,.Mutta unia sinullle :-)

Mutta jos menet nukkumaan ,nuku hyvin kauniita unia((((

• pujottelija

en luota,tollaset tärkeät hommat kannattaa tehdä ite

• sähän vastasit salaperäsesti,mutta asian ydin((((

• mörri miettii...

Ehkä kaksikin,joihin luottaa... Postipojalla on vaitiolovelvollisuus toisten posteista, voi luottaa...

Lokakuski näkee ihmistä pintaa syvemmälle, eipä varmaan pahemmin paskaa puhu vapaa-ajallaan...

Elikkäs postipoika ja lokakuski... :•)

• vastasi wiksusti,mörri sie aika lähelle menit tätä asiaa ,mitä minä ajattelen((((((

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe