Mie oon juonu noita lämmin kuppi-keittoja,lisäksi kasvissosekeittoa ja pinaattikeittoa,näkkileipää,ja kevytlevite leikkeleet,olen laihtunut 2 kuukaudessa 86,8 kilosta 75 kiloon,ei ollu varaa nutrata enää mut toi on mulla ollu hyvä dieetti,lisäksi tietty vitamiinit purkista.
Vastaukset 7
- varottavia esimerkkejä
- Anna25:)
on vaan väliaikaista,kunhan enimmät läskit saa pois,mulla ku on aika reilusti ylipainoa pituuteen nähden,oon 152 cm pitkä.
- ile
kans muija juo noita keittoja aikas paljon,onko ne sit epäterveellisiä?
- Amppari
Lämminkuppikeitot on jtn niin kamalaa.
- ......
Tosiaan jos on kiinnostunut nutrilett jutuista niin itse ainakin valitsen mielummin lämminkupit :) Tulee opiskelija kukkarolle huomattavasti halvemmaksi! Ja toki välillä voi "nautiskella" oikeitakin pussikeittoja mutta tämä lämminkuppi dieetti on hyvä korvike jos ei rahapussi riitä nutriletteihin.
- LämminKuppi3
...... kirjoitti:
Tosiaan jos on kiinnostunut nutrilett jutuista niin itse ainakin valitsen mielummin lämminkupit :) Tulee opiskelija kukkarolle huomattavasti halvemmaksi! Ja toki välillä voi "nautiskella" oikeitakin pussikeittoja mutta tämä lämminkuppi dieetti on hyvä korvike jos ei rahapussi riitä nutriletteihin.
Noi lämmin kuppikeitot on aivan mahtavia ja paino putoaa mukavasti ja silti olo on hyvä :) ...itse lisään keittoon monesti muutaman ruokalusikallisen raejuustoa ja muutaman kappaleen esim. joitan lihapyöryköitä, on ruokaisaa ja maukasta njam :) ..ja halpaa ;)
- Rita9
Olen myös mieltynyt noihin lämminkuppi keittoihin. Aamu kun alkaa jo 06.00 vaikka töihin ehdin vasta klo 08.00, minulle riittää nämä lämmin kuppikeitot mainiosti lounaaksi. Illalla sitten perheen kanssa nautimme kunnollisen lämpimän illallisen klo 19.00.
Mielestäni nämä keitot ovat ravitsevia ja vievät nälän sekä lämmittävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3751519Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2519792 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk78860Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28815- 54803
- 40779
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa69727- 57722
- 65716
- 59715