Mie oon juonu noita lämmin kuppi-keittoja,lisäksi kasvissosekeittoa ja pinaattikeittoa,näkkileipää,ja kevytlevite leikkeleet,olen laihtunut 2 kuukaudessa 86,8 kilosta 75 kiloon,ei ollu varaa nutrata enää mut toi on mulla ollu hyvä dieetti,lisäksi tietty vitamiinit purkista.
Lämmin kuppi
7
2417
Vastaukset
- varottavia esimerkkejä
- Anna25:)
on vaan väliaikaista,kunhan enimmät läskit saa pois,mulla ku on aika reilusti ylipainoa pituuteen nähden,oon 152 cm pitkä.
- ile
kans muija juo noita keittoja aikas paljon,onko ne sit epäterveellisiä?
- Amppari
Lämminkuppikeitot on jtn niin kamalaa.
- ......
Tosiaan jos on kiinnostunut nutrilett jutuista niin itse ainakin valitsen mielummin lämminkupit :) Tulee opiskelija kukkarolle huomattavasti halvemmaksi! Ja toki välillä voi "nautiskella" oikeitakin pussikeittoja mutta tämä lämminkuppi dieetti on hyvä korvike jos ei rahapussi riitä nutriletteihin.
- LämminKuppi3
...... kirjoitti:
Tosiaan jos on kiinnostunut nutrilett jutuista niin itse ainakin valitsen mielummin lämminkupit :) Tulee opiskelija kukkarolle huomattavasti halvemmaksi! Ja toki välillä voi "nautiskella" oikeitakin pussikeittoja mutta tämä lämminkuppi dieetti on hyvä korvike jos ei rahapussi riitä nutriletteihin.
Noi lämmin kuppikeitot on aivan mahtavia ja paino putoaa mukavasti ja silti olo on hyvä :) ...itse lisään keittoon monesti muutaman ruokalusikallisen raejuustoa ja muutaman kappaleen esim. joitan lihapyöryköitä, on ruokaisaa ja maukasta njam :) ..ja halpaa ;)
- Rita9
Olen myös mieltynyt noihin lämminkuppi keittoihin. Aamu kun alkaa jo 06.00 vaikka töihin ehdin vasta klo 08.00, minulle riittää nämä lämmin kuppikeitot mainiosti lounaaksi. Illalla sitten perheen kanssa nautimme kunnollisen lämpimän illallisen klo 19.00.
Mielestäni nämä keitot ovat ravitsevia ja vievät nälän sekä lämmittävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852300- 431890
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!771682- 761436
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261234- 481213
- 771211
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai431147- 591091
- 481088