kosmetologiin liittyvä kysymys

sssssasas

voiko kosmetologilla olla huulikoru?

15

2226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosmetologihhh

itselläni on madonna (ja kielikorukin)
      riippuu tietty työpaikasta, että miten suhtautuvat lävistyksiin.

• asiakkaistahan

se riippuu, voiko pitää lävistyksiä.

Itse en mene hoidattamaan itseäni lävistetylle kosmetologille.

Mutta varmaan muut lävärityypit kannustavat juuri sinua.

• kosmetologihhh
        asiakkaistahan kirjoitti:

se riippuu, voiko pitää lävistyksiä.

Itse en mene hoidattamaan itseäni lävistetylle kosmetologille.

Mutta varmaan muut lävärityypit kannustavat juuri sinua.

"Itse en mene hoidattamaan itseäni lävistetylle kosmetologille."

Voi olla hankalaa..Nykypäivänä kun melkein jokaisella on ainakin korvalävistykset.
        Syy sinulla on tähän mikä? Miten lävistys vähentää ammattitaitoa/osaamista?

Ja asiakkaistahan se EI riipu. Asiakkaat saavat valita asiointipaikkansa. Jos ei lävistetty asiakaspalvelija kelpaa, niin sopii mennä muualle. :)

• se riippuu
        kosmetologihhh kirjoitti:

"Itse en mene hoidattamaan itseäni lävistetylle kosmetologille."

Voi olla hankalaa..Nykypäivänä kun melkein jokaisella on ainakin korvalävistykset.
        Syy sinulla on tähän mikä? Miten lävistys vähentää ammattitaitoa/osaamista?

Ja asiakkaistahan se EI riipu. Asiakkaat saavat valita asiointipaikkansa. Jos ei lävistetty asiakaspalvelija kelpaa, niin sopii mennä muualle. :)

nimenomaan menevätkö vai eivätkö lävistetylle kosmetolgille. Tätä juuri tarkoitin! Mitä väliä jos asiakkaat eivät välitä mutta jos on niin, etteivät asiakkaat halua tulla, niin silloin voi joutua miettimäään uudelleen. Tai niin kuin sanoit - menevät muualle.

Jaa miksikö minä en käy lävistetyllä, makuasia, minä todella menen muualle. :)

• huhhuh!
        se riippuu kirjoitti:

nimenomaan menevätkö vai eivätkö lävistetylle kosmetolgille. Tätä juuri tarkoitin! Mitä väliä jos asiakkaat eivät välitä mutta jos on niin, etteivät asiakkaat halua tulla, niin silloin voi joutua miettimäään uudelleen. Tai niin kuin sanoit - menevät muualle.

"Jaa miksikö minä en käy lävistetyllä, makuasia, minä todella menen muualle. :) "

huhhuh,ompa pinnallista, valitset varmaan kassankin kassaneidin hiusten värin perusteella.
        Ei se ulkoinen olemus vähennä sitä ammattitaitoa niinkuin tuolla sanottiinkin.

• edellisiin
        huhhuh! kirjoitti:

"Jaa miksikö minä en käy lävistetyllä, makuasia, minä todella menen muualle. :) "

huhhuh,ompa pinnallista, valitset varmaan kassankin kassaneidin hiusten värin perusteella.

niin, en missään vaiheessa ole väittänyt, että lävistykset vähentävät ammattitaitoa?!

Kuten sanoin, se on makuasia, koen kasvoilla olevat lävistykset epähygienisinä ja ne jotenkin vain inhottavat. Niiden omistaja voi olla miten ihana ihminen tahansa ja ammattitaitoinen, siitä ei ole kyse.
        Esim. mitä jos nenäkoru tai kulmakarvakoru kutiaa tai siihen tulee vain muuten koskettua. Tiedätkö SINÄ, paljonko pöpöjä tämän korun ympärillä todella on? Noh, alkuperäinen kosmetologioppilas(?) ainakin tulee tietämään yksityiskohtaisesti sormuksien, kynsien ym. pöpömäärät, joten turhaa niitä nyt tässä mainitsemaan.

Kassaneidin valitsen hänen nopeutensa ja varsinkin asiakaspalvelutaitonsa mukaan ;)

• kosmetologihhh
        se riippuu kirjoitti:

ei se asiakkaista riipu SAAKO ksmetologilla olla huulilävistystä.
        ja tuohon tuoreimpaan viestiisi viitaten kynsien/sormusten sisältämistä pöpöistä ym...juu,ne kerrotaan mutta tiedätkö mikä on HYGIENIA? sitä kun toitotetaan siellä koulussa kaikista eniten. elikkä edes hiuksiin ei saa kesken hoidon koskea ja käsidesiä käytetään niin että kädet muistuttavat hiekkapaperia.

• misuss
        edellisiin kirjoitti:

niin, en missään vaiheessa ole väittänyt, että lävistykset vähentävät ammattitaitoa?!

Kuten sanoin, se on makuasia, koen kasvoilla olevat lävistykset epähygienisinä ja ne jotenkin vain inhottavat. Niiden omistaja voi olla miten ihana ihminen tahansa ja ammattitaitoinen, siitä ei ole kyse.
        Esim. mitä jos nenäkoru tai kulmakarvakoru kutiaa tai siihen tulee vain muuten koskettua. Tiedätkö SINÄ, paljonko pöpöjä tämän korun ympärillä todella on? Noh, alkuperäinen kosmetologioppilas(?) ainakin tulee tietämään yksityiskohtaisesti sormuksien, kynsien ym. pöpömäärät, joten turhaa niitä nyt tässä mainitsemaan.

Kassaneidin valitsen hänen nopeutensa ja varsinkin asiakaspalvelutaitonsa mukaan ;)

'Esim. mitä jos nenäkoru tai kulmakarvakoru kutiaa tai siihen tulee vain muuten koskettua.'

mites noi korvikset sitten? hiton pinnallinen paska.

• vai eikö
        kosmetologihhh kirjoitti:

ei se asiakkaista riipu SAAKO ksmetologilla olla huulilävistystä.
        ja tuohon tuoreimpaan viestiisi viitaten kynsien/sormusten sisältämistä pöpöistä ym...juu,ne kerrotaan mutta tiedätkö mikä on HYGIENIA? sitä kun toitotetaan siellä koulussa kaikista eniten. elikkä edes hiuksiin ei saa kesken hoidon koskea ja käsidesiä käytetään niin että kädet muistuttavat hiekkapaperia.

niin, jos menee palkolliseksi, riippuu tietysti työnantajasta saako olla lävistyksiä. Jos ryhtyy yrittäjäksi, riippuu silloin asiakkaista häiritseekö lävärit vai ei.

Enkä koe olevani pinnallinen, sanon edelleen: makuasia. Hienoa, jos hygienia on kohdallaan, jippii, silloin ei tule ikäviä yllätyksiä. Sitten jää se toinen asia, inohottaa, sille ei voi mitään. Me näemme tämän maailman eri tavoin samoin kuin ulkonäön. Se, mikä toisen mielestä on hyvännäköistä, onkin toisen mielestä rumaa. Minkäs sille voi?

Siis minä en ole pinnallinen, annan tilaa kaikille. Sinä sitä ennemminkin olet kun et hyväksy eriävää mielipidettä!?

Tervetuloa lävärikosmetologit, hienoa että olette erilaisia. Varmasti liuta muita lävistyksiä kasvoillaan ja ties minne ottaneita, tulevat hoidattamaan itseään teillä. Mutta, minä en edelleenkään teidän palvelujanne käytä.

Ja tiedän, miten paljon hygieniaa toitotetaan mutta vinkki: seuratkaapa hoitoja tekeviä, uupps., unohtui ettei saanut koskea....

• Nimetön
        vai eikö kirjoitti:

niin, jos menee palkolliseksi, riippuu tietysti työnantajasta saako olla lävistyksiä. Jos ryhtyy yrittäjäksi, riippuu silloin asiakkaista häiritseekö lävärit vai ei.

Enkä koe olevani pinnallinen, sanon edelleen: makuasia. Hienoa, jos hygienia on kohdallaan, jippii, silloin ei tule ikäviä yllätyksiä. Sitten jää se toinen asia, inohottaa, sille ei voi mitään. Me näemme tämän maailman eri tavoin samoin kuin ulkonäön. Se, mikä toisen mielestä on hyvännäköistä, onkin toisen mielestä rumaa. Minkäs sille voi?

Siis minä en ole pinnallinen, annan tilaa kaikille. Sinä sitä ennemminkin olet kun et hyväksy eriävää mielipidettä!?

Tervetuloa lävärikosmetologit, hienoa että olette erilaisia. Varmasti liuta muita lävistyksiä kasvoillaan ja ties minne ottaneita, tulevat hoidattamaan itseään teillä. Mutta, minä en edelleenkään teidän palvelujanne käytä.

Ja tiedän, miten paljon hygieniaa toitotetaan mutta vinkki: seuratkaapa hoitoja tekeviä, uupps., unohtui ettei saanut koskea....

ollut huulilävistys mutta kun menin opiskelemaan kosmetologiksi niin otin sen pois koska mun mielestä se ei näytä hyvältä tässä ammatissa. Se oli ihana ja rakastin sitä! :( siis korua..
        Lävistys voi helposti tulehtua ja siihen sit vois jalkasienipölyt leijailla sit sitä onkin ihmeissään kun tulee pahempia sairauksia. välttämättä näin ei tietty käy.

Mut jos mulla ois oma firma ja pitäs palkata työn tekijöitä niin en palkkaisi henkilöä jolla on lävistyksiä kasvoissa ellei hän olisi tosi pätevä ja suostuvainen ottamaan sen työpäivän ajaksi pois.

Ja varmaan riippuu aika paljon myös yrityksen kohderyhmästä että voiko pitää lävistyksiä kasvoissa. Jos suuntaa firmansa nuorille niin ei varmasti ole mitään ongelmaa. Mutta jos sitten taas vähän vanhemmille tekee luxushoitolaa niin kyllä mun mielestä ne lävistykset kannattaa jättää pois.

• Anonyymi
        huhhuh! kirjoitti:

Hyvään ammattitaitoon kuuluu myös työn luonteeseen sopiva ulkonäkö ja asiakkaan arvostus myös sitä kautta.

• Yrittäjä itsekin

on se, että asiakaspalvelussa ei kannata käyttää lävistyksiä sillä se saattaa aina karsia asiakaskuntaa. Monessa yrityksessä lävistykset kyllä sallitaan ja yleisiähän ne nykyään ovat, mutta kaikki asiakkaat eivät välttämättä niistä pidä. Itse hiusalan yrittäjänä saan leipäni siitä jos mulla käy asiakkaita, ja kunnioitan asiakasta siinä mielessä että yritän ottaa kaikenlaiset mahdolliset asiakkaat huomioon. Kuten joku kosmetologi tässä keskustelussa sanoi, asiakas voi vapaasti mennä muualle jos ei hänen palveluitaan halua ja se todella on totta sillä asiakas äänestää jaloillaan. Kuitenkin jokainen asiakas on arvokas joten suosittelisin muuttamaan ajattelutapaa sillä asiakas on aina oikeassa ja siitä on yrittäjän leipäkin kiinni. Jos asiakas on tyytyväinen palveluun, hän mahdollisesti tulee uudelleenkin ja kenties hänestä tulee kanta- asiakas. Ne asiat voi oikeasti olla pienestä kiinni :)

• kosmetologi1

olen siis itse kosmetologi ja jo kouluaikana kasvolävistykset piti ottaa pois, mikäli sellaisi oli. Omassa työpaikkassani pomoni sanoi minulle että hän ei palkkaa ketään jolla on lävistys muualla kuin korvissa ja tämä ratkaisi työpaikan minun edukseni. Toki se riippuu missä on töissä, mutta en kyllä itse ole koskaan nähnyt kollegaa, jolla olisi lävistyksiä tai suuria näkyviä tatuointeja...

• Anonyymi

Voi olla hyvä lisä kunhan tekee marinkansa isännöinti huoli
      Kysymys onko kasvon puhdistus ainetta.
      Kasvojen puhdistus illalla pitää jaksaa puhdistaa jne kasvot ja kainalot Niskanen saa mennä Kalevi syliin

• Anonyymi

Voi olla, ei kai sitä missään kielletty ole. Asiakkaita se kyllä karsii. Itse käyn siistillä kosmetologilla, jolla ei ole ainakaan näkyvissä lävistyksiä eikä tatuointeja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2886
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1288
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      911
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      892
    Aihe