Mulla on silmän aluset ja ympärykset menny lyhyessä ajassa aivan kamalaan kuntoon!!!! silmien alla on ennen aikaisesti vanhentunut iho ja ohuita juonteita paljon, iho niiltä kohdin on muutenki tosi kuiva ja se korostaa ryppyisyyttä ja sotkuista vaikutelmaa! Sitten aivan ylös poskipäihini, eli melkein silmäkulmiin on tullut todella paljon suuria reikämäisiä ihohuokosia=/ mistä tämä voi johtua? häpeän silmien ympäristöäni niiden reikäisyyden ja ryppyisyyden takia vaikka olen vasta parikymppinen tyttö.
Mietinkin tässä, olisiko kenties joku ihotautilääkärin tekemä kuorinta paras vaihtoehto, en vaan tiedä voiko sitä tehdä myös jonkin verran tälle silmänympärysiholle! onko laser ainoa keino? olen tuhlannut omaisuuden kaikenmaailman silmänympärysvoiteisiin ja seerumeihin, ei ne auta=/ haluan takaisin terveen ja vähemmän ryppyisen silmänympärysihon! Haluan myös reiät silmäkulmista pois!!!!!!!!!!!!
Onko täällä ketään, kenellä olisi samankaltaisi ongelmia? onko kukaan hoitanut kyseisiä ongelmia? onko ongelmaani apua ja jos on niin mitä minun pitäisi tehdä?
Neuvoja ja kohtalon tovereita kaivataan!
7
371
Vastaukset
- tähän juttuun..
tietääkö kukaan voiko tca kuorintaa tehdä myös decollete alueelle? koska sielläkin mulla on ennenaikasesti vanhentunutta ihoa ja juovia menee pitkälle alas? haluan nekin pois=/ Elikkä nyt kaipaisin todella asiantuntevaa ja fiksua apua ongelmiini
- paras apu
En kyllä luottaisi tuossa tilanteessa nyt nettimielipiteisiin, luotettavan arvion saat varmasti ihotautilääkäriltä tai ammattitaitoiselta kosmetologilta. Maksaahan se, mutta kerran se kirpaisee ja itseensä ja hyvään oloon kannattaa kyllä sijoittaa.
- mutta oletko
ihan viisas? Parikymppinen tyttö ja nyt käytät silmänympärysvoiteita? Oiskohan ne voiteet ollu syy ihosi huononemiseen? Sinuna siirtyisin käyttämään kevyitä kosteusvoiteita joita saat apteekista. Ja jos asia todella sinua vaivaa, niin käänny ihotautilääkärin puoleen. Sieltä se oikea neuvo ja apu tulee.
- mietinpä
minäkin. Ei 20 tarvi mitään hormooniseerumeita yms. purkitettua puppua.
- hiekksale
mietinpä kirjoitti:
minäkin. Ei 20 tarvi mitään hormooniseerumeita yms. purkitettua puppua.
koska juuri kosmetologit ovat minua neuvoneet käyttämään hyvää silmänympärysvoidetta, että se on ainoa mitä siihen kannattaa tehdä!=/
- kosmetologit
hiekksale kirjoitti:
koska juuri kosmetologit ovat minua neuvoneet käyttämään hyvää silmänympärysvoidetta, että se on ainoa mitä siihen kannattaa tehdä!=/
neuvovat käyttämään ties mitä voiteita ja seerumeita kun ovat kampuksessa kosmetiikkafirmojen kanssa samoin kuin lääkärit lääkefirmojen. Nuori iho ei muuta kaipaa kuin vesipesun ja kevyttä kosteusvoidetta jos iho tuntuu kuivalta. Älä pilaa nuorena ihoasi kaikenmaailman tököteillä. Ennen aikaan ei naiset käyttäneet kosmetiikkaa siinä määrin kuin nykyisin (eihän sitä ollut) ja silti esim. oman isoäitini iho on kaunis rypyistä huolimatta.
- tosiasia
kosmetologit kirjoitti:
neuvovat käyttämään ties mitä voiteita ja seerumeita kun ovat kampuksessa kosmetiikkafirmojen kanssa samoin kuin lääkärit lääkefirmojen. Nuori iho ei muuta kaipaa kuin vesipesun ja kevyttä kosteusvoidetta jos iho tuntuu kuivalta. Älä pilaa nuorena ihoasi kaikenmaailman tököteillä. Ennen aikaan ei naiset käyttäneet kosmetiikkaa siinä määrin kuin nykyisin (eihän sitä ollut) ja silti esim. oman isoäitini iho on kaunis rypyistä huolimatta.
Itsekin päälle parikymppisenä aloin hulluna lätkimään nassuuni aina vain vahvempia rasvoja ja sellaisia, mitä mummoni käytti - sillähän oli kivan sileä iho ;) Syykin selvisi, hänellä nyt sattui olemaan hyvät nassulihakset ja rasvakerrokset pärstässään. Joka tapauksessa sain kolmekymppisenä niin hirveän leukalihastulehduksen niistä hemmetin tahnoista, joita juuri nuo kaiken tietävät kosmetologit minulle tuputtivat hemmetin kalliiseen hintaan! Lopulta pari vuotta ikuista leuan tulehduskierrettä kärsiessäni päätin mennä ihotautilääkärille, joka välittömästi määräsi "pahinta" ainetta eli Roaccutan pillereitä. Parin kuukauden jälkeen oli pakko lopettaa lääkitys kun ei elimistö kestänyt sen kuivattavaa vaikutusta, mutta sekin aika jo riitti, että tulehdus lähti lopullisesti. Toisaalta, iho kuivui niin paljon, että jälkikäteen tuli hienon hienoja ryppyjä herkästi silmien ja huulten ympärille.
Kuitenkin siis, älkää hyvät nuoret neidot käyttäkö kuin Humektan voidetta pesuun veden kera ja kevyttä, vaikkapa juuri tuota Humektania aluksi ihon rasvaamiseen. Ei se aineen paksuus vaikuta vaan sen kosteutus on tärkeintä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924716Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1311204
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934