..neljän yön juttu.
Kävin välillä töissäkin ja mies punkkasi mun kotona. Sitten sovittiin yhdessä että ei enää ikinä nähä. Ei ees vaihettu numeroja. Hauskaa kyllä oli ja muutenkin kuin vain seksin kautta.
Kellekään muulle käyny näin?
En ollut edes muistellut asiaa kunnes eksyin tälle palstalle.
Yhden yön jutusta tulikin.....
9
3534
Vastaukset
- Joanne Huug
Ei ollu yhden yön juttu tuo. On käynyt niin. Tuollainen juttu voi vielä jatkua. Mikä on miehen elämäntilanne..reissuhommia ja viikon vapaa tjs..eikä osaa asettua.
Mikähän siinä on kun tapaa kivan oloisen tyypin ja lähtee sen kanssa sänkyyn, sitten seuraavana aamuna vielä yhdessä aamupalalla, ehkä drinksulla. Sen jälkeen ei kuitenkaan nähdä koskaan? Numeroita ei aina edes vaihdeta ja jos vaihdetaan, ei soitella tai toinen soittaa,mutta toinen ei vastaa. Yleensä mies soittaa ja nainen ei vastaa. Ehkä liian nopea eteneminen sänkyyn tekee uudelleen näkemisen vaikeaksi, siihen suhtautuu eri tavalla. Mies olettaa saavansa taas kun kerran jo sai, vaikka asia ei ole niin.
Nainen on sillä hetkellä halunnut, mutta ei välttämättä uudestaan, koska ei tunne miestä ja tilanne on erilainen. - yhden yön jutusta
tulikin seitsämän vuotta..
- yhden yön juttu
venähti hassusti .... 24. vuosi on menossa ... ja venähtää edelleenkin ...
- normaalia
jos sitä kysyt.
ihmiset harrastaa seksiä - pätkäsuhteet
olisin tois iloinen jos joku yhden-illan juttu punkkais meillä neljä vuotta.
Olisin iloinen siksi, että olen yhden-illan jutuissa tosi ronkeli. - seon...
venyny nyt puolivuotiseks yhen illan jutuks
- se nainen
aika useat suhteet ovat lähteneet yhdestä illasta, kuten täältäkin on saanut lukea.
sitten onkin se hankalampi tapaus, jossa tulee toistuva yhdenillan juttu all over again yhden ja saman tyypin kanssa eikä se kehity siitä mihinkään.
eikä se edes ole valitettavasti sama kuin friends with benefits vaan vähintään yhtä hajottavaa kuin normiyksöiset, vaikkakin ehkä hiukan turvallisempaa.
- suhteet
Minulle käy ns. yhden yön jutuissa aina noin. 1. yönä seksiä on yleensä 4 kertaa ja sen jälkeen pari kertaa päivässä, ja tätä jatkuu yleensä parin viikon ajan kunnes nainen häipyy ja ei halua enää nähdä.
Toisinaan voi mennä 1-2 kk tällä tavoin (kunnes nainen häipyy), ja viimeinen yhden yön juttu on nyt venynyt jo 8kk mittaiseksi vaikka muutaman kerran on jo nainen hermostunut ja meinannut tulla bänät. - voinu pölliä
kaikki sun kamat ja ku oisit tullu himaan duunista ni kämppä tyhjänä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251