Epäreilua. Minä yritän haastaa riitaa koko yön ja nyt sitten aletaan vasta kinata.
Haluaako joku ottaa yhteen ihan mistä asiasta tahansa?
Riidelläänkö täällä
14
199
Vastaukset
- liian hyvä olo
sellaseen joutavuuteen:).
- Mulla ei kuule nyt hymy
buddy-love kirjoitti:
Oikeasti kaikilla on jatkuvasti inhottava olo.
Nyt joku hyvä riitelyaihe esille.hyydy mistään. Arvaas miks?
Mulla ei kuule nyt hymy kirjoitti:
hyydy mistään. Arvaas miks?
Syönyt riittävästi suklaata ja luet lämpimän peiton alla kivoja lehtiä. Lisäksi odotat juuri jotakin tapahtuvaksi.
- No, sitä sitä.
buddy-love kirjoitti:
Syönyt riittävästi suklaata ja luet lämpimän peiton alla kivoja lehtiä. Lisäksi odotat juuri jotakin tapahtuvaksi.
Ja hyvää oli. Niinku aina sillon on, ku saa.
No, sitä sitä. kirjoitti:
Ja hyvää oli. Niinku aina sillon on, ku saa.
Suklaa auttaa kaikkiin vaivoihin (ei täällä mitään muuta voi kukaan tarkoittaa).
- gek-ko
en ole aiemmin vaihtanut huumeita koskevaa privapostia. Enkä halua vaihtaakaan. Siksi kopsaan ne palstalle.
- Mähönen
ylpeä siitä että sun zisel-hahmo on tuhonnut palstan?
- Mähönen
buddy-love kirjoitti:
Että sinulta puuttuu sekä kartta että kompassi.
mä Kuopioon löydän ilman kompassia.Ja mikä vitun ammatti on ylläpitäjä?
Mähönen kirjoitti:
mä Kuopioon löydän ilman kompassia.Ja mikä vitun ammatti on ylläpitäjä?
Ihan pihalla näköjään olet.
Pistä nyt sitten viimein se nimi ja osoite näkyviin jos on muka tiedossa.- Mähönen
buddy-love kirjoitti:
Ihan pihalla näköjään olet.
Pistä nyt sitten viimein se nimi ja osoite näkyviin jos on muka tiedossa.oman nimes tiedät?Ja missä asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429