...ihon kuorintaan ja karvojen poistamiseen on löytynyt vesieristysmassaakin tehokkaampi aine. Nimittäin uretaani, aivan loistava aine. Orvaskesi lähtee niin että heilahtaa.
Moro....
11
389
Vastaukset
- Papeete1
Wau.. että niinkin tehokas mönjä. Taidan pysytellä tuossa uudessa kidutusvälineessä ihan suosiolla. Ostin meinaan itelleni epilaattorin. Se nipisteli ihan kivasti käsikarvoja. En ole vielä uskaltanut koittaa muualle. Täytyy eka ajella lyhkösemmäksi ja sitten karaistaa mieli, niin eiköhän tule sileetä jälkeä :D
Ps. Mistähän saisi suurennuslaseja? Tarttisin sellaisen kun jonkun kuvasta ei oikein nää mitään :D....taas kun on pinnalla nää teidän inside-meilien ja nikkien vaihdot niin taitaa jäädä suurennuslasit pelkäksi haaveeksi.
Mutta anna mennä vaan sillä epilaattorilla kaikki pois. Tulokset voit postata mun meiliin.- Papeete1
Richartti kirjoitti:
....taas kun on pinnalla nää teidän inside-meilien ja nikkien vaihdot niin taitaa jäädä suurennuslasit pelkäksi haaveeksi.
Mutta anna mennä vaan sillä epilaattorilla kaikki pois. Tulokset voit postata mun meiliin.Edelleenkin mun osuus ei ole kauhean iso eikä siinäkään mitään vahinkoa ole tapahtunut. Jossain ketjussa kirjoiteltiin Gekon nikeillä yhtä aikaa. Se oli ihan hauskaa paitsi että mä en ollut kyllä kauhean hyvä vakuutusmies.
Niin että ei tässä mitään isompaa ole sattunut mutta noi jotka suuttui huumeidenvastustamisesta tekee siitä vaikka kuika ison sopan. Sallittakoon se niille.
En laita. Eihän sitä tiedä kuka säkään olet. Kuvasta kaukaa katottuna näytät pahasti relalta :D
riittää edelleen nännikarvojen poistoon ihan perinteinen höylä :)
Richartti kirjoitti:
...nyppiä uretaania/ihokarvoja käsivarresta :/
se uretaani ei tahdo lähte kulumallakaan pois ja jos sitä pitää nyppiä, niin varmasti lähtee karvat mukana.
Ei kyllä tulis mieleenkään ruutata meisseliin uretaania :Dsuminagashi kirjoitti:
se uretaani ei tahdo lähte kulumallakaan pois ja jos sitä pitää nyppiä, niin varmasti lähtee karvat mukana.
Ei kyllä tulis mieleenkään ruutata meisseliin uretaania :DSillä meisselillä ei tehtäis yhtään mitään pitkään aikaan. Meinaan lähtee aika paksusti nahkaa sormenpäistäkin kun sitä uretaani nyppii irti...
- ..mis hitos ne...
Richartti kirjoitti:
Sillä meisselillä ei tehtäis yhtään mitään pitkään aikaan. Meinaan lähtee aika paksusti nahkaa sormenpäistäkin kun sitä uretaani nyppii irti...
..työjarrut sillo on ku niit tarvitaa mä vaa kysyn?
..mis hitos ne... kirjoitti:
..työjarrut sillo on ku niit tarvitaa mä vaa kysyn?
Täh...??? Tarvitaan???
Ei oo sellast hetkeen mun elämään vielä osunut.- thin.ice
Richartti kirjoitti:
Täh...??? Tarvitaan???
Ei oo sellast hetkeen mun elämään vielä osunut.naiset on kautta aikojen repinyt/nyppinyt karvojaan pois ja onko ne valittanut? nim. "tänään epilaattorin kanssa leikkinyt"
thin.ice kirjoitti:
naiset on kautta aikojen repinyt/nyppinyt karvojaan pois ja onko ne valittanut? nim. "tänään epilaattorin kanssa leikkinyt"
Mä en tykkää, siks mä esimerkiksi en vapaaehtoisesti sellaista harrasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175920
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 502959
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332376Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452330Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221983Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381540
- 1721393