Tää puoluellisuus ja suosiminen saa loppua nyt ja mua täytyy haukkua ja ärsyttää tasapuolisesti.
Lisäksi minusta on puhuttu täällä yleensäkin aivan liian vähän.
Haluun riidellä
36
641
Vastaukset
- on :
sinulle viesti
- osaa :
buddy-love kirjoitti:
Eihänoo
etsivä löytää
- paitsi :
buddy-love kirjoitti:
Osaan kaiken.
yksinkertaisen kepposen ratkaisun
paitsi : kirjoitti:
yksinkertaisen kepposen ratkaisun
Yksinkertaisuus on monimutkaisuudelle ylittämätön este. Yritän tyhmentää itseäni tehtävän vaatimalle tasolle.
*ajattelee tyhmiä*
- niin vitun tyhmä,
buddy-love kirjoitti:
Ole Moloch-Baalilaisia.
*suunnittelee halkojen hankintaa*ettei sun kans jaksa edes keskustella. Vielä vähemmän riidellä.
niin vitun tyhmä, kirjoitti:
ettei sun kans jaksa edes keskustella. Vielä vähemmän riidellä.
Olen käsittämättömän älykäs.
- se sun
buddy-love kirjoitti:
Olen käsittämättömän älykäs.
käsittämätön älykkyys ilmenee? Ainiinjoo. Kukaan muu kuin sinä ei käsitä sitä.
Pitäskö sun harrastaa meditaatiota tai jotain? Pääsisit siihen nirvanaan. se sun kirjoitti:
käsittämätön älykkyys ilmenee? Ainiinjoo. Kukaan muu kuin sinä ei käsitä sitä.
Pitäskö sun harrastaa meditaatiota tai jotain? Pääsisit siihen nirvanaan.Älykkyyteen riittää se ettei joku sitä käsitä: käsitätkö.
Tiedätkö muuten mitä nirvanalla oikeasti tarkoitetaan? Tarkasta se.- väittää tietävän sen,
buddy-love kirjoitti:
Älykkyyteen riittää se ettei joku sitä käsitä: käsitätkö.
Tiedätkö muuten mitä nirvanalla oikeasti tarkoitetaan? Tarkasta se.se ei sitä tiedä.
väittää tietävän sen, kirjoitti:
se ei sitä tiedä.
Lao Tse on on juuri tuolla kannalla
http://www.teosofia.net/eriusk/taoteking.htm- opeta
buddy-love kirjoitti:
Lao Tse on on juuri tuolla kannalla
http://www.teosofia.net/eriusk/taoteking.htmisiä nussimaan.
Niin kauan kuin tavoittelet sitä, se jää sulta saamatta. opeta kirjoitti:
isiä nussimaan.
Niin kauan kuin tavoittelet sitä, se jää sulta saamatta.On juuri asian ydin.
- jotain,
buddy-love kirjoitti:
On juuri asian ydin.
mitä sä et osaa, vaikka oletkin niin käsittämättömän älykäs.
jotain, kirjoitti:
mitä sä et osaa, vaikka oletkin niin käsittämättömän älykäs.
Vaununpyörän kolmekymmentä puolapuuta, jotka yhtyvät keskukseen, tekee hyödyllisiksi keskellä oleva läpi, missä tyhjyys vallitsee.
Savesta tehdyt astiat ovat hyödyksi onttoutensa tähden.
Ovet ja ikkunat ovat rakennukselle hyödyksi, sen tähden että ne ovat otetut seinästä pois.
Olevainen on siis ansiokas, mutta ei-olevainen on hyödyksi.- Mäkin voisin
buddy-love kirjoitti:
Vaununpyörän kolmekymmentä puolapuuta, jotka yhtyvät keskukseen, tekee hyödyllisiksi keskellä oleva läpi, missä tyhjyys vallitsee.
Savesta tehdyt astiat ovat hyödyksi onttoutensa tähden.
Ovet ja ikkunat ovat rakennukselle hyödyksi, sen tähden että ne ovat otetut seinästä pois.
Olevainen on siis ansiokas, mutta ei-olevainen on hyödyksi.siteerata näissä asioissa monia. Se ei ole se pointti. Pointti on se, että sä et "näe" ilmiselvää. Valitset aina väärin, koska et usko oikean valinnan olevan oikea.
Mäkin voisin kirjoitti:
siteerata näissä asioissa monia. Se ei ole se pointti. Pointti on se, että sä et "näe" ilmiselvää. Valitset aina väärin, koska et usko oikean valinnan olevan oikea.
Valitse lainkaan.
Selvennä näkemystäsi.- oli valinta,
buddy-love kirjoitti:
Valitse lainkaan.
Selvennä näkemystäsi.mitä ei olisi pitänyt tehdä. Nimimerkkisi on valinta, mikä ei ole oikea valinta. Näin aluksi. Tyrkytät itseäsi. Sorrut näköjään alhaisuuteen(käynyt tänään ilmi). Ja sitten kaiken lisäksi linkität oikeaksi uskomaansa oppia. Miksi? Luuletko, ettei aiheesta kiinnostuneet löydä sitä ilman sinun tyrkyttämistä? Yliarvioit itsesi.
oli valinta, kirjoitti:
mitä ei olisi pitänyt tehdä. Nimimerkkisi on valinta, mikä ei ole oikea valinta. Näin aluksi. Tyrkytät itseäsi. Sorrut näköjään alhaisuuteen(käynyt tänään ilmi). Ja sitten kaiken lisäksi linkität oikeaksi uskomaansa oppia. Miksi? Luuletko, ettei aiheesta kiinnostuneet löydä sitä ilman sinun tyrkyttämistä? Yliarvioit itsesi.
Sinä et osaa katsoa tämän jutun läpi.
- teidän kaikkien
buddy-love kirjoitti:
Sinä et osaa katsoa tämän jutun läpi.
läpi. Sinä et ole poikkeus.
teidän kaikkien kirjoitti:
läpi. Sinä et ole poikkeus.
Sinä et katso läpi juuri lainkaan.
Todista tilanne toiseksi.- Sun pitäisi
teidän kaikkien kirjoitti:
läpi. Sinä et ole poikkeus.
tietää paremmin todistelusta.
- sinä
teidän kaikkien kirjoitti:
läpi. Sinä et ole poikkeus.
aliarvioit minut.
- provosoida
teidän kaikkien kirjoitti:
läpi. Sinä et ole poikkeus.
minua, aliarvioit minut. Et sittenkään ole niin älykäs kuin luulet olevan.
teidän kaikkien kirjoitti:
läpi. Sinä et ole poikkeus.
On hauska harrastus.
Yritä olla provosoitumatta.- ensiksi
teidän kaikkien kirjoitti:
läpi. Sinä et ole poikkeus.
provosoimaan ja puhu sen jälkeen provosoinnista harrastuksena. Onko tällä palstalla niin tyhmää ihmistä joka provosoituu sun jutuista? Epäilen. Toisaalta kaikki on mahdollista.
Näe unia nirvanastasi. teidän kaikkien kirjoitti:
läpi. Sinä et ole poikkeus.
http://www.youtube.com/watch?v=cVqCPTZuPgM
"here we are now, entertain us"
- nainen-
saat tän Oikeen Pahaa Yötä... möyr.
- No käännä se käänteiselle,
buddy-love kirjoitti:
Minulla on negatiivisuudenkumousjärjestelmä käynnissä.
ja Oikeen hyvää yötä,toivottavasti heräät aamullä, eikä sulla ole 5Eseteliä ja lappua perseessä.
No käännä se käänteiselle, kirjoitti:
ja Oikeen hyvää yötä,toivottavasti heräät aamullä, eikä sulla ole 5Eseteliä ja lappua perseessä.
Seteleihin ym. Koetko kyseisen ajatuksen jotenkin omakohtaisesti?
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
