Haluun riidellä

Tää puoluellisuus ja suosiminen saa loppua nyt ja mua täytyy haukkua ja ärsyttää tasapuolisesti.

Lisäksi minusta on puhuttu täällä yleensäkin aivan liian vähän.

36

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on :

      sinulle viesti

      • Eihänoo


      • osaa :
        buddy-love kirjoitti:

        Eihänoo

        etsivä löytää


      • osaa : kirjoitti:

        etsivä löytää

        Osaan kaiken.


      • paitsi :
        buddy-love kirjoitti:

        Osaan kaiken.

        yksinkertaisen kepposen ratkaisun


      • paitsi : kirjoitti:

        yksinkertaisen kepposen ratkaisun

        Yksinkertaisuus on monimutkaisuudelle ylittämätön este. Yritän tyhmentää itseäni tehtävän vaatimalle tasolle.

        *ajattelee tyhmiä*


      • Ole Moloch-Baalilaisia.

        *suunnittelee halkojen hankintaa*


      • niin vitun tyhmä,
        buddy-love kirjoitti:

        Ole Moloch-Baalilaisia.

        *suunnittelee halkojen hankintaa*

        ettei sun kans jaksa edes keskustella. Vielä vähemmän riidellä.


      • niin vitun tyhmä, kirjoitti:

        ettei sun kans jaksa edes keskustella. Vielä vähemmän riidellä.

        Olen käsittämättömän älykäs.


      • se sun
        buddy-love kirjoitti:

        Olen käsittämättömän älykäs.

        käsittämätön älykkyys ilmenee? Ainiinjoo. Kukaan muu kuin sinä ei käsitä sitä.

        Pitäskö sun harrastaa meditaatiota tai jotain? Pääsisit siihen nirvanaan.


      • se sun kirjoitti:

        käsittämätön älykkyys ilmenee? Ainiinjoo. Kukaan muu kuin sinä ei käsitä sitä.

        Pitäskö sun harrastaa meditaatiota tai jotain? Pääsisit siihen nirvanaan.

        Älykkyyteen riittää se ettei joku sitä käsitä: käsitätkö.

        Tiedätkö muuten mitä nirvanalla oikeasti tarkoitetaan? Tarkasta se.


      • väittää tietävän sen,
        buddy-love kirjoitti:

        Älykkyyteen riittää se ettei joku sitä käsitä: käsitätkö.

        Tiedätkö muuten mitä nirvanalla oikeasti tarkoitetaan? Tarkasta se.

        se ei sitä tiedä.



      • opeta

      • opeta kirjoitti:

        isiä nussimaan.

        Niin kauan kuin tavoittelet sitä, se jää sulta saamatta.

        On juuri asian ydin.


      • jotain,
        buddy-love kirjoitti:

        On juuri asian ydin.

        mitä sä et osaa, vaikka oletkin niin käsittämättömän älykäs.


      • jotain, kirjoitti:

        mitä sä et osaa, vaikka oletkin niin käsittämättömän älykäs.

        Vaununpyörän kolmekymmentä puolapuuta, jotka yhtyvät keskukseen, tekee hyödyllisiksi keskellä oleva läpi, missä tyhjyys vallitsee.

        Savesta tehdyt astiat ovat hyödyksi onttoutensa tähden.

        Ovet ja ikkunat ovat rakennukselle hyödyksi, sen tähden että ne ovat otetut seinästä pois.

        Olevainen on siis ansiokas, mutta ei-olevainen on hyödyksi.


      • Mäkin voisin
        buddy-love kirjoitti:

        Vaununpyörän kolmekymmentä puolapuuta, jotka yhtyvät keskukseen, tekee hyödyllisiksi keskellä oleva läpi, missä tyhjyys vallitsee.

        Savesta tehdyt astiat ovat hyödyksi onttoutensa tähden.

        Ovet ja ikkunat ovat rakennukselle hyödyksi, sen tähden että ne ovat otetut seinästä pois.

        Olevainen on siis ansiokas, mutta ei-olevainen on hyödyksi.

        siteerata näissä asioissa monia. Se ei ole se pointti. Pointti on se, että sä et "näe" ilmiselvää. Valitset aina väärin, koska et usko oikean valinnan olevan oikea.


      • Mäkin voisin kirjoitti:

        siteerata näissä asioissa monia. Se ei ole se pointti. Pointti on se, että sä et "näe" ilmiselvää. Valitset aina väärin, koska et usko oikean valinnan olevan oikea.

        Valitse lainkaan.

        Selvennä näkemystäsi.


      • oli valinta,
        buddy-love kirjoitti:

        Valitse lainkaan.

        Selvennä näkemystäsi.

        mitä ei olisi pitänyt tehdä. Nimimerkkisi on valinta, mikä ei ole oikea valinta. Näin aluksi. Tyrkytät itseäsi. Sorrut näköjään alhaisuuteen(käynyt tänään ilmi). Ja sitten kaiken lisäksi linkität oikeaksi uskomaansa oppia. Miksi? Luuletko, ettei aiheesta kiinnostuneet löydä sitä ilman sinun tyrkyttämistä? Yliarvioit itsesi.


      • oli valinta, kirjoitti:

        mitä ei olisi pitänyt tehdä. Nimimerkkisi on valinta, mikä ei ole oikea valinta. Näin aluksi. Tyrkytät itseäsi. Sorrut näköjään alhaisuuteen(käynyt tänään ilmi). Ja sitten kaiken lisäksi linkität oikeaksi uskomaansa oppia. Miksi? Luuletko, ettei aiheesta kiinnostuneet löydä sitä ilman sinun tyrkyttämistä? Yliarvioit itsesi.

        Sinä et osaa katsoa tämän jutun läpi.


      • teidän kaikkien
        buddy-love kirjoitti:

        Sinä et osaa katsoa tämän jutun läpi.

        läpi. Sinä et ole poikkeus.


      • teidän kaikkien kirjoitti:

        läpi. Sinä et ole poikkeus.

        Sinä et katso läpi juuri lainkaan.

        Todista tilanne toiseksi.


      • Sun pitäisi
        teidän kaikkien kirjoitti:

        läpi. Sinä et ole poikkeus.

        tietää paremmin todistelusta.


      • teidän kaikkien kirjoitti:

        läpi. Sinä et ole poikkeus.

        Todiste huomioidaan.


      • sinä
        teidän kaikkien kirjoitti:

        läpi. Sinä et ole poikkeus.

        aliarvioit minut.


      • teidän kaikkien kirjoitti:

        läpi. Sinä et ole poikkeus.

        Vaan provosoin.

        Saa silti todistaa.


      • provosoida
        teidän kaikkien kirjoitti:

        läpi. Sinä et ole poikkeus.

        minua, aliarvioit minut. Et sittenkään ole niin älykäs kuin luulet olevan.


      • teidän kaikkien kirjoitti:

        läpi. Sinä et ole poikkeus.

        On hauska harrastus.

        Yritä olla provosoitumatta.


      • ensiksi
        teidän kaikkien kirjoitti:

        läpi. Sinä et ole poikkeus.

        provosoimaan ja puhu sen jälkeen provosoinnista harrastuksena. Onko tällä palstalla niin tyhmää ihmistä joka provosoituu sun jutuista? Epäilen. Toisaalta kaikki on mahdollista.

        Näe unia nirvanastasi.



    • nainen-

      saat tän Oikeen Pahaa Yötä... möyr.

      • Minulla on negatiivisuudenkumousjärjestelmä käynnissä.


      • No käännä se käänteiselle,
        buddy-love kirjoitti:

        Minulla on negatiivisuudenkumousjärjestelmä käynnissä.

        ja Oikeen hyvää yötä,toivottavasti heräät aamullä, eikä sulla ole 5Eseteliä ja lappua perseessä.


      • No käännä se käänteiselle, kirjoitti:

        ja Oikeen hyvää yötä,toivottavasti heräät aamullä, eikä sulla ole 5Eseteliä ja lappua perseessä.

        Seteleihin ym. Koetko kyseisen ajatuksen jotenkin omakohtaisesti?


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe