No nyt on taas kauheeeeeeee ongelma. Mikä ihme mun kahvinkeitintä vaivaa?! Se ei tee tarpeeksi kuumaa kahvia? No, eilen illalla mä sitte ajattelin, että jos vaikka kalkinpoistoaine auttais ja käytin sitä keittimessä. Tänä aamuna iloisin mielin keitin kahvia ja ajattelin onnessani, että nyt saan oikein kunnon kupposen kuumaa. Juu ei! Ihan lämmintä se on, mutta ei tarpeeksi kuumaa. Mikä nyt eteen? Auttakee minnuu, äkkiä äkkiä! :)
Auttakee ny perk...
19
1015
Vastaukset
Kylmä kahvi kaunistaa! :))
- pirpzu
Valitettavasti vatsa ei vedä niin paljon ku naama vaatis!
pirpzu kirjoitti:
Valitettavasti vatsa ei vedä niin paljon ku naama vaatis!
olla noinkin. Mikäs sitten avuksi?........hmmmmmmmmmmmmm........Keitä kattilassa vesi kiehuvaksi, kaada kahvinkeittimeen ja nauti kahvi kuumana! :DD Helppoa kuin heinänteko, oliko sulla muita ongelmia? :))
- pirpzu
norMix kirjoitti:
olla noinkin. Mikäs sitten avuksi?........hmmmmmmmmmmmmm........Keitä kattilassa vesi kiehuvaksi, kaada kahvinkeittimeen ja nauti kahvi kuumana! :DD Helppoa kuin heinänteko, oliko sulla muita ongelmia? :))
Joo, mulla on oikeastaan toinenkin onkkelma. Mulla olis tuollanen 120 cm levee runkopatjasänky, jonka ajattelin heivaa, koska se on käynyt liian pieneksi ;). Niin siinä on kyljissä jonku verran mustia raitoja ( on tullee muuton yhteydessä ). Nii sitä vaan, että miten ne saa pois.. Yritin testaa tekstiilivaahdolla, siis sitä sumutetaan vaahdoksi kylkiin ja hinkataan. Sitte annetaan vaikuttaa jonku aikaa ja imuroittetaan pois. En oo vielä imuroinu, ku annan vielä vaikuttaa, mutta näyttää jo nyt siltä, ettei lähe puhtaaksi.
pirpzu kirjoitti:
Joo, mulla on oikeastaan toinenkin onkkelma. Mulla olis tuollanen 120 cm levee runkopatjasänky, jonka ajattelin heivaa, koska se on käynyt liian pieneksi ;). Niin siinä on kyljissä jonku verran mustia raitoja ( on tullee muuton yhteydessä ). Nii sitä vaan, että miten ne saa pois.. Yritin testaa tekstiilivaahdolla, siis sitä sumutetaan vaahdoksi kylkiin ja hinkataan. Sitte annetaan vaikuttaa jonku aikaa ja imuroittetaan pois. En oo vielä imuroinu, ku annan vielä vaikuttaa, mutta näyttää jo nyt siltä, ettei lähe puhtaaksi.
Huomaan tarkoitukseni menneen perille!
Runkopatjasängyn raidoista pääsee eroon heittämällä koko sänky vex! :)) Vieläkö onkelmia?- kaikki lähtee
pirpzu kirjoitti:
sitä vessanpesuainetta, joka on mustassa pullossa. Hitto et on tehokasta, lattian muovimatostakin lähti sellaset tosi vanhat viivat ja jäljet, jotka ei millään muulla aineella ole irti ikinä lähteneet. Piruuttani kerran kokeilin.
- pirpzu
kaikki lähtee kirjoitti:
sitä vessanpesuainetta, joka on mustassa pullossa. Hitto et on tehokasta, lattian muovimatostakin lähti sellaset tosi vanhat viivat ja jäljet, jotka ei millään muulla aineella ole irti ikinä lähteneet. Piruuttani kerran kokeilin.
Mitähän se semmonen aine on..? Se voi olla kyllä jo liian rajua patjalle.. :D *jännittää*
- TizaNova
kaikki lähtee kirjoitti:
..olis muuan kohde täälläkin, lattiassa.
Sulaakohan muovipäällyste? - pirpzu
TizaNova kirjoitti:
Sulaakohan muovipäällyste?kokeilemaan, niin todella varovasti ja vain vähän aikaa.. :D
- nimim.
TizaNova kirjoitti:
Sulaakohan muovipäällyste?kokemusta on.
- Masse setä
Valitettavast Teillä on ongemia, mutta valitettavasti niitä voi kehitellä ikään kuin rakentavassa mielessä. Esumierkiksi, jos kahvi kaatuu lattialle, niin muistatkin, että lupasit juoda teetä, koska tee on ikään kuin teetä.
- pirpzu
ymmärretty. Ainakin melkein, tai sitten ei.
- Masse setä
Perk...iaattensa ongelma olet itse!
Tässä juuri näkyy se ilmiö, jossa koneet hyytyy ennen takuuaikojaan.
Kaikkein vaikeinta olisi ehkä toipua, jos aamulla herättyään joku selittäisi, että jotain ihan kunnon kuumaa oli tulossa, mutta onko sinulla kuumetta? - reilu ernest
Halvalla tarjouskamalla kuten kaffenkeittimellä ei voi saada hyvää kaffet.
- pirpzu
Mutta ku tuo keitin ei ollu edes tarjouksessa viime kesänä!!!!! :)
- nonniihhh
älä välitä siitä kahvista. oletan että sulla on isompikin ongelma. oma koti kullan kalliisi tarttis vähän vissiin remppaa tai jotain. ei kai tollasessa kodissa voi kahvi olla kuumaa kun vetää joka seinästä. onko sulla siellä edes sähköö. tietääkseni kahvinkeitimet tarvii sähköö toimiakseen. oikeestaan sulla ei oikeen ois varaa kahvitaukoihin ollenkaan vaan olis hommia koko päiväsesti. onnee ja menestystä.
- pirpzu
Eihän tuo nyt niin iso homma ole. Vähän maalia ja tapettia, niin kyllä se siitä.. ;)
- TizaNova
pirpzu kirjoitti:
Eihän tuo nyt niin iso homma ole. Vähän maalia ja tapettia, niin kyllä se siitä.. ;)
..jos laittaisit pihalle pari kukkapenkkiä.
Ja ulkoterassin. :D - pirpzu
TizaNova kirjoitti:
..jos laittaisit pihalle pari kukkapenkkiä.
Ja ulkoterassin. :DSekin on ikään kuin "työn alla". *suunnittelloo* :D
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501809
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121681Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va311308Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931171- 921131
- 751034
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta352974- 62849
- 49811
- 50806