Kun ajelen kainalokarvoja, kainaloihin jää lyhyt, tumma ja ilkeä sänki. Aina. Mitään konsteja tai tuotteita, millä saa kainalokarvat nätisti pois ilman "karvajämiä"?
Kainalokarvat pois - OIKEASTI
14
7565
Vastaukset
- yksi ainakin
on vaha.
- Minniw123
Kovavaha tehokkain. Kärsin myöskin ennen rumasta kainalosängestä, kunnes aloin vahailemaan :) Käytän siis vahaa jossa ei tarvii liuskoja. Yhdellä vedolla lähtee kaikki karvat.Kyllä se kirpaisee, mutta sileä lopputulos palkitsee :) teen vahauksen 2-3vkon välein.
- sänki ärsyttää
Minkä merkkistä kovavahaa käytät? Mistä sitä voisi ostaa?
- aineet...
Vaikka Veetillä, jos ei satu kirvelemään (ei kannatane kokeilla pariin päivään terällä tai koneajelun jälkeen).
- sama!
Nuo poistoaineet sulattavat karvan ihon pintaa pitkin. Lopputulos on sama kuin olisi sheivannut. Jos sheivauksesta jää tumma näkymä, se jää myös Veeteistä ja muista poistoaineista.
Käytän kainalokarvojen poistamiseen epilaattoria. Aloitus oli aivan kamalaa, sattui kauheasti, mutta pieni alue kerrallaan sen sieti. Nyt kun ajelen säännöllisesti suunnilleen viikon välein, ei tunnu kuin pientä nipistelyä. Tuossa vaiheessa karvat eivät vielä näy mainittavammasti, eikä tummaa sänkeä ole kun ei ole niitä tummia karvanjuuriakaan näkyvissä. Ole ollut tyytyväinen jatkuvasti siisteihin kainaloihini.
Tämä epilaattorimenetelmä on sama kuin edellä mainitut vahaukset, mutta käytön helppouden takia ajelen mieluummin epilaattorilla.
Ehkäpä helpoin konsti on poistattaa kainalokarvat ensimmäisen kerran kosmetologilla vahalla. Kirpaisee kerran mutta on sitten karvaton. Sen jälkeen käyttää säännöllisesti epilaattoria, niin ei satu enää niin paljon. - KAIKILLE.
sama! kirjoitti:
Nuo poistoaineet sulattavat karvan ihon pintaa pitkin. Lopputulos on sama kuin olisi sheivannut. Jos sheivauksesta jää tumma näkymä, se jää myös Veeteistä ja muista poistoaineista.
Käytän kainalokarvojen poistamiseen epilaattoria. Aloitus oli aivan kamalaa, sattui kauheasti, mutta pieni alue kerrallaan sen sieti. Nyt kun ajelen säännöllisesti suunnilleen viikon välein, ei tunnu kuin pientä nipistelyä. Tuossa vaiheessa karvat eivät vielä näy mainittavammasti, eikä tummaa sänkeä ole kun ei ole niitä tummia karvanjuuriakaan näkyvissä. Ole ollut tyytyväinen jatkuvasti siisteihin kainaloihini.
Tämä epilaattorimenetelmä on sama kuin edellä mainitut vahaukset, mutta käytön helppouden takia ajelen mieluummin epilaattorilla.
Ehkäpä helpoin konsti on poistattaa kainalokarvat ensimmäisen kerran kosmetologilla vahalla. Kirpaisee kerran mutta on sitten karvaton. Sen jälkeen käyttää säännöllisesti epilaattoria, niin ei satu enää niin paljon.Kyllä oli itkua ja hampaidenkiristelyä ja pienten veritahrojen siivoilua eka kerta mutta karvat ei meinaa kasvaa enää takaisin ollenkaan, todellakin sen arvoista :D Toisella kerralla ei enää tuntunut paljon miltään, ja ekallakin kerralla siihen turtuu kun ronskisti vaan ottaa kaikki pois..
Jouduin epiloimaan noin kolme kertaa pieniä vaaleita haituvia pois, nyt olen ollut n. 3kk täysin siloinen ja sellainen dödömainoskainaloinen kun karvat eivät ole kasvaneet ja hyvä niin. - tähden!
KAIKILLE. kirjoitti:
Kyllä oli itkua ja hampaidenkiristelyä ja pienten veritahrojen siivoilua eka kerta mutta karvat ei meinaa kasvaa enää takaisin ollenkaan, todellakin sen arvoista :D Toisella kerralla ei enää tuntunut paljon miltään, ja ekallakin kerralla siihen turtuu kun ronskisti vaan ottaa kaikki pois..
Jouduin epiloimaan noin kolme kertaa pieniä vaaleita haituvia pois, nyt olen ollut n. 3kk täysin siloinen ja sellainen dödömainoskainaloinen kun karvat eivät ole kasvaneet ja hyvä niin.Jos on tullut verta, on käytetty liian kovaa voimaa ja epilaattorin pinsetit ovat tarttuneet ihoonkin! Kyllä minullakin joskus epilaattori "haukkaa" liikaa ja ihoa tarttuu mukaan, mutta keventämällä otetta, epilaattori tarttuu vain karvoihin. Itse ajelemalla kainalot ovat vähän hankalat kun ei pysty kiristämään ihoa ja epilaattori voi tarttua löysään ihoon. Mutta kevyesti ja varovasti ajellen karvat lähtee siististi.
- minnnnaaa^
Olen testannut tuota Veetin ainetta, joka jotenkin syövyttää ihokarvoja. Jaloissa toimi oikein hyvin, mutta kainaloihin jätti hämärän, käpristyneen sängen... Varmaan paloi ne karvat :)
Monien suosituksesta olen huomenna menossa ostamaan epilaattoria, liike saa suositella laitetta.
Kiitos kaikille kovasti kommenteista! - Sunbanana
tähden! kirjoitti:
Jos on tullut verta, on käytetty liian kovaa voimaa ja epilaattorin pinsetit ovat tarttuneet ihoonkin! Kyllä minullakin joskus epilaattori "haukkaa" liikaa ja ihoa tarttuu mukaan, mutta keventämällä otetta, epilaattori tarttuu vain karvoihin. Itse ajelemalla kainalot ovat vähän hankalat kun ei pysty kiristämään ihoa ja epilaattori voi tarttua löysään ihoon. Mutta kevyesti ja varovasti ajellen karvat lähtee siististi.
Kyllä minulla on tullut verta vaikka en ihoon olisi koskenutkaan, jos kyseessä on vain tarpeeksi paksu karva... Ja tämä siis nyppimällä pinseteillä.
- minä vain
Minulle jää aina se iho alue tummaksi, mielestäni siinä ei ole sänkeä kauheasti tai siis ei johtune siitä. en kyllä ole ihan varma. eli johtuuko tämä vain muuten vain kainaloihoni tummuudesta vai onko siellä sittenkin sitä sänkeä. kyllä siinä siis vähän on sänkeä ollut havaittavissa mutta minun koko kainalo alue on jäänyt tummaksi ja rumaksi
- karvojenpuolesta
itse annan kainalokarvojeni olla! annan niiden kasvaa vapaasti. silloin kun ne ovat niin pitkät että näkyy toppeja ja t-paitoja käyttäessä saksilla hieman napsin pois. sen enempää en niille tee . miehet tykkää! minun mielestäni karvat saa olla koska onhan suurimmallaosalla miehistäkin sellaisia niin miksi meillä naisilla ei saisi olla? miksi meidän pitäisi nähdä kova vaiva karvoituksemme takia, eihän miehetkään siitä stressaa!?!
- albiinotar
karvojenpuolesta kirjoitti:
itse annan kainalokarvojeni olla! annan niiden kasvaa vapaasti. silloin kun ne ovat niin pitkät että näkyy toppeja ja t-paitoja käyttäessä saksilla hieman napsin pois. sen enempää en niille tee . miehet tykkää! minun mielestäni karvat saa olla koska onhan suurimmallaosalla miehistäkin sellaisia niin miksi meillä naisilla ei saisi olla? miksi meidän pitäisi nähdä kova vaiva karvoituksemme takia, eihän miehetkään siitä stressaa!?!
Kainalokarvat,kuten alapäässäkin,ovat mainio elatuspohja bakteereille,eli kun pintaa bakteereille jää paljon,ei kannata ihmetellä,jos hiki haisee,eikä lähde edes kunnon pesussa-ei sopisi minulle,mutta olkoon hippejä,ketkä tahtovat,en sitä mene moittimaan.
Kyllähän sen miestenkin kainaloista,pesun jälkeen huomaa,ettei hien haju ole lähtenyt-noh,onhan se tietysti tavallaan kiihottavaakin,riippuen tyypistä;))!! - pumpumpom
albiinotar kirjoitti:
Kainalokarvat,kuten alapäässäkin,ovat mainio elatuspohja bakteereille,eli kun pintaa bakteereille jää paljon,ei kannata ihmetellä,jos hiki haisee,eikä lähde edes kunnon pesussa-ei sopisi minulle,mutta olkoon hippejä,ketkä tahtovat,en sitä mene moittimaan.
Kyllähän sen miestenkin kainaloista,pesun jälkeen huomaa,ettei hien haju ole lähtenyt-noh,onhan se tietysti tavallaan kiihottavaakin,riippuen tyypistä;))!!itse ainakin tykkäsin sokerivahauksesta :)
Lähti oikein hyvin pois, pysyi noin 4 viikkoa pois, vähän ehkä kirpaisi mutta kyllä sen kestää!
- Nuori tyttö
Mitä pitäisi tehdä jos kainalot ovat tummat ja karvat vain kasvavat takaisin, kun olen aika nuori niin en oikein tiedä... Jos käyttäisin toppia ja nostan kädet ylös niin kainalot "loistaisivat". En haluaisi näyttää epä hygieniseltä? Mutta en haluaisi että minua sattuisi kun sheivaa kainaloni tai käyttäisin epilaattoria...?! Mitä teen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379