Murhaajan tatuoinnit?

Norjanheinäperhonen

Yksi päivä metrossa hyvin sekaisin ollut keski-ikäinen äijä riehui metrossa ja pyysi joltain akalta kännykkää lainaksi. Hänellä oli kolme kyyneltä tatuoituna silmän alle, nainen oli peloissaan ja kertoi kaverilleen, että hän oli lukenut, että kyynel silmän alla tarkoittaa tappajaa.

Minä olin kerran pubissa ja keskustelin asiallisesti gang stalkingista erään tyypin kanssa. Tällä oli tatuoitu lyhyitä viivoja ranteen kämmenpuolelle.
Epäilen, että nuo olisivat olleet gang stalkereitten tatskoja. Siis tyyliin, niin monta ihmistä ollut mukana kiusaamassa ittariin kuin viivoja on. Voin olla väärässäkin, mitä ihmettä nuo tatuoidut lyhyet viivat tarkoittavat juuri siinä kohtaa, mistä ihminen viiltää yleensä ranteensa auki?

Minkälaisia tatuointeja murhaajilla yleensä on, että osaisi varoa tietynlaisella tavalla tatuoituja ihmisiä?

38

13182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hätää

Ehkei kannata ruveta noin vainoharhaiseksi.

• onko sellaisia??

Tiedän ainakin kaksi tyyppiä jotka istunu murhasta eikä kummallakaan tatuointeja. Tunnen parikymmentä tyyppiä joilla paljon tatuointeja eikä rikosrekisteriä. Joten tatuointien perusteella et voi päätellä muuta kuin sen onko tyypillä tatuointeja vai ei. Sinunlaisille on parempi istua kotona ja pitää verhot kiinni. Ulos ei kannata mennä, siellä voi joutua ammutuksi tai liukastua portaissa.

• itsekin

Minulla on japanilaistyylinen kollaasi, jossa kukkia ja laineita. Kannattaa varoa erityisesti maanantai-aamuisin. Sain muuten kerran parkkisakon.

• hakee juuri tätä

tatuoimalla itseensä vaikka näitä kyyneliä vaikuttaakseen pelottavilta.. Ei koskaan voi tatuointien perusteella sanoa onko oikeasti murhaaja vai ei.. Ota ihan rauhassa vaan....

• xsussux

no voi jeesus, onko ketjun aloittajasta pakko alkaa heti vääntämään jotain vitsiä, jos ei tiedä kysytystä asiasta mitåån. ? .

itseänikin kiinnostaisi nämä tietyt piilomerkitykset,
        olenkin siis vainoharhainen sekopää.

tosiaan kyynel silmän alla merkitsee murhaa..

• nyt...
        xsussux kirjoitti:

no voi jeesus, onko ketjun aloittajasta pakko alkaa heti vääntämään jotain vitsiä, jos ei tiedä kysytystä asiasta mitåån. ? .

itseänikin kiinnostaisi nämä tietyt piilomerkitykset,
        olenkin siis vainoharhainen sekopää.

tosiaan kyynel silmän alla merkitsee murhaa..

Kyyneltatska ei tarkoita, että olisi itse murhannut ihmisen, vaan että esimerkiksi kaveri on murhattu.

• blobbblobbbb
        nyt... kirjoitti:

Kyyneltatska ei tarkoita, että olisi itse murhannut ihmisen, vaan että esimerkiksi kaveri on murhattu.

Kyynel meinaa että on murhannut ja katuu sitä, samoin seitti kyynärpäässä meinaa sitä.. suomessa kait ei tatuointeja tämmösistä jutuista laiteta, mutta ainaski amerikassa..

• ...
        blobbblobbbb kirjoitti:

Kyynel meinaa että on murhannut ja katuu sitä, samoin seitti kyynärpäässä meinaa sitä.. suomessa kait ei tatuointeja tämmösistä jutuista laiteta, mutta ainaski amerikassa..

seitit yleensä/ennenvanhaan merkitsi lusimista..

• Matias rust
        blobbblobbbb kirjoitti:

Jos kyynel on väritetty (mustalla), tarkoittaa että olisi jonkun tappanut.
        Jos on värittämätön tarkoittaa että läheinen on tapettu.

Mutta yleensähän noin on "tehosteita"...

• jepejeppp
        ... kirjoitti:

seitit yleensä/ennenvanhaan merkitsi lusimista..

juujaa...ja ne on alunperin merkinnyt, että seitti pelastaa pahalta "ottaa haltuun".
        eli onhan noita tarkoituksia joka lähtöön.

• Tietämätön1232
        Matias rust kirjoitti:

Jos kyynel on väritetty (mustalla), tarkoittaa että olisi jonkun tappanut.
        Jos on värittämätön tarkoittaa että läheinen on tapettu.

Mutta yleensähän noin on "tehosteita"...

Mitä virossa tarkoittaa kaksi kyyneltä silmäkulmassa?

• Böggelö
        Tietämätön1232 kirjoitti:

Mitä virossa tarkoittaa kaksi kyyneltä silmäkulmassa?

Olen tehnyt tutkimuksen aiheesta ja perehtynyt muutenkin paljon tatuointien mytologiaan. Alun perin silmän alle tatuoitu kyynel tarkoittaa sitä, että on masturboinut yleisessä vessassa kotkaotteella päätään seinään hakaten.

• Rapea

Kyynel tarkoittaa sitä että itkee paljon.

No ei, lähinnä ovat itsetunto-ongelmaisten itsetehostusta.

• NoNäinOn

jos on kyynel silmäkulmassa niin on sellanen emo-teini.

• Tribaaliton

Olen kuullut, että sellaiset joilla on pikkutribaali, ovat varomisen arvoisia. Eritysesti jos suttuinen. Isot tribaalit ovat vaarattomia.

• tr00vankilakundi

Niin ja kyynel viittaa pahasti häiriintyneihin emo-teineihin, samoin viiltelyjäljet.Omistivatko he kenties myös Negative tai Uniklubi painatuksia?
      Hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha

• zxcxzc

Kyyneleet silmän alla on joskus merkinnyt sitä, kuinka monta ihmistä on tappanut.
      Nykyäänhän noita tatuointeja otetaan paljon myös ilman mitään merkitystä, joten ei se välttämättä tarkoita että ihminen olisi jonkun tappanut... ;)

• aito murhaaja

Vasemmassa pohkeessa TiiviTaavi ja Hipsu.

• j

Elis mie helpoitan siun elämää.
      http://www.francesfarmersrevenge.com/stuff/prison/index.htm
      LÖytyy noita vankilatatskoja (lähinnä Jenkkien, mut kuitenkin) Tuossa siis yleisesti.

Ja siitä kyyneleestä...

"Teardrop tattoos usually signify the loss of a friend or loved one. An empty tear signifies that the loved one has been killed or that the bearer has unsuccessfully attempted murder.[1] A filled tattoo signifies that a loved one has taken his or her own life, or was killed by a cause other than murder (car crash, death penalty, etc.) A tear with an empty top and a full bottom means that the wearer has avenged the murder of a loved one. The majority of the 'tear tattoos' seen in popular culture today, however, signifies that the wearer has killed, with the number of tears representing the number of kills.

It is a tattoo that is almost always associated with prison tattoos and membership in a gang. Tear tattoos, when given in prison, are primarily to indicate that the bearer has murdered someone, either in or out of jail. The tattoo can also be given to commemorate a loved one who died while the wearer was incarcerated. In Australian prisons, teardrop tattoos are often forcibly given to convicted child molesters by other inmates."

ja se yhtä kuuluisa hämähäkin seitti...

"The tattoo of a spiderweb on an elbow or a neck most usually indicates that a person has done time in jail/prison. The spiderweb as a symbol of "doing time" comes from the notion that a spider web catches and imprisons. Therefore translating to doing time. All ethnic races; especially gang members may "ink up" with a spiderweb. Most likely places to find the spiderweb tattoo are: neck, elbows and knees. However, one may find them almost anyplace on the body. The location of the tattoo means nothing.

Comments that a spiderweb tattoo means that a person is a gang member, an NLR member, Aryan member, etc.; or that the wearer has killed someone are really myths and are without any supportive evidence. These days, many pseudo "tough guys" will wear this tat to "look the part."

Näillä päästään etiäppäin.

• tatuoija

Kyyneleet silmän alla tarkoittavat, että on tappanut jonkun omakätisesti tai sitten toisaalta ne voivat tarkoittaa läheisen menetystä. eli aina kyyneeleet silmän alla eivät ole merkki tappajasta.
      -titta-

• vankilassa ollut

merkki se on, Suomalaisessa vankilassa tatuoidaan tappajalle kyynel.

• serkkunsa serkku
        vankilassa ollut kirjoitti:

merkki se on, Suomalaisessa vankilassa tatuoidaan tappajalle kyynel.

Serkkuni on istunut kahdesti taposta eikä sillä ole yhtään tatuointia. Nykyään se on rehellisessä työssä.

• J666
        serkkunsa serkku kirjoitti:

Serkkuni on istunut kahdesti taposta eikä sillä ole yhtään tatuointia. Nykyään se on rehellisessä työssä.

serkkus onkin tappanut jotain mitääntekemättömiä, eikä kuuluisia niiku mä

• 5 Kyyneltä

Mustaksi tatuoitu kyynel tarkoittaa että on tappanut jonkun ja katuu sitä.( Mutta taas itseni mielestä jos kyyneliä on paljon niin voiko sitä enään katumiseksi sanoa :D?)
      Kun taas tyhjä kyynel tarkoittaa että on menettänyt läheisen ja suree sitä.
      kiitos kiitos hattivatit.

• aafafafaf

kaikki nää on amerikkalaista ''gangsta'' juttuu. Mä tatuoin ottaan kirkkoveneen jossa on 294062490 airoa ja se tarkoittaa että olen saanut 294062490 kertaa pillua !

• miestennainen

eeeet ole niin paljoo saanut!!! :O

• Asian_tuntija

Mustalla väritetty kyynel tarkoittaa että on tappanut jonkun, ja katuu sitä ja musta värittämätön kyynel tarkoittaa että läheinen on tapettu. Hämähäkin seitti kyynerpäässä tarkoittaa samaa kuin musta kyynel.

• esvtdr

Joo kyllähän tuo seitti istumista tarkottaa. Ja kyynel mustana tappamista, ilman värejä läheisen kuolemaa. Ja oli viel jonkunnäköne kyynel mikä tarkottaa vasikkaa.

• Jari Sillanpää

minulla on tatuoituna Mikko Alatalo kyynerpäähäni koska suren kirkan kuolemaa!

• ndsfksl

kyynel simän alla tarjoittaa kuollutta lähestä/ystävää/jengiläistä, ei mitään murhaajaa?

• Voi kyynel

Pikkasen kajahtanutta porukkaa. Tarkoittaako punainen ruusu nelikymppisen akan tissin päällä pubiruusua, niinkuin luulen?
        Mitäs sit, jos ton ruusun paikalla onkin sininen delffiini? Tai jos punainen ruusu onkin nilkassa?

• tattoo846

Tiedän kyyneleen tarkoituksen, olen itse tatuoja pari ihmistä on sitä pyytänyt tekemään, kenellekkään en tee mitään kyyneliä tai rasismiin viittaavaa vaikka oliskin maksava asiakas :)

• plörörö

vasemmalla puolella täyttämätön kyynel; tapon yritys. täytetty kyynel meinaa tappoa. oikealla puolella oleva täyttämätön meinaa murhan yritystä, täytetty murhaa. yleensä kyynel tatuoidaan sen takia, koska asiaa kadutaan.

• voihankyynel

suomi on semmonen maa et täällä uskaltaa kuka vaan leimata itteensä mitä kuvia vaan ilman että tulee nenä pipiksi tai lähtee nirri. eli siis jollain peruspertsalla tuskin kyynel tarkottaa mitään muuta kuin jotain siistii juttuu minkä on nähny villissä nuoruudessaan leffassa.

• morjesta3

Itse olen kuullut, että nämä merkit silmän alla tarkoittaa juuri esim. murhaa, tappoa tms, mutta siitä ei ole jäänyt kiinni. Joku merkki silmän alla tarkoitti myös verovelkaa jne.

• ihmettelijaaa

Varmaan nämäkin vaihtelevat, itselleni tuli ihan uutena toi kyynel silmän alla murhasta, joku kaveri kerran sanoi että kertoo siitä että kantajalla on HIV :D En tiedä.

Varmaan tuo tappo/menetys on se yleisempi.

• suomipoika 11v

omg kyyneleet tarkottaa että on raiskannut idiots

• Tietämätön ei puhu.

Kyyneleet tarkoittavat kuollutta läheistä tai tappoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      46
      3030
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2854
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2306
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1326
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1276
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      912
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      792
    Aihe