LÄNSIMOOTTORI OY

Wrum wrum

Ihan siistin näköisiä tuontipelejä kauppaavat. Onko kellään kokemuksia ko.putiikista?

44

9766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papapdadaddaaa

      Samaa paskaa yrittävät kaikki muutkin kusessa olevat liikkeet.

      • Petetty-Mikko

        Länsimoottori ei ole luotettava kauppakumppani. Molemmat myyjät joiden kanssa olen keskustelleet ovat valehdelleet kiistattomasti. Ilmeisesti tämä on heille normaalia neuvottelutekniikkaa.

        Ostamani auto oli rikki (EGR vuosi jäähdytysnesteet). Asian selvittelyssä on käynyt ilmi, että Länsimoottori ei koeaja tai tarkasta myymiään autoja millään tavalla. Tämä nyt on normaalia.

        Selvittelin asiaa kaksi viikkoa kauppojen jälkeen. Tuure, joka toimi tuolloin Länsimoottorin toimitusjohtajana lupasi hoitaa auton kuntoon. Hieman ihmettelin kun minua pyydettiin itse viemään auto huoltoon mutta heidän laskuunsa. Jälkikäteen tämä huijaus oli aika selvä. Tuure sai minut viemään auton kaverinsa pajalle (Loimaan autosähköpiste), jotta saadaan auto takaisin tielle. Yllätys oli melkoinen kun korjausliike kertoi Länsimoottorin kieltäytyneen laskusta.

        Asianselvittely päätyi nopeasti kuluttajaoikeusneuvojan pöydälle. Länsimoottorin Ossi soitti minulle ja kertoi saaneensa neuvoksi korvata 30% korjauskuluista. Koska olin itsekin pyytänyt apua, halusin tarkistaa oliko asiassa perää. Vastaus oli selkeä:

        "Jos nyt oikein olen ymmärtänyt kuluttajaoikeusneuvoja Aulis Koivistoisen merkinnät tietojärjestelmäämme, ei hän ole ehdottanut 30 % korvausta vaan 20 – 40 % hyvitystä ja kun vika on ollut ostohetkellä, myyjäliikkeen vastuu korostuu.

        Mielestäni tuo 40 % on lähempänä sitä hyvitystä, mikä on Länsimoottorin vastuulla kuin 30 %."

        OK, Ossi lipsui totuudesta vain 10% ja on rahana jo tosi vähän. Mutta minä pidän totuudesta.

        Tänään tilanne on se, että Länsimoottori ei ole maksanut minkäänlaisia korvauksia ja asiaa käsitellään Kuluttajariitalautakunnassa.


      • Ei-vieläkään-jatkoon
        Petetty-Mikko kirjoitti:

        Länsimoottori ei ole luotettava kauppakumppani. Molemmat myyjät joiden kanssa olen keskustelleet ovat valehdelleet kiistattomasti. Ilmeisesti tämä on heille normaalia neuvottelutekniikkaa.

        Ostamani auto oli rikki (EGR vuosi jäähdytysnesteet). Asian selvittelyssä on käynyt ilmi, että Länsimoottori ei koeaja tai tarkasta myymiään autoja millään tavalla. Tämä nyt on normaalia.

        Selvittelin asiaa kaksi viikkoa kauppojen jälkeen. Tuure, joka toimi tuolloin Länsimoottorin toimitusjohtajana lupasi hoitaa auton kuntoon. Hieman ihmettelin kun minua pyydettiin itse viemään auto huoltoon mutta heidän laskuunsa. Jälkikäteen tämä huijaus oli aika selvä. Tuure sai minut viemään auton kaverinsa pajalle (Loimaan autosähköpiste), jotta saadaan auto takaisin tielle. Yllätys oli melkoinen kun korjausliike kertoi Länsimoottorin kieltäytyneen laskusta.

        Asianselvittely päätyi nopeasti kuluttajaoikeusneuvojan pöydälle. Länsimoottorin Ossi soitti minulle ja kertoi saaneensa neuvoksi korvata 30% korjauskuluista. Koska olin itsekin pyytänyt apua, halusin tarkistaa oliko asiassa perää. Vastaus oli selkeä:

        "Jos nyt oikein olen ymmärtänyt kuluttajaoikeusneuvoja Aulis Koivistoisen merkinnät tietojärjestelmäämme, ei hän ole ehdottanut 30 % korvausta vaan 20 – 40 % hyvitystä ja kun vika on ollut ostohetkellä, myyjäliikkeen vastuu korostuu.

        Mielestäni tuo 40 % on lähempänä sitä hyvitystä, mikä on Länsimoottorin vastuulla kuin 30 %."

        OK, Ossi lipsui totuudesta vain 10% ja on rahana jo tosi vähän. Mutta minä pidän totuudesta.

        Tänään tilanne on se, että Länsimoottori ei ole maksanut minkäänlaisia korvauksia ja asiaa käsitellään Kuluttajariitalautakunnassa.

        Ystäväni osti auton jossa myöskin ilmeni vika heti pidemmällä ajomatkalla (n.50 km) ja liike ilmoitti ettei ole vastuussa. Kirjoitin ystäväni kokemasta "palvelusta" tänne ja yllättäen hän saikin yhteydenoton liikkeestä. Tosin he eivät ottaneet yhteyttä pahoitellakseen asiaa, vaan haukkujen merkeissä, koska olettivat ystäväni kirjoittaneen asiasta. Liikkeestä ilmoitettiin että he maksavat 50% korjauskuluista sillä ehdolla, että nettikirjoitus poistetaan. Ystäväni pyynnöstä pyysin poistamaan kirjoituksen ja mietin onkohan näillä muillakin poistetuilla kirjoituksilla "sama tarina"..


      • Petetty-Mikko
        Petetty-Mikko kirjoitti:

        Länsimoottori ei ole luotettava kauppakumppani. Molemmat myyjät joiden kanssa olen keskustelleet ovat valehdelleet kiistattomasti. Ilmeisesti tämä on heille normaalia neuvottelutekniikkaa.

        Ostamani auto oli rikki (EGR vuosi jäähdytysnesteet). Asian selvittelyssä on käynyt ilmi, että Länsimoottori ei koeaja tai tarkasta myymiään autoja millään tavalla. Tämä nyt on normaalia.

        Selvittelin asiaa kaksi viikkoa kauppojen jälkeen. Tuure, joka toimi tuolloin Länsimoottorin toimitusjohtajana lupasi hoitaa auton kuntoon. Hieman ihmettelin kun minua pyydettiin itse viemään auto huoltoon mutta heidän laskuunsa. Jälkikäteen tämä huijaus oli aika selvä. Tuure sai minut viemään auton kaverinsa pajalle (Loimaan autosähköpiste), jotta saadaan auto takaisin tielle. Yllätys oli melkoinen kun korjausliike kertoi Länsimoottorin kieltäytyneen laskusta.

        Asianselvittely päätyi nopeasti kuluttajaoikeusneuvojan pöydälle. Länsimoottorin Ossi soitti minulle ja kertoi saaneensa neuvoksi korvata 30% korjauskuluista. Koska olin itsekin pyytänyt apua, halusin tarkistaa oliko asiassa perää. Vastaus oli selkeä:

        "Jos nyt oikein olen ymmärtänyt kuluttajaoikeusneuvoja Aulis Koivistoisen merkinnät tietojärjestelmäämme, ei hän ole ehdottanut 30 % korvausta vaan 20 – 40 % hyvitystä ja kun vika on ollut ostohetkellä, myyjäliikkeen vastuu korostuu.

        Mielestäni tuo 40 % on lähempänä sitä hyvitystä, mikä on Länsimoottorin vastuulla kuin 30 %."

        OK, Ossi lipsui totuudesta vain 10% ja on rahana jo tosi vähän. Mutta minä pidän totuudesta.

        Tänään tilanne on se, että Länsimoottori ei ole maksanut minkäänlaisia korvauksia ja asiaa käsitellään Kuluttajariitalautakunnassa.

        Kuluttajariitalautakunnan päätöksestä: "Kuluttajariitalautakunta suosittaa, että Länsimoottori Oy maksaa [Mikolle] [korjauksen kaikki kulut] euroa".

        Tänään tilanne on se, että Länsimoottori on kieltäytynyt maksamasta lautakunnan päätöksen mukaista summaa.


      • senkunyrität
        Petetty-Mikko kirjoitti:

        Kuluttajariitalautakunnan päätöksestä: "Kuluttajariitalautakunta suosittaa, että Länsimoottori Oy maksaa [Mikolle] [korjauksen kaikki kulut] euroa".

        Tänään tilanne on se, että Länsimoottori on kieltäytynyt maksamasta lautakunnan päätöksen mukaista summaa.

        Kuluttajariitalautakunta antaa vain suosituksen, ei päätöstä, jota ei tarvitse noudattaa (eikä pidäkään). Vaikka mikon appiukko istuukin kuluttajariitalautakunnassa ja nuiji epäoikeudenmukaisen ja kohtuuttoman suositusen, lainvoimaisen päätöksen mikko saa käräjäoikeudesta, jossa ei mikon appiukot paina, vaan asia ratkaistaan lain mukaan.

        Onnea käsittelyyn.


      • Kaitsu777

        Täysin toista mieltä. Ostin Mersun Länsimoottorilta mielestäni oikeaan hintaan ja on pelannut kuin kello. Myyjät teknisesti ammattitaitoisia ja antoivat asiallisen käyttökoulutuksen autooni. Yksi hehku meni parin kuukauden jälkeen, mutta niitähän menee. Pidin myyjien selkeästä ja suoraviivaisesta tyylistä ja sovitut asiat pidettiin 100%. Länsimoottorista ostan seuraavankin autoni.


      • Treisukki
        Ei-vieläkään-jatkoon kirjoitti:

        Ystäväni osti auton jossa myöskin ilmeni vika heti pidemmällä ajomatkalla (n.50 km) ja liike ilmoitti ettei ole vastuussa. Kirjoitin ystäväni kokemasta "palvelusta" tänne ja yllättäen hän saikin yhteydenoton liikkeestä. Tosin he eivät ottaneet yhteyttä pahoitellakseen asiaa, vaan haukkujen merkeissä, koska olettivat ystäväni kirjoittaneen asiasta. Liikkeestä ilmoitettiin että he maksavat 50% korjauskuluista sillä ehdolla, että nettikirjoitus poistetaan. Ystäväni pyynnöstä pyysin poistamaan kirjoituksen ja mietin onkohan näillä muillakin poistetuilla kirjoituksilla "sama tarina"..

        Ostin VW- tila-auton Länsimoottorilta Pöytyältä. Sain sähköpostissa nopeasti asiallisen tarjouksen. Puhelimitse kävimme vielä auton tarkasti läpi ja oli juuri kuvatun mukainen. Kaikki kerrottiin totuudenmukaisesti. Auto ei ollut käytettynä täydellinen, mutta juuri sellainen kuin luvattiin. Rehellisestä ja suorasta kaupankäynnistä aivan täydet pisteet. Olen mielestäni saanut rahoilleni hyvän vastineen. Ja rahoitus edullinen. Suositukseni Länsimoottorille!


      • Maksumies

        Meillä samantyylinen kokemus muutaman vuoden takaa. Autossa oli selvä virhe joka tuli vasta käytössä esille, soitimme liikkeeseen ja ensimmäisellä kerralla sieltä myyjä vastasikin. Myyjä oli kovin epävarma kaikesta ja lupasi palata asiaan, vaan ei palannut eikä enää vastannut puheluihinkaan. Myöhemmin saimme soiton toiselta myyjältä, hän oli sitä mieltä etteivät ole vastuussa käytetyistä autoista. Samalla hän mainitsi korjaamisen tulevan edullisemmaksi kuin asian viemisen eteenpäin.


      • Anonyymi
        Petetty-Mikko kirjoitti:

        Länsimoottori ei ole luotettava kauppakumppani. Molemmat myyjät joiden kanssa olen keskustelleet ovat valehdelleet kiistattomasti. Ilmeisesti tämä on heille normaalia neuvottelutekniikkaa.

        Ostamani auto oli rikki (EGR vuosi jäähdytysnesteet). Asian selvittelyssä on käynyt ilmi, että Länsimoottori ei koeaja tai tarkasta myymiään autoja millään tavalla. Tämä nyt on normaalia.

        Selvittelin asiaa kaksi viikkoa kauppojen jälkeen. Tuure, joka toimi tuolloin Länsimoottorin toimitusjohtajana lupasi hoitaa auton kuntoon. Hieman ihmettelin kun minua pyydettiin itse viemään auto huoltoon mutta heidän laskuunsa. Jälkikäteen tämä huijaus oli aika selvä. Tuure sai minut viemään auton kaverinsa pajalle (Loimaan autosähköpiste), jotta saadaan auto takaisin tielle. Yllätys oli melkoinen kun korjausliike kertoi Länsimoottorin kieltäytyneen laskusta.

        Asianselvittely päätyi nopeasti kuluttajaoikeusneuvojan pöydälle. Länsimoottorin Ossi soitti minulle ja kertoi saaneensa neuvoksi korvata 30% korjauskuluista. Koska olin itsekin pyytänyt apua, halusin tarkistaa oliko asiassa perää. Vastaus oli selkeä:

        "Jos nyt oikein olen ymmärtänyt kuluttajaoikeusneuvoja Aulis Koivistoisen merkinnät tietojärjestelmäämme, ei hän ole ehdottanut 30 % korvausta vaan 20 – 40 % hyvitystä ja kun vika on ollut ostohetkellä, myyjäliikkeen vastuu korostuu.

        Mielestäni tuo 40 % on lähempänä sitä hyvitystä, mikä on Länsimoottorin vastuulla kuin 30 %."

        OK, Ossi lipsui totuudesta vain 10% ja on rahana jo tosi vähän. Mutta minä pidän totuudesta.

        Tänään tilanne on se, että Länsimoottori ei ole maksanut minkäänlaisia korvauksia ja asiaa käsitellään Kuluttajariitalautakunnassa.

        Näköjään samanlainen tapa on vieläkin, virhe ilmeni viikon sisällä, myyjä ensin kierteli vastauksia kysymällä, viimein ehdotti TILAAMAAN tutulta autokorjaamolta ajan ja viemään auton sinne korjattavaksi, ei vaan suostunut vastaamaan kysymykseen miten kustannuksien kanssa edetään,
        asia on vielä kesken ja odotan vielä vastausta Tuure.


      • Anonyymi

        Hyvä hinta-laatusuhde tässä liikkeessä. Reilua meininkiä ja edullinen rahoitus. Suosittelen vahvasti!


      • Anonyymi

        Niin ja Markku on homo


    • huvittuuntunut

      Aika säälittävä mainostusyritys

      • ja taas väärin

        Mitään mainostusta.... Kysyin ihan mielenkiinnosta. Säälittän yksinkertaisia ajatus rakennelmia.


      • Autoa Ostamassa
        ja taas väärin kirjoitti:

        Mitään mainostusta.... Kysyin ihan mielenkiinnosta. Säälittän yksinkertaisia ajatus rakennelmia.

        Olisi ollut ihan kiva kuulla kyseisestä autoliikkeestä,ollaan sen verran kaukaa menossa katsomaan autoa heidän liikkeeseen. Turhaa vissiin odottaa asiallista kommenttia.


      • mielestäsi

        100 000 ajettu uudehko ? :D


    • huijaripulju

      jos täällä mainostaa??

    • Into the flood again

      ja henkilökunta kertoo nimensä sivuillaan.
      Monelta yritykseltä nämä perusasiat eivät hoidu, liekö sellaisilla liikkeillä jotain salattavaa?

      Nettiautossa on paljonkin lafkoja, joiden puikoissa on tuomioita saaneita vilunkipettereitä ja muita kusettavia vähemmistön edustajia.

      Saitko puhelimessa hyvää palvelua? Se kertoo yrityksestä paljon.

      • kättä taskuun

        sait vaan sävärin kun sulle ei löytynyt rahoitusvaihtoehtoa.toki se suututtaa mutta harkitse seuraavaksi sellaisen auton ostoa johon sulla on varaa.sit vielä,kuka tollo ajelee jonnekin maaseudulle autokaupoille.


    • mbc

      ostin 3 vuotta vanhan c-mersun kyseisestä "autoliikkeestä" käteiskaupalla auto osoittautui vialliseksi .tiedustelin asiaa liikkeestä miten nyt menetellään liike lupasi maksaa puolet korjauskuluista ??? jamyyjä tunnusti etteiollut edes suorittanut koeajoa kyseisellä autolla että se siitä "autoliikkeestä" eipä tarvitse toista kertaa asioida siellä

      • Mikä v*ttu risoo????

        "...liike lupasi maksaa puolet korjauskuluista ???"

        No? Mikä tuossa ongelmana?
        Liike on alustavasti siis virhevastuulain velvoittamalla tavalla sinulle vastannut.

        Kyllä tuo vaikuttaisi ihan AUTOLIIKKEELTÄ ja rehdiltä sellaiselta, eikä siitä mitään "autoliike" lainausmerkkejä tarvitse v*ttuilla!?!
        S*tanan pahviaivot taas ostoksilla... v*tun "kuningaskuluttajat" p*rkele!


      • Koeajoitko sitä

        itsekään? Etkö huomannut mitään vai etkö ymmärrä autoista mitään. Aika vähän on lopulta vikoja jotka eivät oireile mitenkään huolellisessa tutkimisessa. Sä et kuule taida vaan osata koko hommaa. Mitä vikaa autossa muuten oli?


      • dkdjkdfkdfjkdjf

        Tuota, kävit ilmeisesti itse koeajolla mutta et vikaa havainnut? Vai etkö koeajanut auto ollenkaan? Mitä tässä olisi auttanut jos myyjä olisi autolla ajanut muutaman kilometrin, ei hänkään ole selvännäkijä. Jos vika ei oireile, sitä on aika vaikea huomata!

        Mikä ihme siinä on että ostetaan käytettyjä autoja ja kuvitellaan niiden olevan 100 % ehjiä. Kolme vuotta vanhalla mesellä on voitu ajaa jo helposti 200-300 tkm, ihan luonnollista että paikat alkavat brakaamaan.


    • Ei valittamista

      Toinen auto ko. liikkeestä menossa. Ensimmäisellä ajoin 80 tkm, pari hehkutulppaa vaihdettiin. Jälkimmäisellä ei vielä takana paljoakaan ajoa, toistaiseksi mennyt ongelmitta.

      Liikkeestä ei valittamista ja hintataso on kilpailukykyinen, vaikka tuontiautoja ovatkin.

      Mutta eiköhän käytetyn auton ostaminen ole vähän tuuripeliä yleensä. Itsellä on ollut toistaiseksi hyvä tuuri.

    • MB007

      Kaksi autoa ostaneena liikkeestä

      AINA erinomaista palvelua
      AINA auto oli kuten oli kerrottu.


      Kertaakaan kauppias ei puhunut ohi suunsa, tai mitään mitä ei olisi tiennyt.

    • mobile

      Olen ostanut liikkeestä yhden auton ja toista nyt menossa ostamaan. Ei pahaa sanottavaa. Olen myös tehnyt autokauppaa muualta ja välillä on ollut sanomista, jopa uusista autoista. Kyllä mä kyseiseen liikkeeseen ainakin toistaiseksi luotan.

    • Muusta en tiedä

      On jättänyt ainakin yhden välityspalkkion maksamatta toiselle autoliikkeelle.

    • Mustamaalaa muita

      Hesalainen taas vauhdissa.

    • keijo5

      jaa minäkö olen hesalainen? en ole. oletko länsimoottorin myyjä?

    • hupiukkoja

      En viitsi nimiä sanoa, mutta paska maku jäi koko puljusta kun kusettajamyyjän takia ajoin 600km turhaan.
      Auto oli aivan eri kunnossa kun oli puhe ja viat olivat aivan selvästi nähtävillä. Moneen kertaan kyselin myyjältä vioista ja epäkohdista ja vakuutteli ettei mitään tällaisia ole. Käytön kulumaa kuulemma vain.
      Kovin oli hiljaista poikaa kun paikanpäällä viat yksi toisensa jälkeen tulivat ilmi.

    • Kokemustalöytyy

      Kannattaa kiertää kaukaa jos muualta löytyy kottero. Viat piilotellaan sata varmasti taitavasti ja kauppojen jälkeen vastuuta ei kanneta, toisin kuin "oikeissa" autoliikkeissä.

    • Huono_palvelu

      Länsimoottori Pöytyällä, ei luoja mitä toimintaa ja asiakaspalvelua.

      Olin varaamassa autoa, sovittiin että soitan myyjälle tiettyyn kellonaikaan. Soitin, kukaan ei vastannut. Laitoin sähköpostia, johon tuli tuntia myöhemmin vastaus että auto myyty.

      Eli ainut mikä merkkaa, on se - että auto saadaan kaupan HETI, ei asiakastyytyväisyys tai sovitut asiat. Kierrän jatkossa kaukaa.

      • Varastonkiertonopeus

        Asiassahan ei mitään ihmeellistä. Nopein päättäjä vie kaupan kotia. Tietäisitpä kuinka suuren määrän kauppiaat joutuu käsittelemään kaiken maailman jaarittelijoita ja tuumaajia ja ompa moni varma ostaja kadonnutkin rahan hakumatkalla.
        Muuten miksi et sitten heti varannut autoa itsellesi ja maksanut esim. varausrahaa?


      • Varaa_Kätees

        Haisteleppas sinä autojen varailija pitkä vittu.
        Autot myydään ensimmäiselle, joka rahan läpsii pöytään ja varailija-suunnittelijat jäävät ilman autoa.
        Ajatteleppas itsesi autokauppiaaksi (jos järjen hiventäkään löytyy) ja realistisesti miten homma menee.
        Kuten edellä kerrottu, autokauppiaat kuulevat näitä "tulen silloin ja silloin varatkaa minulle" varailuja pitkin vuotta ja vuodesta toiseen sama kaava; tosiasiassa n.8/10 edes tulee paikalle varattuaan autoa, näistäkin joka toinen vielä livistää autoa ostamatta jollain selityksellä tyyliin "hyvä vaihtoehto, käydään katsomassa vielä paria muuta varattua samanlaista"...

        Arvaa innostaako juuri sinun varauksesi "olisin ehkä tulossa" vai myykö kauppias auton sille, joka koeajon jälkeen siinä ja heti on valmis auton ostamaan? Arvaa? Arvaa vielä kerran. No niin... todellakin ainut mikä liiketoiminnassa on oleellista on HETI myynti kun raha on tarjolla!


      • Varaa_Kätees
        Varaa_Kätees kirjoitti:

        Haisteleppas sinä autojen varailija pitkä vittu.
        Autot myydään ensimmäiselle, joka rahan läpsii pöytään ja varailija-suunnittelijat jäävät ilman autoa.
        Ajatteleppas itsesi autokauppiaaksi (jos järjen hiventäkään löytyy) ja realistisesti miten homma menee.
        Kuten edellä kerrottu, autokauppiaat kuulevat näitä "tulen silloin ja silloin varatkaa minulle" varailuja pitkin vuotta ja vuodesta toiseen sama kaava; tosiasiassa n.8/10 edes tulee paikalle varattuaan autoa, näistäkin joka toinen vielä livistää autoa ostamatta jollain selityksellä tyyliin "hyvä vaihtoehto, käydään katsomassa vielä paria muuta varattua samanlaista"...

        Arvaa innostaako juuri sinun varauksesi "olisin ehkä tulossa" vai myykö kauppias auton sille, joka koeajon jälkeen siinä ja heti on valmis auton ostamaan? Arvaa? Arvaa vielä kerran. No niin... todellakin ainut mikä liiketoiminnassa on oleellista on HETI myynti kun raha on tarjolla!

        Verrannollistetaan vielä toiselle kaupan alalle:
        Gigantissa on tarjous ja tuotetta on vain 1kpl tarjolla NOPEIMMALLE!
        Arvaa varaillaanko sitä sinulle? Ei. Se 1kpl myydään ensimmäiselle jolla siihen kynnet riittää ja maksuvalmius on heti. Myyty.

        Käytetyt autot on aina yksilöitä. Sinä olet selvitellyt myytävän auton taustoja ja koet sen olevan paras yksilö hinta-laatu suhteeltaan ja haluat sen. Niitä on vain 1kpl koko maailmassa, juuri tuollaisena ja juuri tuohon hintaan.
        Joku toinen on myös huomannut tämän yksilön, raahautunut henkilökohtaisesti liikkeeseen siihen tutustumaan ja kokenut edelleenkin oston arvoiseksi ja osteli pois.
        Ohhoh.
        Sinä suunnittelija-ehkä tulisin-varailija jäit taas ilman. Älä siitä myyjäliikettä syytä vaan katso peiliin ja ensi kerralla vilkkaammat liikkeet niveliisi!


    • Tuisku8

      Erittäin osaava henkilökunta. Ostaessani BMW 530- henkilöauton ko. liikkeestä, sain kunnon opastuksen käytöstä mukavalta myyjältä. Kertoi toiminnot kyseiseen autoon ja yhteen lisäkysymykseeni vastauksen heti puhelimitse. Kohteliasta, asiallista ja rennolla otteella autokauppaa. Suosittelen!

    • boreliuksen-turkka

      Ei muuta kun paskaa sanottavaa liikkeestä. Ammattitaidotonta kaikin puolin. Ostajaa pyritään harhauttamaan kaikilla mahdollisilla tavoilla.

      • Audijaska

        Nyt löytyi liike, jossa kaikki jiirissä. Kaikki luvattu piti kutinsa. Puhelimessa tehty tarjous piti ja lähdin hyvällä pelillä kotiin. Täydet suositukset Länsimoottorille!


      • Anonyymi

        Jaska Audilla lähti ja kohtaa oli housuissa paska😂🤣😅😆😄😃😁😀


    • Anonyymi

      Itse ostin 500 s Mersun kyseisestä liikkeestä ja olen ollut tyytyväinen sekä palveluun että autoon. Toki pitää muistaa käytettyä autoa ostaessaan että se on käytetty eikä uusi. Mutta eihän se ole uuden hintainenkaan.

      • Anonyymi

        Ostit siis itseltäsi.


    • Anonyymi

      Ostin Ooppelin heiltä vuosia sitten. Ilmoituksessa oli keskeisenä asiana ja isoilla kirjaimilla "ILMASTOINTI". Lämpimien kelien tullessa huomasin että eipä toiminutkaan ilmastointi. Soitin sitten heille ja sanoivat että tämä oli huomioitu hinnassa. Pettymys, sillä tämä mainittu "ILMASTOINTI" oli ratkaiseva tekijä ostopäätöksen kannalta. Kyllä minä ymmärrän että vaikea ala tuo käytettyjen autojen kauppa. Mutta joo, muuten hieno pelihän se oli.

      • Anonyymi

        Vanha konsti on laittaa ilmoitukseen "ilmastointilaite". On sitten eri asia toimiiko se ja kuinka hyvin/huonosti.


    • Anonyymi

      Markku on homo

    • Anonyymi

      Köyhät ne täällä vinkuu. Varmasti on hyvä liike kun haukutaankin🤣 mulla ei paljoa huolet paina kun firman tilillä on 1.3 miltsiä ja kulut on pienet

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe