oranssi paska maailman paras bändi kukaan muu samaa mieltä
oranssi paska
jeejejjej
4
875
Vastaukset
- kakka
totta totisesti se on iin merkillisen hyvä bändi.siinä on kyllä koko musiikin tulevaisuus
- mie vaan
oranssi paska on yks parhaimpia
- Korni Pipo
Tämähän on aivan sairasta pervoilua ja rasistista. Nämä tekijät ovat amatöörejä, jotka vääntävät heppoisen biitin kotikompuutterilta ja huutavat mikrofoniin ''v*ttua, p*rsettä'' jne jne... ja nimikin kertoo jo, että kyseessä on P*ska bändi!! : D
- Anonyymi
OP sateliitiit piiloon ja puheluilla päälle, ajattaminen koneet rikki ja muu haitta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582