apuva

dvd-soitin

simahti eikä pääse laulamaan. Ääni kuuluu mutta kuvaa ei näy.Vocopro ollut käytössä noin viitisen vuotta. Oisko ehdotuksia paremmasta kun nyt joudun uusimaan.Hinta saisi olla 200-300 e. Ihan vain ahkeraan kotikäyttöön.

17

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestävimmät ja

      parhaiten toimivat soittimet, Denver, Matsui, United mm on noita. Ei ole vastaan tullut hyvin toimivaa 200-300e soitinta. Parikin tuttua järkkää karaokea ja lopettivat leikkimisen noiden kalliiden soittimien kanssa.

      • pinohiiri

        Aloitin karaokekeikkailun kuusi vuotta sitten ja silloin tuli hankittua Pioneerin 3 levyn karuselli.
        Hinta oli 1000 € ja hyvin on toiminut siitä asti. Nopea ja kätevä.Joten kalliit pelit pelittää kyllä. Myytävänä on Vocopro DVX 880 pro kerran keikalla kakkos soittimena kokeiltu. Kaksi mikkiä mukaan.
        0400-128393


      • Tarjoon
        pinohiiri kirjoitti:

        Aloitin karaokekeikkailun kuusi vuotta sitten ja silloin tuli hankittua Pioneerin 3 levyn karuselli.
        Hinta oli 1000 € ja hyvin on toiminut siitä asti. Nopea ja kätevä.Joten kalliit pelit pelittää kyllä. Myytävänä on Vocopro DVX 880 pro kerran keikalla kakkos soittimena kokeiltu. Kaksi mikkiä mukaan.
        0400-128393

        Maksa mulle 20€ niin otan Voco soittimesi. En ole ikinä paskempaan soittimeen törmännyt Montakertaa olen keikalla joutunt värkin kanssa pulaan, onneksi on mukana ollut vanka kunnon Lenco.


      • vanha vetäjä
        pinohiiri kirjoitti:

        Aloitin karaokekeikkailun kuusi vuotta sitten ja silloin tuli hankittua Pioneerin 3 levyn karuselli.
        Hinta oli 1000 € ja hyvin on toiminut siitä asti. Nopea ja kätevä.Joten kalliit pelit pelittää kyllä. Myytävänä on Vocopro DVX 880 pro kerran keikalla kakkos soittimena kokeiltu. Kaksi mikkiä mukaan.
        0400-128393

        Pisti tuo kirjoitus silmään (onneksi ei sattunut pahasti), mutta kysynpä vain että soittaako eri formaatit puhtaasti. Eli DVD:n lisäksi menee VCD ja CDG levytkin puhtaasti?
        Kyselenpä vain siksi, että itse olen parin Vocopro:n kanssa joutunut hieman ongelmiin, kun eivät ole esim. kaikkia Magnumien levyjä suostuneet soittelemaan kaikin ajoin.
        Mutta loppujen lopuksi niillä kuitenkin on pärjätty. Pahin floppi on tullut eteen, kun käytin jonkin aikaa Acesonic:in soitinta.
        Se oli vikatikki.


      • mennä sun
        Tarjoon kirjoitti:

        Maksa mulle 20€ niin otan Voco soittimesi. En ole ikinä paskempaan soittimeen törmännyt Montakertaa olen keikalla joutunt värkin kanssa pulaan, onneksi on mukana ollut vanka kunnon Lenco.

        vaikka lääkäriin tarkistuttaan ne VÄRKKIS jos ne keikoilla niin kovasti kränää. mulla on keikkakäytössä vocon soitin toiminut jo useamman
        vuoden ihan ok! oisko sulla VÄRKEISSÄ jotain käyttöfibaa vallan.


      • eerikg
        vanha vetäjä kirjoitti:

        Pisti tuo kirjoitus silmään (onneksi ei sattunut pahasti), mutta kysynpä vain että soittaako eri formaatit puhtaasti. Eli DVD:n lisäksi menee VCD ja CDG levytkin puhtaasti?
        Kyselenpä vain siksi, että itse olen parin Vocopro:n kanssa joutunut hieman ongelmiin, kun eivät ole esim. kaikkia Magnumien levyjä suostuneet soittelemaan kaikin ajoin.
        Mutta loppujen lopuksi niillä kuitenkin on pärjätty. Pahin floppi on tullut eteen, kun käytin jonkin aikaa Acesonic:in soitinta.
        Se oli vikatikki.

        Sulla vanha vetäjä oleen.... kun tuosta aseconikin 106 :ta on kuulunut useammalta tutulta kehuja, väittivät et hakkaa vokottajat mennen tullen.


      • Vanha Vetäjä
        eerikg kirjoitti:

        Sulla vanha vetäjä oleen.... kun tuosta aseconikin 106 :ta on kuulunut useammalta tutulta kehuja, väittivät et hakkaa vokottajat mennen tullen.

        Malli juurikin se.
        Ehkä meikäläisen työkäyttö ei ollut sille yksilölle ainakaan kovinkaan hyvä paikka olla.
        Mutta jollekin toiselle ja ehkä kiinteänä asennettuna tuo voi olla toimiva soitin.

        Erikoista tässä muuten on se, että verratkaapa tiettyjä Acesonic:in ja Vocopro:n laitteita keskenänne, niin huomaatte että ovat kuin samasta puusta veistettyjä - eroja ei ole kuin nimi ja
        kuoret ym. pikku juttuja.
        Muutaman kerran mietitty, että taitaa olla saman
        konsernin 2 eri tuotemerkkiä jotka "kilpailevat" sitten markkinoista. Ei olisi uutta maailmassa.


      • halvalla ei hyvää saa

        tuo ei kyllä pidä paikkaansa että tuon hintaiset on parhaita.kyllä hyvä maksaa ja itsellä on vocoppron k888 ja toiminut 3v täysin moitteetta se on minusta hyvä soitin.Siinä on hyvät kaikki toiminnot ainakaan mulla ei ole moitittavaa ja voin kertoa että paljon on käytössä, päivittäin.Kaverillani on denver ja ei toista likikään kaikkia levyjä niin kuin K888 ja joissakin levyissä tulee paljon pätkimistä joita ei Vocopprossa esiinny.Mut makuasia tietysti on mistä itse pitää


      • Vocoppro
        eerikg kirjoitti:

        Sulla vanha vetäjä oleen.... kun tuosta aseconikin 106 :ta on kuulunut useammalta tutulta kehuja, väittivät et hakkaa vokottajat mennen tullen.

        kaikista parhaista laitteista niiden toimivimmat tekniikat ja yhdistänyt ne omiin ainakin olin lukevinani heidän mainoksestaan. Siitä varmaan johtuu että ovat samankaltaisia joten saman tasoisia laitteita ne varmaan ovat toisella on tuo jenkki peli ja toisella vocoppro ja molemmpien mielestä oma on paras.


      • halvall ei hyvää saa
        halvalla ei hyvää saa kirjoitti:

        tuo ei kyllä pidä paikkaansa että tuon hintaiset on parhaita.kyllä hyvä maksaa ja itsellä on vocoppron k888 ja toiminut 3v täysin moitteetta se on minusta hyvä soitin.Siinä on hyvät kaikki toiminnot ainakaan mulla ei ole moitittavaa ja voin kertoa että paljon on käytössä, päivittäin.Kaverillani on denver ja ei toista likikään kaikkia levyjä niin kuin K888 ja joissakin levyissä tulee paljon pätkimistä joita ei Vocopprossa esiinny.Mut makuasia tietysti on mistä itse pitää

        Tarkoitin vocopron DVG888 soitinta


      • Vanha Vetäjä
        Vocoppro kirjoitti:

        kaikista parhaista laitteista niiden toimivimmat tekniikat ja yhdistänyt ne omiin ainakin olin lukevinani heidän mainoksestaan. Siitä varmaan johtuu että ovat samankaltaisia joten saman tasoisia laitteita ne varmaan ovat toisella on tuo jenkki peli ja toisella vocoppro ja molemmpien mielestä oma on paras.

        http://www.vocopro.com/
        Siinä Vocopron kotisivu, made in USA

        http://www.acesonic.com/
        Siinä Acesonicin kotisivu, made in USA

        - ja kas, aika lähekkäin Kalifornian auringon alla ovat kumpikin.
        Eli en yhtään ihmettelisi, että kaivelemalla näitä kahta firmaa enempi, löydetään paljonkin yhteistä.


      • päin ja nuo
        vanha vetäjä kirjoitti:

        Pisti tuo kirjoitus silmään (onneksi ei sattunut pahasti), mutta kysynpä vain että soittaako eri formaatit puhtaasti. Eli DVD:n lisäksi menee VCD ja CDG levytkin puhtaasti?
        Kyselenpä vain siksi, että itse olen parin Vocopro:n kanssa joutunut hieman ongelmiin, kun eivät ole esim. kaikkia Magnumien levyjä suostuneet soittelemaan kaikin ajoin.
        Mutta loppujen lopuksi niillä kuitenkin on pärjätty. Pahin floppi on tullut eteen, kun käytin jonkin aikaa Acesonic:in soitinta.
        Se oli vikatikki.

        kaksi ei ole kovin hyvin toimineet. Magnumin levyissä on joku ihme kopiosuojaus, onkohan sama mistä SonyBMG luopui kun levyt ei toimineet joka laitteessa. Valituksia kuultu kuitenkin. Yksi ratkaisu olisi tietty purkaa kopiosuojaus ja kopioida levy ja soittaa sitä keikalla. Alkuperäistä pitää vieressä niin ei kukaan natkuta. Tosin tuntuu aika naurettavalta lisähommalta. Kyllä levyn pitäsi toimia muutenkin kun on niin järettömän hintaisiakin täällä Suomessa.


      • vertailtu on
        Vanha Vetäjä kirjoitti:

        http://www.vocopro.com/
        Siinä Vocopron kotisivu, made in USA

        http://www.acesonic.com/
        Siinä Acesonicin kotisivu, made in USA

        - ja kas, aika lähekkäin Kalifornian auringon alla ovat kumpikin.
        Eli en yhtään ihmettelisi, että kaivelemalla näitä kahta firmaa enempi, löydetään paljonkin yhteistä.

        lopputulos on että molemmat laitteet on toiminnoiltaan samanlaiset joten taitaa kyseessä olla sama laite eri valmistajalta... mulla tuo k888 ja on pelittänyt todella hyvin soitta nuo parjatut magnumitkin aitoina.Mä ooon vocoproon tyytyväinen


      • Vanha Vetäjä
        päin ja nuo kirjoitti:

        kaksi ei ole kovin hyvin toimineet. Magnumin levyissä on joku ihme kopiosuojaus, onkohan sama mistä SonyBMG luopui kun levyt ei toimineet joka laitteessa. Valituksia kuultu kuitenkin. Yksi ratkaisu olisi tietty purkaa kopiosuojaus ja kopioida levy ja soittaa sitä keikalla. Alkuperäistä pitää vieressä niin ei kukaan natkuta. Tosin tuntuu aika naurettavalta lisähommalta. Kyllä levyn pitäsi toimia muutenkin kun on niin järettömän hintaisiakin täällä Suomessa.

        Juu luulin alkuun tuota Magnumien toimimattomuutta omaksi ongelmakseni ja hankin toisen soittimen. Pelitti hyvin jonkin aikaa ja sitten sama homma. Juttelin kerran asiasta F.Viihdekonsernin kaverin kanssa ja ihmetteli asiaa. No nyt on pari kertaa kuultu asiasta muualtakin, että hieman huolia... voi tosiaan olla tuo kopiosuojaus ongelmana, mistä mainitsit.


    • Teija3

      Osaisko joku neuvoa mistä voisi johtua VocoPro dvx-880 pro karaokelaitteessa oleva vika mikä ilmenee sillä lailla ett kone alkaa lukemaan levyä mutta aloitus kuvan näyttöön tullessa sekoaa ja alkaa lataamaan uuestaan ja kohta ilmoittaa ettei koneessa ole levyä???? Kone on nytt vajaa neljä vuotta vanha...

      • uuwatti

        Oot sitten mennyt murjomaan lukupään!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe