2 ALOITTELIJAA etsii Pohjois-Karjalan alueelta rumpalia, kitaristia ja kosketinsoittajaa.
"Hakijoiden" ei tarvitse olla ammattilaisia koska emme itsekään niitä ole vaan aloittelijoita jotka ovat kiinnostuneita bändissä soittamisesta.
Musiikkityyli tulisi olla rock/metalli (ei mitään örinämusaa)
Tarkoitus olisi soitella mm. Lordi, HIMi, Bon Jovi, kaltaista musaa
Treenikämmpää ei ole joten sellainen olisi mukava olla. (Ei ole pakollinen)
Lisätietoja voit lysellä puhelimitse tai sähköpostilla
s-posti: gika.p@luukku.com
Puh: 0504329628
Haetaan rumpalia, kitaristia, kosketinsoittajaa
_Joensuu_
2
198
Vastaukset
- kitaristi123
miten vanha pitää olla et pääsee
- joo o
mie oisin voinu tulla mie olin hyvin lähellä muuttaa joensuuhun opiskelemaan täältä rovaniemen tienoolta mutta mie pääyinki ouluun voi harmi kun mie olisin ollu rumpali eikä mulla ole bändiä tällä hetkellä toisaalta mie oisin varmaan ollut liian vanha jo teiän bändiin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666074Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312203
- 131817
- 201778
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463