suututtaa ihan kamalsti... murrin märrin, kaikki muut kohdat kropasta kiinteytyy, mutta kaula ei, hirvee iho klönnti, siis helvetin moinen kanan heltta!!!
leikkauksiin en mene, onko mitään muuta konstia?!
epätoivonen vasta 20v. naisen alku!
heltta kaulassa
6
2385
Vastaukset
- ---
Eiköhän se kaulakin perästä seuraa jossain vaiheessa. Olisiko jokin kaulan lihasten jumppaaminen hyödyllistä? En osaa sanoa =)
- MULLE
MITEN KAULALIHAKSIA JUMPATAAN?
- taikka veitsi
Kyllä mun heltta on rasvaa ja löysää nahkaa! Ei voi jumpata.
- ---
MULLE kirjoitti:
MITEN KAULALIHAKSIA JUMPATAAN?
Joku jo jumppaa olikin alemmas neuvonut. Kyllä kaulassakin lihakset on. Voi korviakin opetella heiluttamaan jos kärsivällisyyttä riittää. Siis kaulan venyttäminen, leuan eteen työntäminen, siten että tuntee lihasten kaulassa jännittyvän. Samaten "leveän hymyn" pito kasvoilla siten että jännittää koko kaulan. Kun kokeilee, löytää mielenkiintoisia tapoja käyttää lihaksia joita ei välttämättä ole tajunnut olevan olemassakaan.
- bhbnyj
Kaksoisleukaa voi ennaltaehkäistä ja hoitaa: oikea pään asento, ryhti, nukkumisasento, päivittäinen kaulalihasten jumppa, laihduttaminen, nipistys- ja taputushieronnat, kosmetologiset sarjahoidot
Mene peilin eteen (avokaula-aukkoinen
pusero) ja työnnä leuankärkeä eteenpäin niin että
tunnet kuinka kaulalihakset venyvät samaan aikaan
vedä olkapäitä taakse . Kaula sileänä, tarkoittaa
sitä ettei yhtään jännettä nouse koholle.Aluksi
tee kokeillen 2 tai 3 kertaa illalla ennen
nukkumaan menoa.Lisää pikkuhiljaa aikaa jonka
pidät jännityksessä lihaksia. Tämä on hyvästit
myös kaksoisleualle, mutta älä yritä liikaa
kerralla.- ei peilin eteen
vaan kanalaan ; Kukoksi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559