suututtaa ihan kamalsti... murrin märrin, kaikki muut kohdat kropasta kiinteytyy, mutta kaula ei, hirvee iho klönnti, siis helvetin moinen kanan heltta!!!
leikkauksiin en mene, onko mitään muuta konstia?!
epätoivonen vasta 20v. naisen alku!
heltta kaulassa
6
2426
Vastaukset
- ---
Eiköhän se kaulakin perästä seuraa jossain vaiheessa. Olisiko jokin kaulan lihasten jumppaaminen hyödyllistä? En osaa sanoa =)
- MULLE
MITEN KAULALIHAKSIA JUMPATAAN?
- taikka veitsi
Kyllä mun heltta on rasvaa ja löysää nahkaa! Ei voi jumpata.
- ---
MULLE kirjoitti:
MITEN KAULALIHAKSIA JUMPATAAN?
Joku jo jumppaa olikin alemmas neuvonut. Kyllä kaulassakin lihakset on. Voi korviakin opetella heiluttamaan jos kärsivällisyyttä riittää. Siis kaulan venyttäminen, leuan eteen työntäminen, siten että tuntee lihasten kaulassa jännittyvän. Samaten "leveän hymyn" pito kasvoilla siten että jännittää koko kaulan. Kun kokeilee, löytää mielenkiintoisia tapoja käyttää lihaksia joita ei välttämättä ole tajunnut olevan olemassakaan.
- bhbnyj
Kaksoisleukaa voi ennaltaehkäistä ja hoitaa: oikea pään asento, ryhti, nukkumisasento, päivittäinen kaulalihasten jumppa, laihduttaminen, nipistys- ja taputushieronnat, kosmetologiset sarjahoidot
Mene peilin eteen (avokaula-aukkoinen
pusero) ja työnnä leuankärkeä eteenpäin niin että
tunnet kuinka kaulalihakset venyvät samaan aikaan
vedä olkapäitä taakse . Kaula sileänä, tarkoittaa
sitä ettei yhtään jännettä nouse koholle.Aluksi
tee kokeillen 2 tai 3 kertaa illalla ennen
nukkumaan menoa.Lisää pikkuhiljaa aikaa jonka
pidät jännityksessä lihaksia. Tämä on hyvästit
myös kaksoisleualle, mutta älä yritä liikaa
kerralla.- ei peilin eteen
vaan kanalaan ; Kukoksi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894