osaisikohan joku neuvoa minkä firman kautta saa yksityinen ihminen lähetettyä autonsa afrikkaan?
Kun tuntuu ettei kukaan firma ota yksityiseltä. Googletettu on hermot jo ihan palaneet.
Kaikki apu otetaan ilolla vastaan!
auton kuljetus Afrikkaan
12
5112
Vastaukset
- automyyjiä
Saksan autot romutetaan - romutusrahaa on pidennetty vuoden loppuun. Afrikassa ollaan hätää kärsimässä, koska automyynti Saksasta loppuu. Autoja ostetaan saksalaisten myyjien kautta parilla sadalla eurolla, lommoja ym. ruostetta voi olla, perustoiminnot pitäisi toimia. Suomessa on rekkafirmoja, jotka rahtaavat autohakumatkallaan autoja Suomesta Afrikan myyntiin. Yritä selvittää rekkakuljettajat.
Maltaita et tule tienaamaan, rahtikin maksaa.- peikkotytto1982
onkin siinä, että en löydä näiden ihmisten yhteystietoja jotka sitä tekevät. Kun tuntuu, että kaikki yritykset mitkä niitä vievät niin eivät yksityisen henkilön autoa suostu viemään kun vastaanottaja on eri kuin lähettäjä.
Täytyy nyt sen verran sanoa, että minun autoni ei ole ihan muutaman sadan euron auto, vaan puhutaan tuhansista. Ja ostaja on lupautunut rahdin maksamaan, joten voittoa se kaikki minulle on. Ja tietenkin odotan, että tililläni on rahat ennenkuin lähden autoa mihinkään viemään. - mahtollisesti
peikkotytto1982 kirjoitti:
onkin siinä, että en löydä näiden ihmisten yhteystietoja jotka sitä tekevät. Kun tuntuu, että kaikki yritykset mitkä niitä vievät niin eivät yksityisen henkilön autoa suostu viemään kun vastaanottaja on eri kuin lähettäjä.
Täytyy nyt sen verran sanoa, että minun autoni ei ole ihan muutaman sadan euron auto, vaan puhutaan tuhansista. Ja ostaja on lupautunut rahdin maksamaan, joten voittoa se kaikki minulle on. Ja tietenkin odotan, että tililläni on rahat ennenkuin lähden autoa mihinkään viemään.vietä autosi Nigeriaan? Onnea vaan yritykselle. Todennäköisesti sinut vaihdetaan siellä kahteen kameliin.
- maksetaan?
Täytyy nyt sen verran sanoa, että minun autoni ei ole ihan muutaman sadan euron auto, vaan puhutaan tuhansista. Ja ostaja on lupautunut rahdin maksamaan, joten voittoa se kaikki minulle on. Ja tietenkin odotan, että tililläni on rahat ennenkuin lähden autoa mihinkään viemään.Selvitä ensin, että saat tuhansesi. Afrikkaan viedyt autot ovat vain parin sadan euron autoja.
Autoja kuljettavat suomalaiset autorekkakuljettajat. Löyty paljon netistä. He tietysti kysyvät myös kuka rahdin maksaa. Asia on epäilyttävä, huijareilta ei ideat lopu. - peikkotytto1982
maksetaan? kirjoitti:
Selvitä ensin, että saat tuhansesi. Afrikkaan viedyt autot ovat vain parin sadan euron autoja.
Autoja kuljettavat suomalaiset autorekkakuljettajat. Löyty paljon netistä. He tietysti kysyvät myös kuka rahdin maksaa. Asia on epäilyttävä, huijareilta ei ideat lopu.on mietitty.
Autoa ei viedä ennenkuin rahat ovat tilillä. Joten jos rahoja ei tule niin en vie autoakaan. Minä maksan rahdin kun auton lähetän. Perin sen sitten ostajalta.
Kyllä minä olen googlettanut noita kuljetusfirmoja. Mutta aika hankalan takana tuntuvat olevan. Ehken osaa laittaa oikeita hakusanoja, mutta kaikkialle muualle tuntuu kuljetus onnistuvan. Tai sitten tökkää viimeistään siihen, että kun olen yksityinen henkilö. - ihan tosissasi
on mietitty.
Autoa ei viedä ennenkuin rahat ovat tilillä. Joten jos rahoja ei tule niin en vie autoakaan. Minä maksan rahdin kun auton lähetän. Perin sen sitten ostajalta.
Kyllä minä olen googlettanut noita kuljetusfirmoja. Mutta aika hankalan takana tuntuvat olevan. Ehken osaa laittaa oikeita hakusanoja, mutta kaikkialle muualle tuntuu kuljetus onnistuvan. Tai sitten tökkää viimeistään siihen, että kun olen yksityinen henkilö.Nimittäin kuulostaa varsin tutulta huijaukselta. Haluaako ostaja nimenomaan juuri sinun auton ja maksaa siitä jopa hieman keskiarvoa enemmän? Saat kyllä rahan tilille, mutta sillä ei ole katetta. Koska raha tulee ulkomailta monen eri pankin kautta ja on yleensä shekki, sen varmentamiseen menee päiviä. Tällä aikaa autosi on jo matkalla Afrikkaan ja olet vielä tyhmänä maksanut huijarille rahdinkin. Miten olet aikonut "periä" rahdin toiselta puolelta maailmaa, pyytämällä nätisti?
- tyyne aikio
on mietitty.
Kyllä minä olen googlettanut noita kuljetusfirmoja. Mutta aika hankalan takana tuntuvat olevan. Ehken osaa laittaa oikeita hakusanoja, mutta kaikkialle muualle tuntuu kuljetus onnistuvan. Tai sitten tökkää viimeistään siihen, että kun olen yksityinen henkilö.Myy vaan se auto afrikkaan mutta älä täältä neuvoa kysele,,hoida homma itse.
- sua vedätetään
on mietitty.
Kyllä minä olen googlettanut noita kuljetusfirmoja. Mutta aika hankalan takana tuntuvat olevan. Ehken osaa laittaa oikeita hakusanoja, mutta kaikkialle muualle tuntuu kuljetus onnistuvan. Tai sitten tökkää viimeistään siihen, että kun olen yksityinen henkilö.Suomessa on paljastunut saman tyyppisiä huijauksia kymmeniä, ja suurella todennäköisyydellä kyseessä on nytkin huijaus. Suomesta löytyy useita rehellisiä autoja ostavia toimijoita jotka tekevät viralliset paperit täällä ja toimittavat itse auton omilla tavoillaan. SANON: ÄLÄ LÄHETÄ AUTOASI MINNEKKÄÄN, KYSEESSÄ ON HUIJAUS.
- hommonen tyyne
sua vedätetään kirjoitti:
Suomessa on paljastunut saman tyyppisiä huijauksia kymmeniä, ja suurella todennäköisyydellä kyseessä on nytkin huijaus. Suomesta löytyy useita rehellisiä autoja ostavia toimijoita jotka tekevät viralliset paperit täällä ja toimittavat itse auton omilla tavoillaan. SANON: ÄLÄ LÄHETÄ AUTOASI MINNEKKÄÄN, KYSEESSÄ ON HUIJAUS.
Toisaalta turhaa taistelua tuulimyllyjä vastaan koko ajan toistella samaa hujauksen kohteille.Ääliöt kuitenkin menettävät rahansa tavalla tai toisella,sitä on vaikea estää.
Lähettäköön autonsa afrikkaan jos joku tosiaan niin typerä on. - jhgkjghk
hommonen tyyne kirjoitti:
Toisaalta turhaa taistelua tuulimyllyjä vastaan koko ajan toistella samaa hujauksen kohteille.Ääliöt kuitenkin menettävät rahansa tavalla tai toisella,sitä on vaikea estää.
Lähettäköön autonsa afrikkaan jos joku tosiaan niin typerä on.oliko autosi nettiautossa myynnissä?
oliko kyseessä englannissa asuva henkilö joka haluaa viedä auton sukulaisilleen afrikkaan?
saitko vain sähköpostia?
tingittiinkö hintaa, no ei
kyseltiinkö turhanpäivästä? onko auto hyvä
vastailin aikanikuluksi joka sähköpostiin jotain tyyliin autoni on alustaltaan loppu kun suomessa ei ole asfalttia, moottori syö öljyä ja on ruosteinen ettei varmaan kestä laivakuljetusta.
SILTI KAVERI ON OSTAMASSA AUTOA KUN SE ON NIIN HYVÄ...EI TINGI JA LUPAA MAKSAA RAHDIN , LÄHETTÄÄ SHEKIN JOS LUPAAN PALAUTTAA LOPPURAHAN
kuulostaako tutulta?
jos autosi on esim 5000 euron arvoinen, 1000 euroa rahtia, kaveri lähettää sattumalta juuri 7000 euron shekin, lunastat shekin ja lähetät auton ja 1000 euroa takaisin. 2 viikon päästä tulee soitto pankista että shekki olikin katteeton ja jos et maksa rahoja pankille välittömästi, pankki alkaa perimään
hävisit vain 5000 euron auton ja 1000 euroa rahaa
ei vaan aprilliä, joku oikeesti haluaa ostaa autosi näkemättä ja lähettää rahat etukäteen onnea kaupantekoon (pahvi)
- Corollalla 15 vuotta
Afri auton kautta onnistuu lähetys. Omat lavetit hakee ympäri suomen. kirjoitat vaan googleen afri-auto ja sieltä löytyy nettiauton linkin alta yhteystiedot, oma Corolla ja Carina lähti muutama kuukausi sitten.
- import expot port
Jos asut Hesassa päin niin myös kalasataman leirin kaverit vie autoja ulkomaille. Kysy sieltä. Paikalla on aina myös suomalaisia tulkkaamassa tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207