Kynsikoulutus

Itä-Suomessa

Järjestääkö mikään paikka kynsimuotoilijakoulutusta Itä-Suomen alueella, esim. Joensuu, Kuopio, Savonlinna...? Yksityinen kouluttajakin voisi tulla kyseeseen.

5

625

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammatti-merkkiedustuksineen

      Otappa suoraan yhteys maahatuojiin ja kysy sieltä. Myös useat kyllä ihan avoimesti kertovat sivuillaan tulevista koulutuksista juuri tässä mielessä.

      Google oiva apu tässä...

    • taitaa järjestää

      Ainakin puhetta oli, et bio sculpture tulis Kuopioon elokuussa. Tsekkaapa niitten nettisivut ja varmista, että kouluttaja on Marianne - loistava (tarkka, mut kiva).

    • manda44

      KYNSIMUOTOILIJAN KOULUTUS

      Omalta kohdaltani voin sanoa, että olin todella pettynyt aloittamaani kynsimuotoilijan koulutukseen! Oli todella harmittavaa todeta, ettei hyvällä firmalla ole kouluttajaa, joka osaisi asiansa niin, että koulutus etenisi koulutuskonseptin mukaan.. Rahaa paloi useampi satanen ihan hukkaan.
      Ohjeeksi vain kaikille koulutuksiin hakeutuville, pyytäkää kaikki tieto etukäteen (kirjallisena vaikka s-postilla) eli miten koulutus etenee päivä/kuukausi/mahdolliseni vuosiohjelmineen, mitä hintaan kuuluu (kuuluuko esim. tarvikkeet koulutushintaan), miten toimitaan koulutusmaksun kanssa mikäli sairastuu (koulutukset eivät todellakaan ole halpoja!) - tässä lyhykäisyydessään mitä ensimmäisenä tulee mieleeni..

    • ONS on paras

      odyssey nail systems. parasta mitä rahalla saa etkä tule katumaan! en ole mitenkään palkattu mainostaja vaan todella tyytyväisiä asiakkaita saanut nollasta aloittanut tekijä. ilmapiiri koulutuksessa hyvä. sen mukaan edetään joka vähiten tietää eli saa esittää tyhmiä kysymyksiä. kurssit pitkiä eli JOS vaan itse on aktiivinen ja tekee harjoituksia kpulutuspäivien väleissä niin on koulutuksen loputtua jo hyvässä hantissa. ihana merkki. ei halvin mutta ei myöskään koskaan petä. maineesi ei näillä kamoilla ja tietotaidoilla ainakaan himmene.

    • manda44

      Onko Odysseyllä koulutusta pohjoisessa? Tuntuu, ettei pohjois-suomen alueelta juurikaan löydy koulutuksia - puhumattakaan niiden vertailusta.. Oulussa on lähimmät, mitkä minulle on vastaantulleet ja olen kyllä kuumeisesti netissä surffaillut asian tiimoilta! Nyt olen varannut uuden koulutuksen, universal nailsin tuotteista.. Edellisen kokemuksesta viisastuneena osasin jo kysellä ja varmistella asiat etukäteen!
      Vielä jatkan edellisen p...a kokemuksen tiimoilta sen verran, että yritän saada "oikeutta" kuluttajaviraston kautta. Teen reklamaatioon kyseisestä palvelusta.. Tuskin asia etenee sen pidemmälle, mutta saanpahan asian ainakin jotenkin esille ja kokemukseni ei näin ainakaan muille toistuisi.. Tietenkin olisi hyvä josko saisin edes osan maksamistani rahoista takaisin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe