Monessako alkossa olette käyneet?
Arvatkaa monessako minä?
AlkoGALLUP
17
398
Vastaukset
- zisel
olet aikuisiällä käynyt yhdessä alkossa. Ite oon käynyt varmaan kymmenessä.
lahja konjakkeja yleensä käyn ostamassa.
kerran ostin sovinto konjakin, tuli eräs rakennusmestari haukuttua törkeesti kun erehtyi aukomaan päätään minulle.- nainen-
Olen kakskyt ja eikä olis ees ikää,mutta olen käyny jo ainakin 15eri Alkossa.
- olen pistäytynyt
sä et ole vielä käynyt
..aika pieni luku! Olen mä varmaan useammassakin käynyt mutta nuo neljä ovat olleet sellaisia joissa on tullut käytyä useamman kerran.
Sinä olet käynyt varmaan yhdessä?- teme.
kolmessa.
- Kahdessa. - mirame81
Yhdessä olen käyny.En keksi sieltä mitään ostettavaa.Väkevistä en tykkää ,ja viinejä en maistele.
- sirpamaikkarilta
Tänään en ole käyny yhessäkään alkossa.
Arvaan että sun tavoitttena on käydä jokaisessa Alkossa. Ja jokaseista ottaa muutama pullo muistoks mukaan.Askeetikolle oikein sovi tuon tyyppinen keräily.
Parkkipaikoilta kerään kaljapulloja silloin kun ne ovat jäämässä renkaan alle (josta johtuen autossa on joskus ruskeita pulloja).
- että :
minä noin 25, sinä 0.
Kolmessa olen käynyt. Ensimmäisessä kuskina (opiskelijabileissä näköjään tarvitaan paljon pulloja) ja seuraavan kerran ostin itse mantelilikööriä leivontaan. Viime kesänä kaveri soitti että grillibileisiin pitää saada juotavaa ja värväsi minut tuomaan pari niitä pahvisia viinipaketteja (se ei ole vieläkään antanut rahoja niistä, mutta olkoon). Syksyllä sitten toinen pullo sitä mantelilikööriä kun se näköjään kuluu muutamassa vuodessa.
- jonkin verran
käyty ainakin 10. En ole kuitenkaan 2/3 kerroista ostanut mitään.
- vänksy
kahdessa, kolmessa.
En oo mikään alkon kanta-asiakas... - Papeete1
Neljässä?
Mä olen kyllä hakenut alkosta muille (aikuisille), mutta omaan käyttöön olen sieltä jotain hakenut muistaakseni 3 kertaa elämäni aikana. Ei yli 5 kertaa kuitenkaan että aikas vähällä olen päässyt :)- ......
"Mä olen kyllä hakenut alkosta muille (aikuisille), mutta omaan käyttöön olen sieltä jotain hakenut muistaakseni 3 kertaa elämäni aikana"
noin ne alkoholistit aina itselleen uskottelevat :D
- nainen-
Oot siellä kunnia kanta-asiakas,ja ostat kerran viikossa kassit täyteen,jos siis ei lasketa Eestin turisti halleja,joista vaet kaksikertaa vuodessa auto lastillisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644
