Yli 70-vuotiaat vanhempani soittivat tänään kumpikin. Telepatia toimii, kun ajattelin soittaa heille kummallekin. Mahtavia persoonia - rakkaat vanhemmat.
Rakastan isää ja äitiä
4
3137
Vastaukset
- ...
Onneksi jollakin on hyvät vanhemmat ja kummatkin olemassa. Hyvä asia.
- ongelmiakin ollut
paljon, mutta kun ikää tulee ihmisille, niin ei sitä jaksa aina valittaa.
- ainoat ystävät..
Olen nelkytkuus ja itseasiassa omat vanhempani ovat aidosti ainoat ystäväni..Kuullostaa oudolta,mutta en ole saanut muita ystäviä edes työelämästä,eikä kukaan vapaa-ajallakaan minua tunnu kaipaavan,ujo,lyhyt, köyhä ja rumakin kun vielä olen.Asun muutama sata kilometriä heistä lännenpänä,joten en tapaa kuin pari - kolme kertaa vuodessa,mutta puhelin soi kerran viikossa.Ainoa seikka,mikä vähän kismittää on se,että olen heille tavallaan ollut pettymys,kun minulta ei tullutkaan lastenlasta ja ei ole edes vaimoakaan,joten tunnen olevani jotenkin "toisen luokan"kansalainen.Menetän heidät varmaankin 10 vuoden sisään ja sitten olen täysin yksin,toisaalta johan sitä on tullutkin harjoiteltua lähes 30 vuotta... Hassua että joka päivä sanon itselleni ääneen,,että "kumpa löytäisin edes yhden ystävän"... Edes yhden ?
- asdfgggggg
voi vittu kun kiinnostaa sun persereikä vanhempas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232473Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531763Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111094Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2981044- 259982
- 146893
- 56864
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728