Hakusessa ois pippaloihin hidasta R&B/HIP HOP musiikkia. jos voisitte kertoa olisi suuri apu. kiitos
Vastaukset 4
Tässä lista hitaista r&b-biiseistä, joista itse pidän:
Jamie Foxx & Twista: Slow jamz
Mary J Blige: Be without you
Blackstreet: Don´t leave me
Ashanti: Foolish
Aaliyah: At your best (You are love)
Faith Evans: I love you
Keyshia Cole: Love
R. Kelly: If I could turn back the hands of time
Deborah Cox: September- tyttö.
tässä mun lista:
Aaliyah-Rock The Boat
Robin Thicke-Lost Without U
Nelly Feat Kelly Rowland-Dilemma
joo en muista enempää :) - martinez
tyttö. kirjoitti:
tässä mun lista:
Aaliyah-Rock The Boat
Robin Thicke-Lost Without U
Nelly Feat Kelly Rowland-Dilemma
joo en muista enempää :)yks tunnetuimmista The Notorious B.I.G:in muistolle tehty kappale puff daddy feat. faith evans: ill be missing you
- Old Skool
martinez kirjoitti:
yks tunnetuimmista The Notorious B.I.G:in muistolle tehty kappale puff daddy feat. faith evans: ill be missing you
Paras Usherilta kuulemani biisi on Lovers & friends. Ovat malttaneet onneksi jättää taajuuskorjaimet hyllylle tuota biisiä tehdessä. Osaa se poika laulaa ilmankin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.108878En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo91623- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520