Voi tätä surun päivää:,,(
http://www.youtube.com/watch?v=WYh9PxRfeto
Hanoi Rocks
9
249
Vastaukset
- StippaS
Hihihihi järkytys sentään minkä näköistä sankaria ovat niin yleisö kuin esiintyjätkin :D Vaikka ei paljon pitäisi tässä naureskella, itsellä ollut aikoinaan justaan ne 80-luvun kauhistuskiharat ynnä ylikireät ja tietenkin mustat farkut ja neonvärejä ja kauheita killuttimia niin korvissa kuin ranteissa ja kaulassakin.. Huh-huh :D
Vaan mun mielestä hyvä sinänsä, että tajuavat kuinka aikansa kutakin.. Mikään ei voi ikuisesti kestää :) vika keikka jo uutena vuotena. Sinne lopettivat mistäa aloittivatkin. Tavastialta. Pientä nostalgiaa se minussakin aiheuttaa.
- riehuvat :
menis parturiin ja hankkis oikeita ruumiillisiä töitä :)
Tuli ihan nuoruus mieleen noista Ruisrock-kuvista. Vastahan mä siellä viime kesänä olin, mutta se on paisunut liian suureksi tänä päivänä:(
Mä luulin, että ne on jo hajonnut. Macke tulee aina välillä kaupassa vastaan:) Mulla oli 80-luvun lopulla tuollaiset samanlaiset korvikset kun sillä ja kyllähän ne oli ihanii... Huvittavan kännisen pikkupojan näkösiä tuossa:D- nainen-
kun ne lopetti. Mut onhan se tosi kurjaa,Hannarit oli loistavia
- keikkaa :
ja ensi vuonna taas lisää lopettamiskeikkoja...?
- Elkotekki
Sä muistelet vielä sitä edellistä lopetusta. Nyt on tulossa jo uusi. Ne on lopettanu melko monta kertaa ja uskon että monta monta monta jäähyväiskeikkaa on vielä luvassa :)
mies-
- vänksy
ikuista - Paitsi rakkaus
- loppua :
ketään ei enää jaksa naurattaa se "mulla oli kolkyt donaa taskussa ja ostin sillä kaikkii kivoi tavaroi"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3798371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732740- 131032
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60883- 25866
- 55853
- 64832
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72762