Vongataanko täällä

mielestäsi paljon?

Kerro mielipiteesi. Häiritseekö vonkaus sinua? Missä menee vonkauksen raja, mikä on vain vitsailua?

10

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

"Vongataanko täällä"
      -Ei mitenkään erityisen paljoa

"Häiritseekö vonkaus sinua?"
      -Ei

"Missä menee vonkauksen raja, mikä on vain vitsailua?"
      -Vaikea on mitään tarkkaa rajaa määrittää. Kyllä sen sitten jossain vaiheessa huomaa meneekö vitsailun yli.

• kiinnittänyt

asiaan huomiota, ehkä siksi ettei se pahemmin kiinnosta. Toisaalta voisin huomata sen vain privaattiviesteistä, joita en saa enkä lähetä. Kaikki julkinen löpinä on korkeintaan kiusoittelua.

• minua häiritsisisi? Eihän ne minua vonkaa :)Jos jotakuta häiritsee jonkin tyypin vonkaus niin voi sanoa suoraan asiasnomaiselle että ei kiinnosta.

• no,

Minusta, siis _minun mielestäni_ TERMINÄ:

Vonkaus keskustelupalstalla = Suhtautumista pelkästään seksuaaliselta kannalta ja seksuaalisten seikkojen kautta, itsensä selkeästi sanallisesti seksuaalisessa mielessä altistamista ja esilletuontia, keskittymättömyyttä muuhun kuin seksuaalisiin asiasisältöihin.

Kuten joku toinenkin tuolla sanoi, en myöskään minä tiedä privaattiviesteistä, kosken niitä saa enkä niitä lähetä. Sikäli en tiedä vonkaamisista. En ole rekisteröitynyt kirjoittaja. Otaksuisin silti tämän Miehen logiikan olevan useammille muiden (tuttujensa, kenties?) tapaamispaikka tms. jokin tutustumispalsta, kuin keskustelupalsta. Näkyy mielestäni usein kommunikaatiosta aika selkeästi.

Kevyt flirtti ei häiritse. Sitä en silti välttämättä kovin hyvin ymmärrä, jos jonkun on keskustelupalstalla verbaalisesti puoliksi ns. pantavakin...En tajua sen sortin "exhibitionismia". Aivan, kuten en ole julkisella paikalla kiinnostunut näkemään naimistakaan, en halua keskustelupalstallakaan nähdä liian yksityiskohtiin menevää seksuaalista viestintää. Siis sellaista, joka kuuluisi vähintäänkin eroottisten palstojen keskustelualueille. Tyylikkään flirtin seuraaminen taas on kuitenkin joskus jopa hauskaa.;)

• ei ainakaan ole vongattu, joten ei häiritse. En mä ole huomannut mitään muutakaan vonkausta erityisesti.

Vonkauksen raja? Jaa-a, nykyisessä ja edellisessä työpaikassa on ollut niin raskasta herjaa (ei siis todellakaan pelkästään itseeni kohdistuvaa, vähemmän sitä oikeastaan), että kyllä aika suora ja törkeä ehdotus saisi olla ennen kuin korvaani lotkauttaisin:P Mutta tän mahdollistaa vain hyvä ilmapiiri. Huonossa ilmapiirissä ahdistaa varmasti vähänkin epäasialliset kommentit.

• Ei palsavonkaus häiritse, mutta minusta se on surkuhupaisaa. Vaikka olisin sinkku, en kerta kaikkiaan kehtaisi. Vitsailu on molemminpuolista, vonkaus vain yhdensuuntaista. Helppo ne on toisistaan erottaa.

• Vonkausta on se kun taka-ajatuksena on saada toinen ajattelmaan itseä seksuaalisena ja seksuaalisesti puoleensavetävänä. Vitsailu on.. vitsailua. Siihen ei liity seksuaalisia taka-ajatuksia.

Ei mua juurikaan tän palstan vonkaukset häiritse. Mua ei vongata eikä muiden vonkausketjuja ole pakko lukea.

• joopa,

voi jeesus

• scale

sellaista huomannut. Multa ei ole vongattu, joten eipä ole silloin asia paljon häirinnytkään.

Mikä on sitten vonkausta? Se varmaankin, jos toinen sevlin sanoin, tai hienovaraisesti tekee tiettäväksi, että ei kiinnosta ja joku vatipää ei tätä tajua.

Vitsailaua, tai ehkä parempi olisi puhua flirtistä, on taas sellainen läppä, johon molemmat osallistuu ja jossa molemmilla on selvillä missä mennään.

• vänksy

kiinnittänyt mihinkään erillisiin vonkauksiin mitään huomiota. Niin, paitsi alruna ja pete-jutun nyt väkisinkin huomas, kun joka toinen aloitus koski heitä, mutta en kyl oo kenenkään muiden ihmissuhdevirityksiä huomannut. Harvoin luen kenenkään kahdenkeskisiä keskusteluja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8616
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      2951
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      14
      1321
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1018
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      66
      974
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      936
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      923
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      913
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      862
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      844
    Aihe