Miehen ulkonäkö

pinnallinenko?

Miten pääsee ylitse siitä ettei miehen ulkonäkö ihan vastaa omia standardeja?

59

5460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvo

sillähän pääset ongelmastasi.

• Sitä voi..

Vain päättää, että nyt tykästyn tuon näköiseen kundiin vaikka hänen ulkonäöstään pidäkään..

Monilla tapahtuu niin, että kun tutustuu johonkin ja tämä alkaa viehättää vaikka ei nyt niitä ulkoisia standardeja täyttäisikään, niin se mukavuus ja tykästyminen tähän henkilöön peittoaa ulkonäkö vaatimukset.'

Toinen ikäänkuin muuttuu miellyttävämmän näköiseksi siinä vaiheessa kun ihastuu.

• ihan totta.

Kun tutustuu toiseen ihan oikeasti niin se ulkonäkö muuttuu toissijaiseksi tekijäksi.

Osa ei vain anna itselleen, toiselle eikä sille suhteelle mahdollisuutta kun toinen ei vastaa niitä omituisia kriteerejä joita odottaa.

• nainen-

Ei siitä kai oikeasti voi muuttaa,mutta voi rakastaa muuten ja oppia pitämään jostain piirteistä.

• suuresti

tätä, että miksi pitää ylipäänsä luoda itselle joku ulkonäkö -standardi??? pääsisit paljon helpommalla, kun sellaista ei olisi. Nytkään ei tarvitsisi moista miettiä, että hitsit kun tuo ei nyt sovi kuvaan....!

• pinnallinenko?

En ole mitenkään "luonut" itselleni mitään ulkonäköstandardeja. Kyse on ihan vaan perus ihmisenä olemisesta. Eli joku hotsittaa ulkoisesti, joku ei. Liittyy kulttuurillisiin, biologisiin ja ihan itse mietittyihin seikkoihin. Eli en ole itse mitenkään päättänyt, että haluan juuri tämännäköisen miehen. Ei sille voi mitään jos joku on vaan ruma. Miehessä ei ole muuten mitään vikaa.

• ruma taidat
        pinnallinenko? kirjoitti:

En ole mitenkään "luonut" itselleni mitään ulkonäköstandardeja. Kyse on ihan vaan perus ihmisenä olemisesta. Eli joku hotsittaa ulkoisesti, joku ei. Liittyy kulttuurillisiin, biologisiin ja ihan itse mietittyihin seikkoihin. Eli en ole itse mitenkään päättänyt, että haluan juuri tämännäköisen miehen. Ei sille voi mitään jos joku on vaan ruma. Miehessä ei ole muuten mitään vikaa.

olla.

Sisimmästäsi.

• Anonyymi

Pakottaako joku ottamaan miehen joka ei miellytä silmää .

• Toi mies vapaaksi, käy sääliks kaveri joka on varmasti ihan onnellisesti siinä suhteessa tietämättä, että samalla sä et pidä sen ulkonäöstä yhtään.
      Ei ole tarkoitus että jokainen palvoo kumppaninsa ulkonäköä, mutta sellainen yleinen kunnioitus ja kiinnostus on tärkeää ja sulla ei sitä nyt ole kerta se kaveri ei sun "standardeihis" mahdu.

Joten ole ystävällinen ja anna toi mies jollekkin naiselle joka osaisi arvostaa hänen ulkonäköään ja muitakin ominaisuuksia.

• pinnallinenko

mies kuvittele mitään ihmeellisyyksiä omasta ulkonäöstään. Tietää kyllä että ei ole mitenkään erityinen. Enkä ymmärrä mitä säälimistä siinä on, jos joku ei tykkää jonkun ulkonäöstä. Sen lisäksi, että se ihminen on ihan omasta vapaasta tahdostaan minun kanssani. En pakota häntä mihinkään. Eikä me vielä edes seurustella.

Kyllä mä kunnioitan tätä ihmistä todella paljon, ehkä enemmän kuin ketään muuta ja olen erittäin kiinnostunut hänestä. Se, että onko kiinnostunut tai kunnioittaako jotain ihmistä ei todellakaan liity mitenkään sen ihmisen ulkonäköön. Ongelmaksi ulkonäkö muodostuu vasta sitten, kun miettii miten sen ihmisen kanssa pitäisi olla vaikkapa loppuelämä yhdessä, seurustella jne. Ja miten sitä sitten kestää vaikka toinen olisi muuten miten upea tahansa, mutta ei vaan nauti siitä miltä toinen näyttää.

Ei kukaan voi kieltää sitä etteikö se olisi myös ihan tärkeä seikka.

Enkä nyt puhu todellakaan mistään sellaisesta asiasta, että miehellä on vääränvärinen tukka tai on liian lyhyt tai tikkusääret.

• niin paljon
        pinnallinenko kirjoitti:

mies kuvittele mitään ihmeellisyyksiä omasta ulkonäöstään. Tietää kyllä että ei ole mitenkään erityinen. Enkä ymmärrä mitä säälimistä siinä on, jos joku ei tykkää jonkun ulkonäöstä. Sen lisäksi, että se ihminen on ihan omasta vapaasta tahdostaan minun kanssani. En pakota häntä mihinkään. Eikä me vielä edes seurustella.

Kyllä mä kunnioitan tätä ihmistä todella paljon, ehkä enemmän kuin ketään muuta ja olen erittäin kiinnostunut hänestä. Se, että onko kiinnostunut tai kunnioittaako jotain ihmistä ei todellakaan liity mitenkään sen ihmisen ulkonäköön. Ongelmaksi ulkonäkö muodostuu vasta sitten, kun miettii miten sen ihmisen kanssa pitäisi olla vaikkapa loppuelämä yhdessä, seurustella jne. Ja miten sitä sitten kestää vaikka toinen olisi muuten miten upea tahansa, mutta ei vaan nauti siitä miltä toinen näyttää.

Enkä nyt puhu todellakaan mistään sellaisesta asiasta, että miehellä on vääränvärinen tukka tai on liian lyhyt tai tikkusääret.

siitä mitä sinä haet.

Aika pinnallinen olet jos muuten mies sytyttää mutta ulkonäöstä jää kiinni.

Mikä hänessä sitten on niin ihmeellisen rumaa?

"Ei kukaan voi kieltää sitä etteikö se olisi myös ihan tärkeä seikka."

Se on niin tärkeä seikka kun siitä itselleen tekee.

Ootko edes varma että se välittää sinun ulkonäöstäsi?

Eikö kannata ainakin kokeilla?

Ei ehkä sytyä juuri nyt mutta ehkä myöhemmin?

• pinnallinenko kirjoitti:

Siis tarkoitin lähinnä, ettei toi tilanne ole reilu sitä miestä kohtaan. Ihan sama vaikka se itse tietää ettei ole komea niin kyllä sitä silti odottaa, että se nainen näkee jotain myös siinä ulkonäössä. Aika karulle tuntuisi lopulta olla suhteessa missä se toinen ei millään tapaa ole kiinnostunut sun ulkokuoresta. Vaikka se ei ole niin tärkeää kuin muut asiat niin kyllä sitä silti odottaa myös ulkonäön jollain tapaa kiinnostavan toista.
        Sä et varmaan myöskään tykkäisi jos koittaisit alottaa suhdetta ja sä olisit todella ihastunut siihen mieheen, mutta samalla se mies ei pitäis sun ulkonäöstä yhtään, ei varmana olisi kovinkaan mukava fiilis?

Niin, se mies on vapaasta tahdostaan sun kanssa, mutta kerroppa tää sama sille miehelle mitä oot kirjoittanut tänne ja katsotaan onko se sitten enää sun kanssas. Tätä lähinnä haen takaa sillä ei se mies sun kanssas ole jos tietää ettet sä pidä sen ulkonäöstä.

Ja en mä ole kieltämässä sitä etteikö se ulkonäkö olisi tärkeää, oikeastaan juuri sen takia koska se on aika tärkeää niin sun ei kannata tuhlata omaas eikä sen miehen aikaa pitkittämällä sellaista asiaa mistä ei kuitenkaan tule mitään.
        Sä et pidä sen ulkonäöstä ja sille et voi mitää joten on parempi lopettaa nyt se alkava suhde kuin sitten jonkun pettämisen kautta kun se mies onkin jo kerennyt rakastua suhun.

• siis ulkonäkö
        beefcake kirjoitti:

Siis tarkoitin lähinnä, ettei toi tilanne ole reilu sitä miestä kohtaan. Ihan sama vaikka se itse tietää ettei ole komea niin kyllä sitä silti odottaa, että se nainen näkee jotain myös siinä ulkonäössä. Aika karulle tuntuisi lopulta olla suhteessa missä se toinen ei millään tapaa ole kiinnostunut sun ulkokuoresta. Vaikka se ei ole niin tärkeää kuin muut asiat niin kyllä sitä silti odottaa myös ulkonäön jollain tapaa kiinnostavan toista.
        Sä et varmaan myöskään tykkäisi jos koittaisit alottaa suhdetta ja sä olisit todella ihastunut siihen mieheen, mutta samalla se mies ei pitäis sun ulkonäöstä yhtään, ei varmana olisi kovinkaan mukava fiilis?

Niin, se mies on vapaasta tahdostaan sun kanssa, mutta kerroppa tää sama sille miehelle mitä oot kirjoittanut tänne ja katsotaan onko se sitten enää sun kanssas. Tätä lähinnä haen takaa sillä ei se mies sun kanssas ole jos tietää ettet sä pidä sen ulkonäöstä.

Ja en mä ole kieltämässä sitä etteikö se ulkonäkö olisi tärkeää, oikeastaan juuri sen takia koska se on aika tärkeää niin sun ei kannata tuhlata omaas eikä sen miehen aikaa pitkittämällä sellaista asiaa mistä ei kuitenkaan tule mitään.
        Sä et pidä sen ulkonäöstä ja sille et voi mitää joten on parempi lopettaa nyt se alkava suhde kuin sitten jonkun pettämisen kautta kun se mies onkin jo kerennyt rakastua suhun.

on noin tärkeää että kannattaa lopettaa suhde ennen kuin se alkaakaan kuin kertoa ettei toisen ulkonäkö sytytä?

Ihmekös olet ilman naista...

"Tätä lähinnä haen takaa sillä ei se mies sun kanssas ole jos tietää ettet sä pidä sen ulkonäöstä."

Mistä sinä tämän tiedät?

Ehkei se mies välitä mitä joku ajattelee hänen ulkonäöstään ja välittää vain siitä onko tämä nainen kiinnostunut hänestä itsestään eikä siitä ulkokuoresta.

• nyt tuskin
        beefcake kirjoitti:

tapahtuu sen takia ettei kumppanin ulkonäkö miellytä vaan päätöksestä sinun tapaan valita että se vaikuttaa niin paljon että se oikeuttaisi pettämisen.

"Ja en mä ole kieltämässä sitä etteikö se ulkonäkö olisi tärkeää, oikeastaan juuri sen takia koska se on aika tärkeää niin sun ei kannata tuhlata omaas eikä sen miehen aikaa pitkittämällä sellaista asiaa mistä ei kuitenkaan tule mitään."

Sä oot luuseri.

Mistä tiedät ettei siitä tule mitään?

• nyt tuskin kirjoitti:

tapahtuu sen takia ettei kumppanin ulkonäkö miellytä vaan päätöksestä sinun tapaan valita että se vaikuttaa niin paljon että se oikeuttaisi pettämisen.

"Ja en mä ole kieltämässä sitä etteikö se ulkonäkö olisi tärkeää, oikeastaan juuri sen takia koska se on aika tärkeää niin sun ei kannata tuhlata omaas eikä sen miehen aikaa pitkittämällä sellaista asiaa mistä ei kuitenkaan tule mitään."

Sä oot luuseri.

Mistä tiedät ettei siitä tule mitään?

jos sä olet ihmisen kanssa joka ei vetoa suhun fyysisellä tavalla mitenkään niin sä olet silloin koko ajan alttiina houkutiksille ottaa joku sellainen joka vetoaa suhun myös fyysisesti.
        Tietenkin on mahdollista, että sä pystyt koko elämäs olemaan ihmisen kanssa joka ei vetoa suhun fyysisellä puolella yhtää, mutta olisit silloin ensimmäinen jolla se noin toimii. (pakottamista ei lasketa)

• siis ulkonäkö kirjoitti:

on noin tärkeää että kannattaa lopettaa suhde ennen kuin se alkaakaan kuin kertoa ettei toisen ulkonäkö sytytä?

Ihmekös olet ilman naista...

"Tätä lähinnä haen takaa sillä ei se mies sun kanssas ole jos tietää ettet sä pidä sen ulkonäöstä."

Mistä sinä tämän tiedät?

Ehkei se mies välitä mitä joku ajattelee hänen ulkonäöstään ja välittää vain siitä onko tämä nainen kiinnostunut hänestä itsestään eikä siitä ulkokuoresta.

Jos sä väität ettei ulkonäöllä ole sulle mitään väliä niin mä voin silloin 100% varmuudella sanoa että sä valehtelet pahemmin kuin OJ simpson.

"Mistä sinä tämän tiedät?"

Kysy itseltäs mitä mieltä olisit jos sun kumppanis sanois ettei pidä sun ulkonäöstä yhtään. Tuntusko hyvälle?

Jokainen ihminen välittää mitä hänen kumppaninsa ajattelee tämän ulkonäöstä. Tietenkin jos tää nainen ei ikinä sille miehelle tätä kerro niin sehän voi hyväuskoisena hölmönä elää koko elämänsä siinä luulossa, että tämä nainen pitää hänen ulkonäöstää.
        Ulkokuori on osa sitä kokonaisuutta mitä ihminen tarjoaa toiselle ja jos yksi osa siitä kokonaisuudesta on heikko niin se koko paketti on vaarassa romahtaa enemmin tai myöhemmin.

Mä en nyt tiedä oletteko te 2 jotka tähän mulle ootte vastanneet niin naisia vai miehiä. Mutta oletan, että naisia niin silloin on todella huvittavaa kuulla teidän suustanna tota "miten niin ulkonäöllä on väliä?" ja "ei hän pakosti edes välitä pitääkö tämä nainen hänen ulkoäöstään". Mutta harvempi teistäkään olisi suhteessa miehen kanssa joka sanoo ettei pidä teidän ulkonäöstä.

Miettikää tää asia nyt niin että te olette ton miehen saappaissa ja teidän kumppani sanoisi teille ettei pidä teidän ulkonäöstä, pystytkö sä ihan täysin sanomaan ettei se haittaa mitenkään?

• kiinnostamisesta
        beefcake kirjoitti:

jos sä olet ihmisen kanssa joka ei vetoa suhun fyysisellä tavalla mitenkään niin sä olet silloin koko ajan alttiina houkutiksille ottaa joku sellainen joka vetoaa suhun myös fyysisesti.
        Tietenkin on mahdollista, että sä pystyt koko elämäs olemaan ihmisen kanssa joka ei vetoa suhun fyysisellä puolella yhtää, mutta olisit silloin ensimmäinen jolla se noin toimii. (pakottamista ei lasketa)

ulkonäöllisesti eikä että kiinnostaako fyysisesti.

Olen siis eri vastaaja kuin tuo edellinen mutta jostakin voi olla kiinnostunut hyvinkin fyysisesti vaikkei ulkonäkö nappaakaan aivan.

• pinnallinenko?
        beefcake kirjoitti:

se mies siis ihan tietää miltä näyttää ja se että sanoisin häntä rumaksi päin naamaa ei olisi mikään yllätys. Totta kai se loukkaa, eihän sitä kukaan voi kieltää. Mutta silti.

Enkä kyllä usko, että se ulkonäkö mihinkään pettämiseen johtaa. Koska kyllä se tyyppi mua kiinnostaa seksuaalisessa mielessä.

• ongelma käytännössä
        pinnallinenko kirjoitti:

"Ongelmaksi ulkonäkö muodostuu vasta sitten, kun miettii miten sen ihmisen kanssa pitäisi olla vaikkapa loppuelämä yhdessä, seurustella jne. Ja miten sitä sitten kestää vaikka toinen olisi muuten miten upea tahansa, mutta ei vaan nauti siitä miltä toinen näyttää."

Miten se ongelma käytännössä ilmenee? Etkö halua häntä? Etkö kehtaa kulkea hänen kanssaan ihmisten ilmoilla?

Helpompi yrittää vastata jotain, jos tietäisi mikä se ongelma loppujen lopuksi on. Jos et halua häntä, niin ei intohimo pakottamalla tule eikä ajan kanssa vaan sitä on oltava alusta asti.

• kuulema
        ongelma käytännössä kirjoitti:

"Ongelmaksi ulkonäkö muodostuu vasta sitten, kun miettii miten sen ihmisen kanssa pitäisi olla vaikkapa loppuelämä yhdessä, seurustella jne. Ja miten sitä sitten kestää vaikka toinen olisi muuten miten upea tahansa, mutta ei vaan nauti siitä miltä toinen näyttää."

Miten se ongelma käytännössä ilmenee? Etkö halua häntä? Etkö kehtaa kulkea hänen kanssaan ihmisten ilmoilla?

Helpompi yrittää vastata jotain, jos tietäisi mikä se ongelma loppujen lopuksi on. Jos et halua häntä, niin ei intohimo pakottamalla tule eikä ajan kanssa vaan sitä on oltava alusta asti.

on, sitä seksuaalistakin halua. Tässä jossain kohtaa ketjua "pinnallinenko?" mainitsi senkin.

Ota tästä nyt selvää että mikä on oikeasti ongelma???!! ei ymmärrä meikä.

• väliä...
        kiinnostamisesta kirjoitti:

ulkonäöllisesti eikä että kiinnostaako fyysisesti.

Olen siis eri vastaaja kuin tuo edellinen mutta jostakin voi olla kiinnostunut hyvinkin fyysisesti vaikkei ulkonäkö nappaakaan aivan.

on sillä ulkonäöllä jos muuten upea/mukava/fiksu ihminen ja vielä seksuaalinenkin vetovoima on olemassa?? siinähän on jo kaikki tarvittava parisuhteeseen!

Yleensä kun se on niin (ja tämän vielä ymmärtää), että tapaa ihanan ja mukavan ihmisen, mutta ei tunne sitä kipinää tai seksuaalista vetoa.
        Silloin on ymmärrettävää, että ei voi kuvitella tätä ihmistä poikaystäväksi.

Tai jos tuntisi pelkkää himoa, mutta muuten olisi ihan mulkku se mies. Sittenkin ymmärtäisi.

Mutta kun tässä tuntuu olevan mies täydellinen ja seksuaalinenkin halu häntä kohtaan löytyy!

Tämä tapaus kyllä ylittää minun käsityskykyni:O

• Anonyymi
        pinnallinenko kirjoitti:

Ette sovi toisillenne piste .

• állo

Ei siinä muu auta, kuin myöntää virheensä ja hankkia uusi, kriteerit täyttävä mies.

• Kuka ne

kriteerit sitten oikein luo ellei se ole henkilö itse?

• pinnallinenko?
        Kuka ne kirjoitti:

kriteerit sitten oikein luo ellei se ole henkilö itse?

Selitin tuolla jo aiemmin ettei kukaan niitä preferenssejä täysin omasta päästään keksi vaan esim kulttuuri vaikuttaa hyvinkin paljon siihen mitä pidetään yleisesti ottaen kauniina.

• ymmärrä sun

tilannetta kun selität että ette seurustele mutta olet kiinnostunut mutta hänen ulkonäkönsä häiritsee?

Miksi olet sitten kiinnostunut hänestä?

• pinnallinenko?

Siis mikä tässä nyt on niin epäselvää? Nainen tapaa miehen. Mies on juuri sitä mitä on aina halunnut, paitsi ulkonäöllisesti. Yleensä aluksi tutustutaan ennen kuin aletaan spekuloimaan seurustelun mahdollisuutta. Jotta voisi tutustua tulee olla kiinnostunut. Tämä on osa sitä spekulointia, että voiko seurustella ihmisen kanssa, jota ei pidä hyvännäköisenä. Meneekö se joskus ohitse? Voiko tilanteelle mitään?

• kommentoin

Siis mikä tässä nyt on niin epäselvää? Nainen tapaa miehen. Mies on juuri sitä mitä on aina halunnut, paitsi ulkonäöllisesti. Yleensä aluksi tutustutaan ennen kuin aletaan spekuloimaan seurustelun mahdollisuutta. Jotta voisi tutustua tulee olla kiinnostunut. Tämä on osa sitä spekulointia, että voiko seurustella ihmisen kanssa, jota ei pidä hyvännäköisenä. Meneekö se joskus ohitse? Voiko tilanteelle mitään?

että en mäkään ymmärtänyt mikä tässä vaivaa.

Ootko sitten kiinnostunut pohjimmiltasi hänestä vai et?

Häiritseekö hänen ulkonäkönsä (ei me tiedetä edes mikä siinä oikein häiritsee => väärät silmät ehkä?) niin paljon että et osaa pitää hänestä mutta silti olet "erittäin kiinnostunut"?

Ehkä sun kannattaa miettiä miten paljon itse laitat painoarvoa sen toisen ulkonäölle ja arvostaisitko jos hän valitsisi sinut vaikkapa ulkonäön perusteella mutta ei välittäisi muuten?

Kyllähän toisen ulkonäköön myös tottuu ajan kuluessa mutta tietysti jos on tottunut ihastumaan komeisiin ja söpöihin poikiin niin voi olla vaikea sulattaa miestä joka ei vastaa sun omia mieltymyksiä.

Miehenä sanoisin että voi helpostikin seurustella toisen kanssa jonka ulkonäöstä ei enemmälti välitä jos muuten se toinen kiinnostaa. Tällainen nainen sattui kohdallekin ja kyllä häntä kestää katsella vaikkei vastaa minun ulkonäköihanteita lainkaan. Se tunne kun on todempaa ja hänen ajatuksensa samoin. Siinä unohtuu ettei hän mikään missi ole, kaukana siitä.

"Meneekö se joskus ohitse? Voiko tilanteelle mitään?"

Mitä sille tilanteelle voi?

Varmasti voi tehdä sen että kattelee tätä miestä vähän erilaisella näkemyksellä kuin mitä teet ja keskityt eri asioihin kuin ajattelemaan onko hän juuri sinun ulkonäkötoivomustesi kaltainen.

Mutta oma on valintasi ja syyllisyyttä pinnallisuudestasi nyt tuskin kannattaa tuntea. Monet kun valitsevat nykyään kumppaninsa ulkonäön perusteella joten ehkä sinunkin kannattaisi. Eipähän tarvitse sitten miettiä että miellyttääkö toisen ulkonäkö vai ei tai onko sillä merkitystä.

Ehkä menetät kultakimpaleen mutta jos mies ei ole komea ja juuri sinun mieleen niin mitä sillä tekee?

• pinnallinenko?
        kommentoin kirjoitti:

että en mäkään ymmärtänyt mikä tässä vaivaa.

Ootko sitten kiinnostunut pohjimmiltasi hänestä vai et?

Häiritseekö hänen ulkonäkönsä (ei me tiedetä edes mikä siinä oikein häiritsee => väärät silmät ehkä?) niin paljon että et osaa pitää hänestä mutta silti olet "erittäin kiinnostunut"?

Ehkä sun kannattaa miettiä miten paljon itse laitat painoarvoa sen toisen ulkonäölle ja arvostaisitko jos hän valitsisi sinut vaikkapa ulkonäön perusteella mutta ei välittäisi muuten?

Kyllähän toisen ulkonäköön myös tottuu ajan kuluessa mutta tietysti jos on tottunut ihastumaan komeisiin ja söpöihin poikiin niin voi olla vaikea sulattaa miestä joka ei vastaa sun omia mieltymyksiä.

Miehenä sanoisin että voi helpostikin seurustella toisen kanssa jonka ulkonäöstä ei enemmälti välitä jos muuten se toinen kiinnostaa. Tällainen nainen sattui kohdallekin ja kyllä häntä kestää katsella vaikkei vastaa minun ulkonäköihanteita lainkaan. Se tunne kun on todempaa ja hänen ajatuksensa samoin. Siinä unohtuu ettei hän mikään missi ole, kaukana siitä.

"Meneekö se joskus ohitse? Voiko tilanteelle mitään?"

Mitä sille tilanteelle voi?

Varmasti voi tehdä sen että kattelee tätä miestä vähän erilaisella näkemyksellä kuin mitä teet ja keskityt eri asioihin kuin ajattelemaan onko hän juuri sinun ulkonäkötoivomustesi kaltainen.

Mutta oma on valintasi ja syyllisyyttä pinnallisuudestasi nyt tuskin kannattaa tuntea. Monet kun valitsevat nykyään kumppaninsa ulkonäön perusteella joten ehkä sinunkin kannattaisi. Eipähän tarvitse sitten miettiä että miellyttääkö toisen ulkonäkö vai ei tai onko sillä merkitystä.

Ehkä menetät kultakimpaleen mutta jos mies ei ole komea ja juuri sinun mieleen niin mitä sillä tekee?

kun tilanne olisi täysin selvä jos ongelmana olisivat jotkut vääränlaiset silmät. Mutta kun koko paketti on täysin väärä. Siiis mies ei vastaa kasvoiltaan, tyyliltään, hiuksiltaan, vartaloltaan, yhtään miltään sitä mitä minä tykkään miehissä. Eikä ongelma nyt vielä olisi se, jos mies olisi vain tavallinen tai väärän tyylinen. Eihän se nyt haittaa. En osaa selittää tätä mitenkään sen paremmin. Koska en ole ihan hirveän ulkonäkö keskeinen, minulla ei ole mitään tiettyä miestyyppiä mistä tykkään vaan olen seurustellut ja tapaillut monia eri näköisiä ja tyylisiä miehiä.

Mutta siis olen erittäin ja hyvin kiinnostunut tästä ihmisestä. Ja jos olemme kahden niin sama se mulle on miltä se toinen näyttää. Koska en mä sen naaman tai kropan kanssa vietä aikaa. Vaan sen ihmisen kanssa. Ja kyllä se ihminen myös sytyttää mut seksuaalisesti. Mutta ehkä enemmän ongelmana on sitten yhteiskunnan asettamat paineet.

Ja en kyllä usko, että KUKAAN valitsisi minua pelkän ulkonäön perusteella. Vaikka mies on kyllä tehnyt ihan selväksi sen mitä mieltä on siitä miltä näytän, mutta kyllä siihen tarvitaan muutakin. Enkä edes voisi olla sellaisen ihmisen kanssa. Kyllä sen koko paketin pitää kuitenkin toimia.. En minä silti pelkän ulkonäön perusteella ketään valkkaisi. Pään sisällä ei saa kumista tyhjää.

• jatkan

kun tilanne olisi täysin selvä jos ongelmana olisivat jotkut vääränlaiset silmät. Mutta kun koko paketti on täysin väärä. Siiis mies ei vastaa kasvoiltaan, tyyliltään, hiuksiltaan, vartaloltaan, yhtään miltään sitä mitä minä tykkään miehissä. Eikä ongelma nyt vielä olisi se, jos mies olisi vain tavallinen tai väärän tyylinen. Eihän se nyt haittaa. En osaa selittää tätä mitenkään sen paremmin. Koska en ole ihan hirveän ulkonäkö keskeinen, minulla ei ole mitään tiettyä miestyyppiä mistä tykkään vaan olen seurustellut ja tapaillut monia eri näköisiä ja tyylisiä miehiä.

Mutta siis olen erittäin ja hyvin kiinnostunut tästä ihmisestä. Ja jos olemme kahden niin sama se mulle on miltä se toinen näyttää. Koska en mä sen naaman tai kropan kanssa vietä aikaa. Vaan sen ihmisen kanssa. Ja kyllä se ihminen myös sytyttää mut seksuaalisesti. Mutta ehkä enemmän ongelmana on sitten yhteiskunnan asettamat paineet.

Ja en kyllä usko, että KUKAAN valitsisi minua pelkän ulkonäön perusteella. Vaikka mies on kyllä tehnyt ihan selväksi sen mitä mieltä on siitä miltä näytän, mutta kyllä siihen tarvitaan muutakin. Enkä edes voisi olla sellaisen ihmisen kanssa. Kyllä sen koko paketin pitää kuitenkin toimia.. En minä silti pelkän ulkonäön perusteella ketään valkkaisi. Pään sisällä ei saa kumista tyhjää.

että en mää osaa muuta sanoa kuin että sun itse tulee tehdä se ratkaisu ja kyllähän se on pinnallista valita sen perusteella.

Ei se mikään kyllä/ei juttu ole vaan sun tulis miettiä vaikka asteikolla 1-10 miten paljon miehen ulkonäkö merkkaa sinulle ja sitten miten paljon tämän miehen ulkonäkö sinua miellyttää myös 1-10 asteikolla.

Jos ensimmäisen tulos on lähempänä 10 ja toisen tulos lähempänä 1 niin suotta sinä itseäsi rasitat enempää vaan etsit jonkun söpön tyhjäpäisen kundin ja jätät tuon jutun sikseen.

Mieti vain että jos sinä et usko että joku valitsisi sinua pelkän ulkonäön perusteella ja toisaalta et itse valitsisi ketään pelkän ulkonäön perusteella niin miksi olet valmis hylkäämään ihmisen pelkän ulkonäön perusteella?

Ehkä ne on yhteiskunnan paineet jotka painaa tai sun tuttavapiirin paineet?

Mulle tuli sellainen olo että teidän suhde on jotenkin muutenkin erikoinen ehkä, onko teillä paljon ikäeroa tai jotain?

• lisään että
        jatkan kirjoitti:

että en mää osaa muuta sanoa kuin että sun itse tulee tehdä se ratkaisu ja kyllähän se on pinnallista valita sen perusteella.

Ei se mikään kyllä/ei juttu ole vaan sun tulis miettiä vaikka asteikolla 1-10 miten paljon miehen ulkonäkö merkkaa sinulle ja sitten miten paljon tämän miehen ulkonäkö sinua miellyttää myös 1-10 asteikolla.

Jos ensimmäisen tulos on lähempänä 10 ja toisen tulos lähempänä 1 niin suotta sinä itseäsi rasitat enempää vaan etsit jonkun söpön tyhjäpäisen kundin ja jätät tuon jutun sikseen.

Mieti vain että jos sinä et usko että joku valitsisi sinua pelkän ulkonäön perusteella ja toisaalta et itse valitsisi ketään pelkän ulkonäön perusteella niin miksi olet valmis hylkäämään ihmisen pelkän ulkonäön perusteella?

Mulle tuli sellainen olo että teidän suhde on jotenkin muutenkin erikoinen ehkä, onko teillä paljon ikäeroa tai jotain?

sun kannattaa miettiä mistä teidän suhde on sitten kiinni.

Ehkä kannattaa katella vähän aikaa, eihän sun tarvitse heti olla lupaamassa ikuista yhdessä oloa.

• ,,,,,,,,,,,,

en mäkään ymmärrä oikein, että mistä kiikastaa?? luulin ekaksi, ettet tunne seksuaalista vetoa häneen, mutta jos sekin asia on kunnossa..... niin eihän tuossa sitten mitään ongelmaa?!

jos mies on täydellinen ja olet rakastunut, niin en ymmärrä miten ulkonäkö voi vaikuttaa noin paljon? luulisi että sellainen unohtuisi rakastuessa.

tai en ylipäänsä ymmärrä niinkään päin, että miten olet voinut rakastuakaan, jos ulkonäkö häiritsee noin paljon??
        tulee siis tunne, että jossain muussakin kiikastaa suhteessanne, kuin pelkässä ulkonäössä.

siinä tapauksessa voin hitusen ymmärtää, jos kyseessä on vain ympäristön paineet. Luulet siis että kaverit/tuttavat jne. kauhistelisivat??
        mutta kyllä siitä voi päästä, jos olet rakastunut niin anna kauhistella muiden. kyllä hekin pian tottuvat.

• kommentoi vielä
        ,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

en mäkään ymmärrä oikein, että mistä kiikastaa?? luulin ekaksi, ettet tunne seksuaalista vetoa häneen, mutta jos sekin asia on kunnossa..... niin eihän tuossa sitten mitään ongelmaa?!

jos mies on täydellinen ja olet rakastunut, niin en ymmärrä miten ulkonäkö voi vaikuttaa noin paljon? luulisi että sellainen unohtuisi rakastuessa.

tai en ylipäänsä ymmärrä niinkään päin, että miten olet voinut rakastuakaan, jos ulkonäkö häiritsee noin paljon??
        tulee siis tunne, että jossain muussakin kiikastaa suhteessanne, kuin pelkässä ulkonäössä.

siinä tapauksessa voin hitusen ymmärtää, jos kyseessä on vain ympäristön paineet. Luulet siis että kaverit/tuttavat jne. kauhistelisivat??
        mutta kyllä siitä voi päästä, jos olet rakastunut niin anna kauhistella muiden. kyllä hekin pian tottuvat.

tätäkin että tulee olo että jokin muukin tuossa suhteessa mättää kuin pelkkä ulkonäkö tai sitten nainen kokee toisten kauniiden ihmisten asettamat paineet niin kauheina ettei uskalla tapailla "rumaa" miestä.

• pinnallinenko?
        jatkan kirjoitti:

"Mieti vain että jos sinä et usko että joku valitsisi sinua pelkän ulkonäön perusteella ja toisaalta et itse valitsisi ketään pelkän ulkonäön perusteella niin miksi olet valmis hylkäämään ihmisen pelkän ulkonäön perusteella?"

Koska sen koko paketin pitää toimia. Pitää olla aivot se ulkonäkö.

Ei meillä ole mitenkään erityisesti ikäeroa. Ei ainakaan haittaavassa määrin.

• pinnallinenko?
        ,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Mutta en missään välissä sanonut olevani rakastunut.

• edelleen

"Mieti vain että jos sinä et usko että joku valitsisi sinua pelkän ulkonäön perusteella ja toisaalta et itse valitsisi ketään pelkän ulkonäön perusteella niin miksi olet valmis hylkäämään ihmisen pelkän ulkonäön perusteella?"

Koska sen koko paketin pitää toimia. Pitää olla aivot se ulkonäkö.

Ei meillä ole mitenkään erityisesti ikäeroa. Ei ainakaan haittaavassa määrin.

Mitä sinä oikein haluat nyt vastaukseksi?

Kyllä sinä pinnallinen silti olet vaikka haluat koko paketin koska jätät valitsematta ihmisen hänen pelkän ulkonäkönsä perusteella.

Senkö halusit kuulla että "onko se pinnallista"?

On se.

Mutta itepähän valitset.

• tässä taas

no unohda sitten koko mies, jos ulkonäkö on kammottava, etkä edes ole rakastunut!!!
        sorry vaan, mutta en ymmärrä yhtään. Miksi pitäisi alkaakaan seurustella, jos ei ole rakastunut tai edes ihastunut?

Olkaa pelkkiä kavereita vain, jos se sopii sille miehellekin.

• sitten harkitset

tätä miestä?

Selvästi etsit kuitenkin jotain sinua ulkonäöllisesti sykähdyttävää joten anna miehen olla jotta saa etsiä vähemmän pinnallisen naisen itselleen joka häntä osaa arvostaa vaikkei ulkonäkö kaikkien kauneusihanteiden mukainen olisikaan.

• Haaremisti

aina ensimmäisenä tulee se yhteiskunta, koska sehän se on tärkeintä. Seurustelukumppani on vain näyttelyesine kavereita varten.

• kannattaa vain

kertoa hänelle että sinä olet niin pinnallinen ja hän niin ruma ettei hän kelpaa.

Sittenpähän molemmat tietää mistä suhteessa on kysymys eikä asia jää epäselväksi mitä sinä ajattelet hänestä.

Varmaan hän osaa sitten tehdä omat johtopäätelmänsä siitä.

• pääsee yli

että tapaa riittävän monta kusipäistä ulkonäköstandardeihin mahtuvaa.

• Mies1985

Yksi juttu tuli mieleen että kyse olisi tilanteesta jossa tytsykaverisi tai jokin muun median sinulle luoma kuva kertoisi miehen näyttävän erilaiselta kuin sinun mies. Siitäkin pääsee yli tykkäämällä siitä miehestä.
      -
      Tosin jossain määrin nämä stereotypiat siitä mitä hyvännäköisyys on ovat varmaan aina tosia. Joku arpinaamainen nainen tai mies ei varmaankaan kolahda useimmille yhtä hyvin kuin silonaamainen.

Muuten kyllä kysymys kuulostaa ihan naurettavalta. Onkohan kyse sellaisesta asiasta että kyseessä on hyvin nuori nainen jonka täytyy saada poikaystävä koska muillakin on vaikka ei oikein kiinnostaisikaan?

Jos kuvittelet että joku mies näyttää sinusta rumalta siksi että "kulttuuri" kuiskailee sinulle jotain sellaista,olet tietääkseni väärässä. Kulttuuri ei voi muokata ihmisen biologiaa sillä lailla. Jollakin voi olla huonot vaatteet,hygienia ja huono ryhti jne. mutta ne ovat korjattavia asioita. Jos ongelma on niissä,sitten täytyy yrittää korjata niitä.

• se kulttuuri

muokkaa ihmisen biologiaa.

Se kertoo mihinkä asioihin meihin pitäisi kumppanin haussa vaikkapa keskittyä ja vaikuttaa meidän havainnointiin.

Biologia lopulta ei määritä kuin tietyt perusjutut ja lopun vahvistaa kulttuuri.

Tietysti ihminen itse omilla toiminnoillaan vaikuttaa tuohon kuten tämänkin naisen tulisi tehdä mutta hän taitaa olla jo päätöksensä tehnyt että mies on ruma josta hän ei kunnollista kumppania saa.

• pinnallinenko?
        se kulttuuri kirjoitti:

muokkaa ihmisen biologiaa.

Se kertoo mihinkä asioihin meihin pitäisi kumppanin haussa vaikkapa keskittyä ja vaikuttaa meidän havainnointiin.

Biologia lopulta ei määritä kuin tietyt perusjutut ja lopun vahvistaa kulttuuri.

Tietysti ihminen itse omilla toiminnoillaan vaikuttaa tuohon kuten tämänkin naisen tulisi tehdä mutta hän taitaa olla jo päätöksensä tehnyt että mies on ruma josta hän ei kunnollista kumppania saa.

Onhan se ihan täysin selvää miten paljon kulttuuri, biologia yms vaikuttaa siihen mitä pidetään kauniina. Esim Brasiliassa on ihan erilaiset kauneusihanteet kuin vaikkapa Japanissa.

Eikä tässä mitään päätöksiä vielä ole tehty.

Ilmeisesti kukaan ei sitä tunnu ymmärtävän, että tässä on juuri kyseessä se tilanne jossa arvotaan mitä tulisi tehdä.

Joku tuolla aiemmin sanoi, että pitäisi unohtaa koko homma jos ei ole vielä rakastunut. Mutta ainakaan minulle rakkaus ei ole mikään sellainen asia, että se noin vaan tapahtuu hetkessä. Vaan ajan myötä.

Itse ainakin koen niin, että ensin on kiinnostunut, sitten tapailee lisää -> ihastuu, kun jatkaa tapailua ihastuminen muuttuu rakkaudeksi, joka sitten syvenee välittämiseksi ja sellaiseksi yleiseksi kiintymykseksi. Ei mikään kestävä suhde perustu salamarakkaudelle, jossa ei edes tunneta toista saati tiedetä toisesta mitään.

• Pinnallinenko?

Ei todellakaan ole siitä, että olisi pakko olla poikaystävä koska muillakin on.

• Lissu

Onhan se ihan täysin selvää miten paljon kulttuuri, biologia yms vaikuttaa siihen mitä pidetään kauniina. Esim Brasiliassa on ihan erilaiset kauneusihanteet kuin vaikkapa Japanissa.

Eikä tässä mitään päätöksiä vielä ole tehty.

Ilmeisesti kukaan ei sitä tunnu ymmärtävän, että tässä on juuri kyseessä se tilanne jossa arvotaan mitä tulisi tehdä.

Joku tuolla aiemmin sanoi, että pitäisi unohtaa koko homma jos ei ole vielä rakastunut. Mutta ainakaan minulle rakkaus ei ole mikään sellainen asia, että se noin vaan tapahtuu hetkessä. Vaan ajan myötä.

Itse ainakin koen niin, että ensin on kiinnostunut, sitten tapailee lisää -> ihastuu, kun jatkaa tapailua ihastuminen muuttuu rakkaudeksi, joka sitten syvenee välittämiseksi ja sellaiseksi yleiseksi kiintymykseksi. Ei mikään kestävä suhde perustu salamarakkaudelle, jossa ei edes tunneta toista saati tiedetä toisesta mitään.

Oon ollu vähän samankaltaisessa tilanteessa.

Tämä mies ei kolahtanut minuun yhtään ulkoisesti. Oli ihan siisti eikä se mikään umpiruma ollut mut aika kaukana siitä mihin mää olin tottunut jos näin rumasti saa sanoa. Mut ne kemiat toimi mainiosti ja tuntu että mä leijun hänen kanssaan. Jutut oli tosi hauskoja ja hymyiltiin paljon, ja kun ihminen hymyilee se näyttää aina paremmalta. Varsinkin toisen silmät kun se kattelee sua. Aluksi harmittelin sitä kun tollanen sattu kohalle mut sitte siihen tottu aika nopeesti kuitenki. Juttu kaatu sitte muihin asioihin ku siihen miltä hän näytti tai mitä mää aattelin hänestä. En kyllä hetkeäkään katunu tuota juttua, kivaa oli!

Ota rauhassa eikä sun tarvii heti tehä mitään päätöksiä sen suhteen. Anna hänelle vihjettä että voisit olla kiinnostunut mutta älä lupaile mitään liikoja jos tuut toisiin ajatuksiin tai sun tunteet muuttuu. En osaa muuta sanoa ku et kuuntele sydämesi ääntä ja kun oot noin kiinnostunut niin anna mahdollisuus, teille. Kyl sä sitten huomaat tuleeko siitä mitään vai ei.

Sitä en oikein ymmärtäny että miten hyvin te oikein tunnette kun et ole vielä ihastunu ja rakastunu mutta oot noin kiinnostunu. Ite ihastuin lähes heti häneen, siihen tapaan millä puhu mulle. Tuntu että olin niin tärkeä heti ekasta hetkestä lähtien. Oot oikeassa kyl siinä et edetkää askel kerrallaan ja kato mitä siitä kehittyy.

Onnea sulle/teille!!!

• mies minäkin

Ei siinä ole yhtään mitään väärää, että joku ei miellytä ulkoisesti. Tämä ihmisille mieleen painettu sisäinen vs. ulkoinen kauneus-paska on saanut aikaan sen, että ihmiset kokevat huonoa omaatuntioa sen takia että dissaavat toisia ihmisiä ulkonäön takia.

Kaikki sitä kuitenkin tekevät, joten sikäli kyseessä on perverssi vääristymä kollektiivisessa tietoisuudessa. Aivan helvetin varmasti kaikki arvioivat toisten ulkonäköä miellyttävämmäksi ja pitävät sitä mielipidettään myös tärkeänä. Siis esimerkiksi omissa parinvalintakriteereissään.

Ulkonäkö nyt vain on, halusimme tai emme, osa sitä mikä tekee jostain miellyttävämmän tai epämiellyttävämmän. Ja siinä, kuten sanoin, ei ole yhtään mitään väärää.

Mutta jokseenkin perseestä on, että alkaa ensiksi jonkun kanssa suhteeseen, ja sitten lopettaa sen ulkonäön takia. Olisiko kannattanut miettiä tätä asiaa ennen suhteeseen ryhtymistä?

Ja olin lukevinani, että kun olette kaksistaan, niin hänen ulkonäkönsä ei sinua haittaa. Tässä tapauksessa ongelma ei olekaan hänen ulkonäkönsä, vaan sinun itsetuntosi.¨
      ¨
      Jos sinä et kehtaa olla tekemisisssä julkisesti "ruman" ihmisen kanssa, vaikka pidät hänestä paljon, niin voit kysyä itseltäsi, että miksi näin?

Ketä yrität miellyttää ja kenen standardien mukaan haluat elää? Ja mitä saat palkkioksi siitä, että elät/ajattelet niin?

• pinnallinenko?

Kuten olen sanonut jo aika monta kertaa niin en seurustele tämän miehen kanssa, emme ole suhteessa.

Miten sitä sitten voi auttaa, että oma itsetunto paranisi ja kehtaisi olla julkisesti ruman kanssa tekemisissä?

• että taidat

Kuten olen sanonut jo aika monta kertaa niin en seurustele tämän miehen kanssa, emme ole suhteessa.

Miten sitä sitten voi auttaa, että oma itsetunto paranisi ja kehtaisi olla julkisesti ruman kanssa tekemisissä?

olla joku provo koska tuskin nyt sanoisit häntä rumaksi ja miten julkenet olla hänen kanssaan julkisesti tekemisissä?

• pinnallinenko?
        että taidat kirjoitti:

olla joku provo koska tuskin nyt sanoisit häntä rumaksi ja miten julkenet olla hänen kanssaan julkisesti tekemisissä?

Miksi en voisi sanoa miestä rumaksi ja miettiä kehtaanko kulkea hänen kanssaan julkisesti? Siitähän tässä koko ajan on ollut kyse..

• sinä pidät

Miksi en voisi sanoa miestä rumaksi ja miettiä kehtaanko kulkea hänen kanssaan julkisesti? Siitähän tässä koko ajan on ollut kyse..

miehestä ja olet hänestä kiinnostunut niin tuskin silloin ketään kutsuu "rumaksi" tai miettii että miten hänen kanssaan kulkee julkisesti.

Mikset muuta nimimerkkiäsi "pinnallinenko?" paljon sopivampaan eli "pinnallinen!"

• pinnallinenko?
        sinä pidät kirjoitti:

miehestä ja olet hänestä kiinnostunut niin tuskin silloin ketään kutsuu "rumaksi" tai miettii että miten hänen kanssaan kulkee julkisesti.

Mikset muuta nimimerkkiäsi "pinnallinenko?" paljon sopivampaan eli "pinnallinen!"

Siis jos on kiinnostunut niin sitten yhtäkkiä se ihminen muuttuukin kauniiksi? Eihän se nyt ollenkaan noin mene. Olen kyllä kuullut, että sanovat rakkautta sokeaksi mutta ei se kyllä silti tee rumista kauniita.

• ....................

Katso peiliin ja kohtaa totuus itsestäsi.

Siinä se, muuta ei tarvita.

• Anonyymi

Miehen Munat on tärkeintä mitä miehellä on sitten tulee paksu lompsa, naiset haluaa isomunainen miehen Jolla on rahaa rutkasti pienimunaiset miehet ei menesty ne on ihan luusereita ne tekee itsemurhan. Miehen Munat on tärkeintä maailmassa. Saunassa miehen Munat arvostellaan, suomalainen sauna on sitövaret että miehet saavat vertailla muniaan. Aina kun sulhaspoika tuli taloon lämmitettiin sauna ja nähtiin millaiset Munat miehelle on

• Anonyymi

Mä oon rakastunut aina miehen luonteeseen ihmiseen. Ei ole mitään standardeja ollutkaan. Ulkonäkö tulee mukana.

• Anonyymi

Katsomalla peiliin ja olemalla rehellinen itsellensä täydellisyydestään.
      Miss. Maailma.

• Anonyymi

Onpa mies vanha provo, mutta vastataan nyt vaikka että vie se parturiin

• Anonyymi

En jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta teet miehellesi muutosleikin, että vastaa standardiasi. Jos on liian vaalea, niin ei muuta kuin väriä kehiin, jos liian tumma niin sitten vaalentaa, jos liian pitkä niin sitten vaan kutistuskäsittely rumpukuivaimella ja jos liian lyhyt niin sitten vaan korkkarit jalkaan.

• Anonyymi

Jos joku ei miellytä se ei miellytä eikä sitä saa millään ajatusleikeillä tai pakkoajatuksilla muuttumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe