Aikoinaan punkit oli avoimia kaikelle uudelle ja pukeutuivat persoonallisesti. Nykyään punkit pukeutuu tietyn muodin mukaan ja ova todella tiukkapipoisia. Ennen kuunneltiin punkia, reggaeta ym. kapinamusiikkia. Nykyään tuntuu, että oman pään sekoittaminen on joillekin pääasia. Ennen korosstettiin ja arvostettiin sitä että ihmiset ajattelivat omilla aivoillaan ja yleensäkin AJATTELIVAT. (Paitsi nää 80-luvun alussa tulleet sorbusviiksijunttipunkit.) Mutta tuntuu että nykyään punkit on kaikkein konservatiivisimpia ja pahimpia.
punkit konservatiivisia
9
631
Vastaukset
- .......
ei sais ikinä yleistää.. Ootko sie muka nähny/tavannu kaikki nykyajan punkit..? Epäilen.. Ja en yleistä todellakaan,mutta oon huomannu tuota samaa enemmänkin vanhoissa kuin uusissa punkeissa.. Ja nimenomaan,ettei uusia punkkeja ns.arvosteta,ja epäillään aivan vitusti onko ne aito yms...
- ----------
Se on se pieni ääriosa minkä olet nähnyt. Mutta pahimmillaan asia on kuten kirjoitit eli punk on kaikessa näennäisessä "vapaudessaan" juuri kahlitsevin populaarimusiikin muoto.
- PuNkkari
punkhan edustaa vapautta ja erilaisuutta eikä niinkään ''kahlitse'' oon ite punkkari ja tunnen itteni kyl iha vapaaks en oo keksiny viel yhtää asiaa joka ois mua mitenkää ''kahlinnu'' tai ''vanginnu'' punkkareihin kyllä suhtaudutaan aika nurjasti
- pablomillion
PuNkkari kirjoitti:
punkhan edustaa vapautta ja erilaisuutta eikä niinkään ''kahlitse'' oon ite punkkari ja tunnen itteni kyl iha vapaaks en oo keksiny viel yhtää asiaa joka ois mua mitenkää ''kahlinnu'' tai ''vanginnu'' punkkareihin kyllä suhtaudutaan aika nurjasti
Oikeasti punk on vain musiikkia. Hyvää rockia. Miksi siitä pitää tehdä joku poliittinen suuntaus tai muuta paskaa? Kuka on joskus jossain määrännyt mitä punkkiin kuuluu tai miten punkin pitää ajatella tai pukeutua? Se on vain musiikkia. Sanoitukset ja sävelet vaihtelee mutta mitä sitten? Miksi punkista pitää tehdä aina niin vaikeaa? Miksei siihen voi vain heittäytyä ilman ulkopuolisia paineita ja nauttia rämisevästä rock´n`rollista? Niin minä ainakin teen.
- PuNkkari
pablomillion kirjoitti:
Oikeasti punk on vain musiikkia. Hyvää rockia. Miksi siitä pitää tehdä joku poliittinen suuntaus tai muuta paskaa? Kuka on joskus jossain määrännyt mitä punkkiin kuuluu tai miten punkin pitää ajatella tai pukeutua? Se on vain musiikkia. Sanoitukset ja sävelet vaihtelee mutta mitä sitten? Miksi punkista pitää tehdä aina niin vaikeaa? Miksei siihen voi vain heittäytyä ilman ulkopuolisia paineita ja nauttia rämisevästä rock´n`rollista? Niin minä ainakin teen.
punk on paljon enemmän kuin musikkiii punk on aate tietty jos haluuuu voi kkuunellla punkkia eikä siinä mitäää mutta ei se susta punkkaria tee vaan se aate punk on elämän tyyli
- Jeesus on Herra!
PuNkkari kirjoitti:
punk on paljon enemmän kuin musikkiii punk on aate tietty jos haluuuu voi kkuunellla punkkia eikä siinä mitäää mutta ei se susta punkkaria tee vaan se aate punk on elämän tyyli
Viha on synti! Ylpeys on synti! http://www.youtube.com/watch?v=O2ydMy7jpAM
- PuNkkai
Jeesus on Herra! kirjoitti:
Viha on synti! Ylpeys on synti! http://www.youtube.com/watch?v=O2ydMy7jpAM
miten toi nyy koko asiaa liitty?
- Jee Sukset!
PuNkkai kirjoitti:
miten toi nyy koko asiaa liitty?
Kaikki uskovaiset on tärähtäneitä. Uskoo ne sitten Jumalaan, Allahiin(Jumala arabian kielellä), Buddaan, punkiin, Kokoomukseen, paaviin, Vanhaseen, pyhään lehmään, Batmaniin, saatanaan, joulupukkiin, kristukseen, hare krishnaan, saunatonttuun, viinapulloon, ... Perkele meillä on täällä yksi elämä elettävänä ja sitten se loppuu. Siinä kaikki. Ei kannata jumittaa itseään johonkin muotiin tai muottiin. Ole punk ja ole vapaa punkin kahleista. Älä rajoita ainutta elämääsi johonkin tyhjään muiden keksimään kaavaan.
- kirjoituksellani
PuNkkari kirjoitti:
Tällä vapauden rajoittamisella viittasin siihen että tälläkin palstalla on näkynyt näitä ikuisia angstaajia jotka jopa vastustavat sitä että monien soittotaito 80-luvun taitteessa kehittyi ja vaikutteita alettiin imemään laajemmalta pohjalta. Se jos joku on kahlitsemista jos ei 5 vuoden soitannalla saisi tekniikka, sävelkorva ja ymmärrys teoriatasolta kehittyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019