Tiedättekö onko Suomessa vielä markkinoilla kyseistä tuoksua? Jos ei ole, kertokaa vinkkejä mistä tuotetta voisi saada? :)
The Body Shopin Oceanus
3
732
Vastaukset
- Kooko
Itse ostin sitä parisen kuukautta sitten Body Shopin kassalla olleesta korista. Hyllyssä en sitä nähnyt, joten mahtaisiko olla kyse lopetettavasta tuotteesta joiden jämäkappaleita oli siinä kassalla myytävänä. Ei tullut kysyttyä asiaa silloin...
- Oceanuksesta?
Oceanus-sarjan tilalle on ilmestynyt Aqua Lily, väittävät että se poikkeaa kuulemma Oceanuksesta hedelmäisten latvatuoksujen osalta. Itse en ainakaan pitänyt tästä tuoksusta erityisemmin. Olisi kiva saada Oceanuksesta tuoksunäyte, kiinostaisi tietää onko kyseinen tuoksu sama jo kauan etsimäni tuoksu. Selviäsi sitten tämäkin! :) Olisiko mitenkään mahdollista/liian suuri vaiva, jos lähettäisit mulle postitse kirjekuoressa esim.pieneen kangaspalaan tms. tuoksunäytteen Oceanuksesta. Voisin heittää oman etanapostiosoitteen sähköpostitse, jos laittaisin tähän s-postiosoitteeni? Oceanus-sarjaa kun ei näytä olevan enää missään saatavilla :/
- seonsunsyysi.
Oceanus alkoi tuottaa miehille ja naisille androgyyniskäsitettä.
Moringa tuli selkeämmäksi naisten flavaksi.Tykkäisin,että jos Bodarishop menis kaakkoon,joku "pelastaisi" ne muutamat loistosarjat.Eihän ne kotimaassaan myy,eli loppu voi olla lähelläkin,koko pähkinämassabrändille.
Itse muodostaisin tuotenimen, ja pulloja normikauppojen hyllyihin.Esim.:
The Marula Collection.
BodyButters & Soaps
Bodyshopper's choice
Pelastaisin: suihkugeelit,vartalolotionit, vartalovoit, huulivoit-sekä voidepotit, kasvojenhoitosarjat sekä meikkipuolelta SeasonTrends.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379