Takaisin eläkkeeltä töihin haikaileva (kait 4 ikälisää) kysyy mielisairaanhoitajien palkoista.
Millaisiin ansioihin siinä pääsee esim. Hämeessä?
Vai olisiko turvallisinta vain pysyä jo 57 v. työkyvyttömyyseläkkeellä?
Mielisairaanhoitajan
6
1033
Vastaukset
- - - ..
KVTES Tehy-palkat Hoitoalan ammattitehtävät 03HOI040 Peruspalkka 1 765,46 €
- palkka
Ikälisiä voi olla maksimissaan 3. 5 vuoden, 10 vuoden ja 15 vuoden työkokemuksesta.
Peruspalkka taitaa olla siinä 1800e/kk. Mielisairaanhoitajan työssä henkisen- ja fyysisen väkivallan uhka suurin tässä ammatikunnassa. - hoitsu9
palkka kirjoitti:
Ikälisiä voi olla maksimissaan 3. 5 vuoden, 10 vuoden ja 15 vuoden työkokemuksesta.
Peruspalkka taitaa olla siinä 1800e/kk. Mielisairaanhoitajan työssä henkisen- ja fyysisen väkivallan uhka suurin tässä ammatikunnassa.oli 2716,86
- palkka
hoitsu9 kirjoitti:
oli 2716,86
Edellisen vastaajaan bruttotuloon kuului varmaan vuoro -/viikonlopputyötä?
- Massii
palkka kirjoitti:
Edellisen vastaajaan bruttotuloon kuului varmaan vuoro -/viikonlopputyötä?
Palkka luokkaa 35000-42000€/vuosi näin sanoo kaksi kaveria jotka ovat mielisairaanhoitajia.
Eli keskiarvon jos ottaa niin n.3300€/kk.(vuosiansio on oikea mittari pitää muistaa et näillä hoitajilla on pidemmät lomat joka on iso )
Ihan eri henkilönä vastaan ,mut mitä sillä on välii miten sen tienaa kunhan tienaa !
Itse olen tehnyt vuorotöitä ja kaverit on kateellisia kun eivät omissa töissä pääse vuoro ja sunnuntai lisille.
Moni kiroilee kun joutuu lorvimaan sunnuntait kotona kun kaupatkin on kiinni. - msh/mth
Massii kirjoitti:
Palkka luokkaa 35000-42000€/vuosi näin sanoo kaksi kaveria jotka ovat mielisairaanhoitajia.
Eli keskiarvon jos ottaa niin n.3300€/kk.(vuosiansio on oikea mittari pitää muistaa et näillä hoitajilla on pidemmät lomat joka on iso )
Ihan eri henkilönä vastaan ,mut mitä sillä on välii miten sen tienaa kunhan tienaa !
Itse olen tehnyt vuorotöitä ja kaverit on kateellisia kun eivät omissa töissä pääse vuoro ja sunnuntai lisille.
Moni kiroilee kun joutuu lorvimaan sunnuntait kotona kun kaupatkin on kiinni.Vuoden 2010 brutto 44.185.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283011- 1212376
- 121464
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822