Kyllä minullakin on oikeus tulla kiusatuksi.
Tästä tulee ihan sellainen tunne ettei mielipiteitäni arvosteta täällä.
Miltä aihealueelta haluaisitte jonkin mielipiteeni pilkattavaksi?
Haluan palstakiusausta
16
484
Vastaukset 16
- voi kiusata
vain epäsuorasti, yrittämättä kiusata suoraan
- sitä koko
buddy-love kirjoitti:
Saisinko hiukan epäsuoraa kiusausta.
ajan
- mahdollista?
buddy-love kirjoitti:
En mä vaan mitään huomaa.
Lähetän jatkuvasti negatiivista väreilyä siihen suuntaan. Onko vastaanottimesi varmasti a) toimintakunnossa b) päällä c) oikealla taajuudella?
mahdollista? kirjoitti:
Lähetän jatkuvasti negatiivista väreilyä siihen suuntaan. Onko vastaanottimesi varmasti a) toimintakunnossa b) päällä c) oikealla taajuudella?
Ei tänne tule kuin universaalia rakkautta kaikilla kanavilla.
*punastuu ja hämmentyy*
- aihealue :
kognitiivinen psykologia
Koko juttu on väärin ymmärretty, sillä tietoisuus lähinnä seura sitä mitä alijärjestelmät parhaillaan ovat tekemässä.
Suurin osa on jo keksinyt parhaan tavan kiusata sinua. Mikä sinua enempää voisi vituttaa kuin huomiotta jättäminen? ;-)
buddy-love kirjoitti:
Olla niin että toimisivat noin. Kylläpä ne ovat tosi ovelia ;)
Alkaisit nyt vaan hehkuttamaan anorektisia silikonimalleja ja puolustamaan optioiden verovapautta, niin saisit edes vähän nostetta. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Alkaisit nyt vaan hehkuttamaan anorektisia silikonimalleja ja puolustamaan optioiden verovapautta, niin saisit edes vähän nostetta. ;-)
Olenkin aina pitänyt juuri sellaisista pintanukkaisista laiheliineista, joilta on helppo laskea kylkiluut.
Taidan kehittää noiden suhteen vielä jonkin kumifetisismin ja vaadin että niiden on pidettävä kaasunaamareita ja kumisaappaita.
Lisäksi ne sivellään oliiviöljyllä.
Miltä kuulostaa?- Palstan tytöt
buddy-love kirjoitti:
Olenkin aina pitänyt juuri sellaisista pintanukkaisista laiheliineista, joilta on helppo laskea kylkiluut.
Taidan kehittää noiden suhteen vielä jonkin kumifetisismin ja vaadin että niiden on pidettävä kaasunaamareita ja kumisaappaita.
Lisäksi ne sivellään oliiviöljyllä.
Miltä kuulostaa?Söpöööö fetissi :))
Palstan tytöt kirjoitti:
Söpöööö fetissi :))
Nyt sitten vain laihikselle ja minä hankin rekvisiittaa (tietysti perustamme aiheen ympärille asianmukaiset nettisivut).
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta703041Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3661140Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65795Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32749Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s263646Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä139586Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19569Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31548Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17515Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489