Mitähän sille voisi tehdä?
Pussattaa
37
700
Vastaukset
- sille voi
mitään tehdä
ja suutelet,mikä siinä on niin ongelmallista.
buddy-love kirjoitti:
Lakkoilukin saattaisi vaarantua.
kyllä minä imuttelen silloin kun oikea suu tulee kohdalla,eikä se estä selibaattia :)
monte24 kirjoitti:
kyllä minä imuttelen silloin kun oikea suu tulee kohdalla,eikä se estä selibaattia :)
Oikean tunnistaa?
(hankala juttu)buddy-love kirjoitti:
Oikean tunnistaa?
(hankala juttu)kun löydät oikein himoikkaan suun niin siinä se on :)
monte24 kirjoitti:
kun löydät oikein himoikkaan suun niin siinä se on :)
Pitää olla jokin näppärämpi konsti.
*suunnittelee liputusmerkkejä ja elektronisia mittareita*buddy-love kirjoitti:
Pitää olla jokin näppärämpi konsti.
*suunnittelee liputusmerkkejä ja elektronisia mittareita*millainen toinen mahdollisesti on sängyssä
monte24 kirjoitti:
millainen toinen mahdollisesti on sängyssä
Ei kai. Vaadin puolueettomia tutkimuksia aiheesta.
Lisäksi sillähän ei nyt ole väliä (siis on se lakko)
- varhaisteinipalstalle,
eiköhän niiltä löydy vinkkejä tuohon ongelmaan.
Ota korvista tiukalla otteella kiinni, ettei pääse juoksemaan karkuun.
Moiskauta pusu.
Irrota korva ote.
(jos kohteesi pyörtyy, ole valmis koppaamaan kiinni)
...joko helpotti??? :DTuolla systeemillä joutuu yhdestä ongelmasta suurempaan ongelmaan.
Lisäksi tähän ei varmaan pieni annos riitä.
- scale
kävelet huulet Gyntterillä ympäri kaupunkia ja katot lykästääkö.
Käy. Pitäisi olla ne viiksetkin jotka tuohon tyyliin ilmeisesti erottamattomana osana kuuluvat.
- scale
buddy-love kirjoitti:
Käy. Pitäisi olla ne viiksetkin jotka tuohon tyyliin ilmeisesti erottamattomana osana kuuluvat.
liimailee ylähuuleen kiinni karvoja vaikkapa vanhasta karvalakista. Nii eikä saa unohtaa huulikiiltoo :D
scale kirjoitti:
liimailee ylähuuleen kiinni karvoja vaikkapa vanhasta karvalakista. Nii eikä saa unohtaa huulikiiltoo :D
Borat-tyyppinen on ilmeisen helppo valmistaa.
Olisivatko ne uikkaritkin eduksi?
(vieläkään ei ole täysin selvää se sheivausjuttu niiden uikkareiden kanssa)
- pumpuli :
kannattaa purkaa pahimmat paineensa halailemalla ja pussaamalla puita
- tikkuja :
buddy-love kirjoitti:
Karkeita, kovia ja tikkuisia. Ei oikein toimi.
etsi kunnon läski tammi ja muista suojautua taudeilta (pumpulia väliin)
tikkuja : kirjoitti:
etsi kunnon läski tammi ja muista suojautua taudeilta (pumpulia väliin)
Että tuosta saattaa (puu)ttua jotain oleellista.
- puu :
buddy-love kirjoitti:
Että tuosta saattaa (puu)ttua jotain oleellista.
jossa on reikä sopivalla korkeudella
puu : kirjoitti:
jossa on reikä sopivalla korkeudella
Miten se tähän asiaan liittyy. Lisäksi puustahan silloin puuttuu jotakin.
- .......
buddy-love kirjoitti:
Ei vaikuta oikein askeettiselta asenteelta.
....... kirjoitti:
Ei ole tosiaan askeettinen kun on noin paksusti punaakin. Höm tota.
.
.
.
.
.
.
Mitähän fiksua tähän nyt voisi laittaa
*miettii miten verotus liittyy asiaan*
Tää muuten pahensi tilaa aika tavalla:
Mur....
Ääh (tosi kiero häirintäkeino)buddy-love kirjoitti:
Ei ole tosiaan askeettinen kun on noin paksusti punaakin. Höm tota.
.
.
.
.
.
.
Mitähän fiksua tähän nyt voisi laittaa
*miettii miten verotus liittyy asiaan*
Tää muuten pahensi tilaa aika tavalla:
Mur....
Ääh (tosi kiero häirintäkeino)Nyt jo halituttaakin aika lailla (no halitutti ennenkin, mutta nyt siis enemmän)
- mirame81
buddy-love kirjoitti:
Nyt jo halituttaakin aika lailla (no halitutti ennenkin, mutta nyt siis enemmän)
että hymyhuulet huomataan.On helpompi sit lähestyä sinuakin.Onnea etsintään- Hali,Ruts!
mirame81 kirjoitti:
että hymyhuulet huomataan.On helpompi sit lähestyä sinuakin.Onnea etsintään- Hali,Ruts!
Tässä itseasiassa on se ongelma, että mieluummin pääsisi tunteesta eroon ihan ilman ylimääräisiä mutkallisuuksia. Täytyy täyttää pää kaikella muulla ajattelulla, niin ehkä se menee sillä ohi.
- muualle
buddy-love kirjoitti:
Nyt jo halituttaakin aika lailla (no halitutti ennenkin, mutta nyt siis enemmän)
muualle kirjoitti:
Tämä tuli satunnaisena heti eteen:
http://www.youtube.com/watch?v=lcodzcCFJ28- kaikkeen...
buddy-love kirjoitti:
Ei ole tosiaan askeettinen kun on noin paksusti punaakin. Höm tota.
.
.
.
.
.
.
Mitähän fiksua tähän nyt voisi laittaa
*miettii miten verotus liittyy asiaan*
Tää muuten pahensi tilaa aika tavalla:
Mur....
Ääh (tosi kiero häirintäkeino)
- cookos
kova sana vois olla naisen huulet. Sitten vaan alat lähestyä ja kun huulet kohtaa, hieman liikuttelet niitä omia toisen huulia vasten...kyllä luontoäiti hoitaa loput ;D
- pusu
Tampereelta keskelle suuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
