FIlippiiniläishoitajat?

Kiinnostunut...

Nuoria ja nättejä näin televisionkatsojan silmin. Auttavaisia ja kohteliaita vanhuksien mielestä.

Katsoiko kukaan eilen tv:stä (olisko ollut FST) juttua Suomen filippiiniläishoitajista?

Ei ne ainakaan miehen perässä olleet. Yksi odotti pääsevänsä käymään lomalla poikaystävänsä luona Filippiineillä vuoden tauon jälkeen.

Ajattelin vaan, että tuollainen poikaystäväänsä ikävöivä filippiino voisi olla aika herkässä mielentilassa. Jos vaikka tutustuis ja ymmärtäisi hänen ikävää. Siitä se lähtis...

42

2003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mökkö

      mitäs jos niitä neitosia alettaisiin välittään myös puoliso tarkoituksessa. itse olisin kiinnostunut! onko muita?

      • kykene löytämään

        itse puolisoa, niin saa olla ilman. Saa taas sen käsityksen että kuvitellaan Suomeen tuotavan jotain esineitä ihmisten sijaan.


      • mökkö
        kykene löytämään kirjoitti:

        itse puolisoa, niin saa olla ilman. Saa taas sen käsityksen että kuvitellaan Suomeen tuotavan jotain esineitä ihmisten sijaan.

        kuka tässä esineistä on puhunut? katsoppas kun jotkut miehet haluavat tasa-arvoisen parisuhteen kansallisuudesta riippumatta. viittasin vähän siihen, että ei se aina ole miehen syy, jos ei löydy kun täällä on tuo väestövinouma ja vaativat naiset!


      • eli miesrunsaus
        mökkö kirjoitti:

        kuka tässä esineistä on puhunut? katsoppas kun jotkut miehet haluavat tasa-arvoisen parisuhteen kansallisuudesta riippumatta. viittasin vähän siihen, että ei se aina ole miehen syy, jos ei löydy kun täällä on tuo väestövinouma ja vaativat naiset!

        Jospa ottaisimme afrikkalaisten muhamettejen asemasta ahkeria ja eksoottisia aasialaismiehiä.


      • ..........
        mökkö kirjoitti:

        kuka tässä esineistä on puhunut? katsoppas kun jotkut miehet haluavat tasa-arvoisen parisuhteen kansallisuudesta riippumatta. viittasin vähän siihen, että ei se aina ole miehen syy, jos ei löydy kun täällä on tuo väestövinouma ja vaativat naiset!

        luulevat että jostain muualta suomeen saapuvien tulisi heidät kelpuuttaa jos eivät ole suomal.naisille kelvanneet? Kai muualta tulevillakin on oikeus tehdä oma valintansa vapaasti.


      • mökkö
        .......... kirjoitti:

        luulevat että jostain muualta suomeen saapuvien tulisi heidät kelpuuttaa jos eivät ole suomal.naisille kelvanneet? Kai muualta tulevillakin on oikeus tehdä oma valintansa vapaasti.

        tietysti kaikki perustuu valinnan vapauteen! vuosittain satoja tuhansia naisia joutuu ihmiskaupan uhreiksi, joten ei helkutissa pitäisi olla niin ihmeellistä, jos muutama nainen tulisi suomeen ihan vapaaehtoisesti jonkun luotettavan ja asiallisen välittäjän avustuksella! ja varmaan kauheaa, jos kaiken lisäksi vielä se suomalainen mies on asiallinen!


      • bidraldi
        eli miesrunsaus kirjoitti:

        Jospa ottaisimme afrikkalaisten muhamettejen asemasta ahkeria ja eksoottisia aasialaismiehiä.

        No niinhän minä olenkin aloittanut... heh heh


      • bidraldi

        mutta netissähän on ilmoituksia? mikä uusi asia olisi filippiiniäisten naisten välittäminen... tietääkseni ihan on omat sivut filippiiniläisistä naisista kiinnostuneille miehille (mainoksiin olen törmännyt ainakin kun olen hindimusiikkia etsinyt tosin myös olen törmännyt mainoksiin joensuusta;D)

        Sellaista välitys välitys toimintaa en kannata... eihän kissojakaa anneta huonoon kotiin (eh eh huono vertaus mutta tiedän jotakin kissan pentujen ottamisesta ja luovuttamisesta uuteen perheeseen...) ja toisaalta naisillekaan ei ole mitään oikeaa välitys välitys toimintaa vaan jokaisen on itse etsittävä... petyttävä ja etsittävä kunnes joku välimuoto sammakon ja prinssin väliltä voi löytyä. Miksi miehillä pitäisi olla sen helpompaa?

        On kuitenkin helppo käsittää, että miehet kohtelevat naisia paljon huonommin parisuhteessa kuin mihin naisella on edes mahdollisuus (fyysinen voima ja etenkin maahanmuuttajanaisen asemassa taloudellinen kiristäminen käyvät esimerkiksi).

        Siksi naisten välittäminen olisi mielestäni riski ilman ensitutustumista tms. enkä kannata että miehiäkään alettaisiin välittämään joku roti pitää olla ettei valkoinen nainen tai mies niin vain voi ajatella, että kaikki etnisesti toiset voidaan ottaa ja ostaa omien tarpeiden mukaan.

        Mutta jos filippiiniläinen puoliso kiinnostaa niin mikäpä estää hakeutumasta paikkoihin, joissa heitä on tavattavissa (ilmeisesti esim. sairaalan kahviot jos haluaa juuri filippiiniläisen sairaanhoitajan iskeä). Samalla tavallahan ne naisetkin toimivat, jotka haluavat ulkomaalaisen miehen. Toiset hakevat netti palstoilta toiset iskevät steissiltä ja toiset menevät töihin/matkoille ulkomaille (tietenkään kaikilla ei ole ollut halu valkata juuri ulkomaalaista mutta sattumankauppaahan monet parisuhteet ovat).
        Sellainen rakkaus jonka etsimisen eteen ei nää vaivaa myös kuihtuu pois... samoin jos siihen ei muutenkaan panosta.


      • mökkö
        bidraldi kirjoitti:

        mutta netissähän on ilmoituksia? mikä uusi asia olisi filippiiniäisten naisten välittäminen... tietääkseni ihan on omat sivut filippiiniläisistä naisista kiinnostuneille miehille (mainoksiin olen törmännyt ainakin kun olen hindimusiikkia etsinyt tosin myös olen törmännyt mainoksiin joensuusta;D)

        Sellaista välitys välitys toimintaa en kannata... eihän kissojakaa anneta huonoon kotiin (eh eh huono vertaus mutta tiedän jotakin kissan pentujen ottamisesta ja luovuttamisesta uuteen perheeseen...) ja toisaalta naisillekaan ei ole mitään oikeaa välitys välitys toimintaa vaan jokaisen on itse etsittävä... petyttävä ja etsittävä kunnes joku välimuoto sammakon ja prinssin väliltä voi löytyä. Miksi miehillä pitäisi olla sen helpompaa?

        On kuitenkin helppo käsittää, että miehet kohtelevat naisia paljon huonommin parisuhteessa kuin mihin naisella on edes mahdollisuus (fyysinen voima ja etenkin maahanmuuttajanaisen asemassa taloudellinen kiristäminen käyvät esimerkiksi).

        Siksi naisten välittäminen olisi mielestäni riski ilman ensitutustumista tms. enkä kannata että miehiäkään alettaisiin välittämään joku roti pitää olla ettei valkoinen nainen tai mies niin vain voi ajatella, että kaikki etnisesti toiset voidaan ottaa ja ostaa omien tarpeiden mukaan.

        Mutta jos filippiiniläinen puoliso kiinnostaa niin mikäpä estää hakeutumasta paikkoihin, joissa heitä on tavattavissa (ilmeisesti esim. sairaalan kahviot jos haluaa juuri filippiiniläisen sairaanhoitajan iskeä). Samalla tavallahan ne naisetkin toimivat, jotka haluavat ulkomaalaisen miehen. Toiset hakevat netti palstoilta toiset iskevät steissiltä ja toiset menevät töihin/matkoille ulkomaille (tietenkään kaikilla ei ole ollut halu valkata juuri ulkomaalaista mutta sattumankauppaahan monet parisuhteet ovat).
        Sellainen rakkaus jonka etsimisen eteen ei nää vaivaa myös kuihtuu pois... samoin jos siihen ei muutenkaan panosta.

        ensinnäkin miesenemmistöiseen maahan tarvitaan jonkinlainen uusi "väylä" jos aiotaan tasoittaa epäsuhtaa, kun normaaleilta "markkinoilta" ei riitä kaikille! toisekseen, kaikki miehet ei ole naisen hakkaajia ja alistajia! kolmannekseen, ei kai mitkään asiat täysin riskittömiä ole, ei varmaan tämäkään olisi, mutta mikä tämä ihmeen kansanliike "vapaasta tahdosta tulevien naisten" puolesta on, eikö huolestuneiden kannattaisi keskittyä niihin miljooniin ihmisiin, jotka kokevat oikeasti tässä maailmassa vääryyttä!


      • bid
        mökkö kirjoitti:

        ensinnäkin miesenemmistöiseen maahan tarvitaan jonkinlainen uusi "väylä" jos aiotaan tasoittaa epäsuhtaa, kun normaaleilta "markkinoilta" ei riitä kaikille! toisekseen, kaikki miehet ei ole naisen hakkaajia ja alistajia! kolmannekseen, ei kai mitkään asiat täysin riskittömiä ole, ei varmaan tämäkään olisi, mutta mikä tämä ihmeen kansanliike "vapaasta tahdosta tulevien naisten" puolesta on, eikö huolestuneiden kannattaisi keskittyä niihin miljooniin ihmisiin, jotka kokevat oikeasti tässä maailmassa vääryyttä!

        ei hän tässä olekaan vapaatahtoisia vastaan oltu mutta yleensä vapaatahto ei välittäjää tarvitse...
        muitakin tapoja alistamiseen on kuin hakkaaminen ja jo ympäristö voi luoda ennalta odottamattomia paineita tosin niin käy toki miehillekin kulttuuri shokki ei varmaan sukupuolta katso.
        Sinänsä jos ihminen on jo elintason puolesta pakotettu ei voida täysin vapaasta tahdosta puhua... ja vapaaehtoisestihan osa lähtee esim. arabiamaihin aasiasta (on varmasti myös ryöstettyjä naisia mutta setäihminen voi jatkaa luvuista minä pohdin vain vapautta filosofisesti lähinnä). sitten siellä päässä vain osottautuukin ne puheet siististä kotityöstä joksikin muuksi...


      • tällä palstalla
        bid kirjoitti:

        ei hän tässä olekaan vapaatahtoisia vastaan oltu mutta yleensä vapaatahto ei välittäjää tarvitse...
        muitakin tapoja alistamiseen on kuin hakkaaminen ja jo ympäristö voi luoda ennalta odottamattomia paineita tosin niin käy toki miehillekin kulttuuri shokki ei varmaan sukupuolta katso.
        Sinänsä jos ihminen on jo elintason puolesta pakotettu ei voida täysin vapaasta tahdosta puhua... ja vapaaehtoisestihan osa lähtee esim. arabiamaihin aasiasta (on varmasti myös ryöstettyjä naisia mutta setäihminen voi jatkaa luvuista minä pohdin vain vapautta filosofisesti lähinnä). sitten siellä päässä vain osottautuukin ne puheet siististä kotityöstä joksikin muuksi...

        Kertokaa minulle yksi ainut palsta missä välitetään Filippiiniläisiä naisia? EI OLE YHTÄÄN!!!

        Treffipalstat missä jokainen joutuu etsimään kumppaninsa onkin sitten aivan eri asia ja niitä löytyy ihan täältä Suomestakin pilvin pimein.

        Ensinnäkin, jos joku Suomalainen mies tapaa Filippiiniläisen naisen netissä, jotuu hän matkustamaan ainakin muutaman kerran Filippiineille oleskelemaan, jos edes haaveilee naisen turistivierailusta Suomeen, puhumattakaan naimisiin menosta.

        Toisekseen nykyään Filippiineillä myöskin ennen naisen naimisiin mentyään ja maastapoistumisen mahdollistamiseksi on käytävä paikallisen cfo:n kurssilla jossa kerrotaan kaikki mahdolliset vaarat sekä auttavat tahot uudessa kotimaassa. Lisäksi täytyy 3 kuukauden päästä lähettää selostus kotimaahan naisen tilanteesta nykyisessä kotimaassa.

        Vastaavia naisten suojelemiseksi tehtyjä toimenpiteitä ei löydy edes Suomesta, kun Suomalainen nainen muuttaa esim Saudi arabiaan;)


      • deittisivustoille

        ja ei kun onnea rakkauden löytämiseen.


      • niinpäin ettei
        .......... kirjoitti:

        luulevat että jostain muualta suomeen saapuvien tulisi heidät kelpuuttaa jos eivät ole suomal.naisille kelvanneet? Kai muualta tulevillakin on oikeus tehdä oma valintansa vapaasti.

        suomimies ole täällä pohjolassa iha mitä tahansa tylleröä lolleroa huolinut ja siksi kaipuu kaukomaille;)


      • jghgk
        bidraldi kirjoitti:

        mutta netissähän on ilmoituksia? mikä uusi asia olisi filippiiniäisten naisten välittäminen... tietääkseni ihan on omat sivut filippiiniläisistä naisista kiinnostuneille miehille (mainoksiin olen törmännyt ainakin kun olen hindimusiikkia etsinyt tosin myös olen törmännyt mainoksiin joensuusta;D)

        Sellaista välitys välitys toimintaa en kannata... eihän kissojakaa anneta huonoon kotiin (eh eh huono vertaus mutta tiedän jotakin kissan pentujen ottamisesta ja luovuttamisesta uuteen perheeseen...) ja toisaalta naisillekaan ei ole mitään oikeaa välitys välitys toimintaa vaan jokaisen on itse etsittävä... petyttävä ja etsittävä kunnes joku välimuoto sammakon ja prinssin väliltä voi löytyä. Miksi miehillä pitäisi olla sen helpompaa?

        On kuitenkin helppo käsittää, että miehet kohtelevat naisia paljon huonommin parisuhteessa kuin mihin naisella on edes mahdollisuus (fyysinen voima ja etenkin maahanmuuttajanaisen asemassa taloudellinen kiristäminen käyvät esimerkiksi).

        Siksi naisten välittäminen olisi mielestäni riski ilman ensitutustumista tms. enkä kannata että miehiäkään alettaisiin välittämään joku roti pitää olla ettei valkoinen nainen tai mies niin vain voi ajatella, että kaikki etnisesti toiset voidaan ottaa ja ostaa omien tarpeiden mukaan.

        Mutta jos filippiiniläinen puoliso kiinnostaa niin mikäpä estää hakeutumasta paikkoihin, joissa heitä on tavattavissa (ilmeisesti esim. sairaalan kahviot jos haluaa juuri filippiiniläisen sairaanhoitajan iskeä). Samalla tavallahan ne naisetkin toimivat, jotka haluavat ulkomaalaisen miehen. Toiset hakevat netti palstoilta toiset iskevät steissiltä ja toiset menevät töihin/matkoille ulkomaille (tietenkään kaikilla ei ole ollut halu valkata juuri ulkomaalaista mutta sattumankauppaahan monet parisuhteet ovat).
        Sellainen rakkaus jonka etsimisen eteen ei nää vaivaa myös kuihtuu pois... samoin jos siihen ei muutenkaan panosta.

        Aasialainen nainen osaa hurmata miehen, pelottaako, ettei
        sinulle riitä kohta enää miehiltä huomiota?


      • Anonyymi
        kykene löytämään kirjoitti:

        itse puolisoa, niin saa olla ilman. Saa taas sen käsityksen että kuvitellaan Suomeen tuotavan jotain esineitä ihmisten sijaan.

        Eikös nämä naiset ole ostettuja jotka suomessa asuvat. Miehen pitää maksaa naisen kotimaahan joka kuukausi eli nainen myydään. Voi pyhä sylvi. Kyllä mies on reppana kun vinosilmä pitää ostaa


      • Anonyymi
        kykene löytämään kirjoitti:

        itse puolisoa, niin saa olla ilman. Saa taas sen käsityksen että kuvitellaan Suomeen tuotavan jotain esineitä ihmisten sijaan.

        Kun tulevat suomeen vanhusten hoitajiksi niin eivät ymmärrä suomea niin lääkkeet menevät sekaisin pirunmoinen työ opettamisessa itse opetin kiinalaista ei pirulainen oppinut kun ei jymmärtänyt. Ei pidä hehkuttaa pirunmoista kun joutuu opettamaan. Ei kaikki vanhukset pidä vinosilmistä turha luulla.


      • Anonyymi
        bidraldi kirjoitti:

        mutta netissähän on ilmoituksia? mikä uusi asia olisi filippiiniäisten naisten välittäminen... tietääkseni ihan on omat sivut filippiiniläisistä naisista kiinnostuneille miehille (mainoksiin olen törmännyt ainakin kun olen hindimusiikkia etsinyt tosin myös olen törmännyt mainoksiin joensuusta;D)

        Sellaista välitys välitys toimintaa en kannata... eihän kissojakaa anneta huonoon kotiin (eh eh huono vertaus mutta tiedän jotakin kissan pentujen ottamisesta ja luovuttamisesta uuteen perheeseen...) ja toisaalta naisillekaan ei ole mitään oikeaa välitys välitys toimintaa vaan jokaisen on itse etsittävä... petyttävä ja etsittävä kunnes joku välimuoto sammakon ja prinssin väliltä voi löytyä. Miksi miehillä pitäisi olla sen helpompaa?

        On kuitenkin helppo käsittää, että miehet kohtelevat naisia paljon huonommin parisuhteessa kuin mihin naisella on edes mahdollisuus (fyysinen voima ja etenkin maahanmuuttajanaisen asemassa taloudellinen kiristäminen käyvät esimerkiksi).

        Siksi naisten välittäminen olisi mielestäni riski ilman ensitutustumista tms. enkä kannata että miehiäkään alettaisiin välittämään joku roti pitää olla ettei valkoinen nainen tai mies niin vain voi ajatella, että kaikki etnisesti toiset voidaan ottaa ja ostaa omien tarpeiden mukaan.

        Mutta jos filippiiniläinen puoliso kiinnostaa niin mikäpä estää hakeutumasta paikkoihin, joissa heitä on tavattavissa (ilmeisesti esim. sairaalan kahviot jos haluaa juuri filippiiniläisen sairaanhoitajan iskeä). Samalla tavallahan ne naisetkin toimivat, jotka haluavat ulkomaalaisen miehen. Toiset hakevat netti palstoilta toiset iskevät steissiltä ja toiset menevät töihin/matkoille ulkomaille (tietenkään kaikilla ei ole ollut halu valkata juuri ulkomaalaista mutta sattumankauppaahan monet parisuhteet ovat).
        Sellainen rakkaus jonka etsimisen eteen ei nää vaivaa myös kuihtuu pois... samoin jos siihen ei muutenkaan panosta.

        Ostetaan huora suomeksi sanottuna


    • kaipaavat

      tyypillisten suomal. äijien 'lohduttavaa' tuttavuutta 'ikäväänsä'. Heidän seura ei auttaisi ikävässä vaan olisi lähinnä ikävää. Omassa maassa paremmat omat miehet.

      • kulttuurien

        asiantuntija.


    • uskon sen

      jos kaipaa filippiiniläistä poikaystäväänsä.
      Filippiiniläiset miehet on i h a n i a .
      Ja naiset, tulee sieltä mukana monia, monia filippiiniläisiä komeita mieshoitajia.
      Tummia miehiä, nauravia, ystävällisiä miehiä.
      Tervetuloa!

      • ..............................

        Filippiiniläiset naiset voisi kyllä sanoa vähän muuta Filippiiniläisistä miehistä.

        Onhan maassa tapana ja vanhana sanontana, että jokaisella Filippiino miehellä pitää olla vähintään 3 naista, eli 1 vaimo ja kakasi rakastajatarta, joita sponsataan.

        Voinkin sanoa, että suomineidolle voi olla varsin vaikeata sulattaa näin kovia alfa uros mentaliteettia, kun se on vaikeaa täkäläisille naisillekkin.

        Mutta onnea vaan kaikille neidoille jotka haluavat komean filippiinomiehen, sillä komeita aasialaisia he ovatkin, joilla spanish bloodia veressä.


      • ko.miehillä
        .............................. kirjoitti:

        Filippiiniläiset naiset voisi kyllä sanoa vähän muuta Filippiiniläisistä miehistä.

        Onhan maassa tapana ja vanhana sanontana, että jokaisella Filippiino miehellä pitää olla vähintään 3 naista, eli 1 vaimo ja kakasi rakastajatarta, joita sponsataan.

        Voinkin sanoa, että suomineidolle voi olla varsin vaikeata sulattaa näin kovia alfa uros mentaliteettia, kun se on vaikeaa täkäläisille naisillekkin.

        Mutta onnea vaan kaikille neidoille jotka haluavat komean filippiinomiehen, sillä komeita aasialaisia he ovatkin, joilla spanish bloodia veressä.

        Kuka tässä taas on naimisiin halunnut?


      • .........................
        ko.miehillä kirjoitti:

        Kuka tässä taas on naimisiin halunnut?

        hieno asia. Kannattaa mennä sinne, kyllä sä mies seuraa saat ja eikä paikalliset naiset ole pätkääkään mustasukkaisia, (ainoastaan varatuista ukoistaan ovat) tai kirjoittele raivoviestejä keskustelupalstoille sen takia, joten älä huoli siltäkään osin.


      • Taasnäitä
        .............................. kirjoitti:

        Filippiiniläiset naiset voisi kyllä sanoa vähän muuta Filippiiniläisistä miehistä.

        Onhan maassa tapana ja vanhana sanontana, että jokaisella Filippiino miehellä pitää olla vähintään 3 naista, eli 1 vaimo ja kakasi rakastajatarta, joita sponsataan.

        Voinkin sanoa, että suomineidolle voi olla varsin vaikeata sulattaa näin kovia alfa uros mentaliteettia, kun se on vaikeaa täkäläisille naisillekkin.

        Mutta onnea vaan kaikille neidoille jotka haluavat komean filippiinomiehen, sillä komeita aasialaisia he ovatkin, joilla spanish bloodia veressä.

        Jos naiset haluatte satavarman eron niin menkää naimisiin Kaukoidän miehen kanssa. Kaikki tietämäni ovat eronneet ja sanovat, että eläminen suomalaisen naisen kanssa on painajaista.


    • thaimuijissa

      Noilta flippiinoilta voi jo odottaa ihmismäistä
      käytöstäkin, vastuuta ja velvollisuuksia.Hoitajil-la on asiallinen koulutus ja pätevyys ja kielitaito.

    • unohtui?

      Just vasta äijät pääsi koottuine selityksineen vakuuttelemasta, että kiinnostaa niiiiiin se "työperäinen maahanmuutto Filippiineiltä", niin eiköhän sitten heti perään paljastu kuitenkin se asian oikea laita...

      " Jos vaikka tutustuis ja ymmärtäisi hänen ikävää. Siitä se lähtis..." Niin nuoria ja nättejä... ;-)

      Huomioi kuitenkin, että vuoden Suomessa oleskelun jälkeen tytsi ikävöi edelleen kotimaista poikaystäväänsä, eipä ole siis kovin vakuuttunut niistä paikallisista "lohduttajista"...

      • mökkö

        Yksi kaipaili poikaystäväänsä, joo! Mistä tiedät mitä ne muut kaipaavat, onks ne kertonut sulle? Onko sulla myöskään heittää faktoja pöytään, että sieltä ei tulisi vapaa-ehtoisesti ketään, jos joku taho vähän "avittais"?


      • kuvitellaan pois
        mökkö kirjoitti:

        Yksi kaipaili poikaystäväänsä, joo! Mistä tiedät mitä ne muut kaipaavat, onks ne kertonut sulle? Onko sulla myöskään heittää faktoja pöytään, että sieltä ei tulisi vapaa-ehtoisesti ketään, jos joku taho vähän "avittais"?

        Sä ja sun faktasi. Tämä palsta elää tunnetusti mitä erikoislaatuisemman mielikuvituksen varassa. Joten kuvitellaan sitten vaikka, että faktaa olisi se, että ne kaikki hoitsut hinkuu Suomeen töihin vain siitä ilosta, että saavat lopulta hoivata sekä vanhuksia että elähtänyttä äijäänsä :-D


      • mökkö
        kuvitellaan pois kirjoitti:

        Sä ja sun faktasi. Tämä palsta elää tunnetusti mitä erikoislaatuisemman mielikuvituksen varassa. Joten kuvitellaan sitten vaikka, että faktaa olisi se, että ne kaikki hoitsut hinkuu Suomeen töihin vain siitä ilosta, että saavat lopulta hoivata sekä vanhuksia että elähtänyttä äijäänsä :-D

        Jotkut tulee varmaan mielellään töihin tänne! Mitä tulee elähtäneisiin, niin muista en tiedä, mutta mulla on kuvallinen profiili tuolla treffipuolella, siitä tietysti vois jokainen arvioida elähtäneisyyden, mutt jos nyt ei kuitenkan kerrottas, mistä se löytyy! Ei ainakaan toistaiseks oo haukuttu!


      • .....................
        kuvitellaan pois kirjoitti:

        Sä ja sun faktasi. Tämä palsta elää tunnetusti mitä erikoislaatuisemman mielikuvituksen varassa. Joten kuvitellaan sitten vaikka, että faktaa olisi se, että ne kaikki hoitsut hinkuu Suomeen töihin vain siitä ilosta, että saavat lopulta hoivata sekä vanhuksia että elähtänyttä äijäänsä :-D

        kuvittelet?

        Ainakin teksteistäsi paistaa vain katkeruus Suomalaisia miehiä kohtaan. Ilmeisesti johtuu tarpeesta puolustaa omia erhedyksiään ja valintoja?


      • sitten lähtee
        mökkö kirjoitti:

        Jotkut tulee varmaan mielellään töihin tänne! Mitä tulee elähtäneisiin, niin muista en tiedä, mutta mulla on kuvallinen profiili tuolla treffipuolella, siitä tietysti vois jokainen arvioida elähtäneisyyden, mutt jos nyt ei kuitenkan kerrottas, mistä se löytyy! Ei ainakaan toistaiseks oo haukuttu!

        Noilla likoillahan on perheet ja suvut ihan muualla. Aliarvioitko koulutetun filippiinan
        avioituvan täällä vanhan miehen kanssa ja toimivan tälle papalle omana hoitsuna kuolemaan
        saakka ja vielä hoitavan oman työnsä???
        Hah hah haaa.Kyllä ne on täällä tienaamassa ja
        sitten palaamassa omiensa pariin, suku on niille
        rakas.


      • et tiedä
        sitten lähtee kirjoitti:

        Noilla likoillahan on perheet ja suvut ihan muualla. Aliarvioitko koulutetun filippiinan
        avioituvan täällä vanhan miehen kanssa ja toimivan tälle papalle omana hoitsuna kuolemaan
        saakka ja vielä hoitavan oman työnsä???
        Hah hah haaa.Kyllä ne on täällä tienaamassa ja
        sitten palaamassa omiensa pariin, suku on niille
        rakas.

        mitään yhdestäkään aasialaisesta kulttuurista.


    • Ensinnäkin..

      Filippiiniläiset on uskonnoltaan katollisia. Ja yleensä enemmän uskonnollisia kuin espanjalaiset. Tämä tarkoitaa sitä, että esiaviolliset suhteet johtaa helvettiin ja abortteja ei sallita ym. Filippiiniläiset suhtautuu parisuhteeseen huomattavasti vakavammin kuin länsimaalaiset.

      Toiseksi: Filippiiniläiset ovat asennoituneet työskentelemään ulkomailla .. paremman elintason turvaammiseksi kotimaassa. On aikamoinen harhaluulo (jopa suomalaisilta) olettaa, että he tulevat tänne asumaan.

      Suomi ei ole ensimmäinen maa mihin Filippiineiltä tulee siirtotyöläisiä. Ja he taatusti lähtevät kotimaahan, kun rahaa on taskussa tarpeeksi. Tällä hoitajaporukalla ei ratkaista Suomen hoitajapulaa eikä peräkammarin pojille aasialaisia naisia.

      Mitä minä tunnen filipiinoja niin monet heistä ovat elämänsä aikana olleet ulkomailla ja muuttaneet sitten takas.

      Sopisikin miettiä, että kun niitä hoitajia nyt tänne tulee (motiivi on ylläoleva) ja he huomaavat, että kaikki tienattu raha menee asumiseen, ruokaa, kulkuneuvoihin täällä.. Niin en usko että kauaa Suomessa vanhuksia hoitavat. Vaikka ovat kuinka hyvätahtoisia.

      Mielenkiinnolla seuraan miten näiden hoitsujen kanssa käy. Symppistä porukkaa ovat ja hyviä työssään varmasti.

      -Snoukkaboy

      • ryhti-reiska

        Joo vaikka on bananimaa kyllä sen siellä tiedetään huonoksi tyttöksi leimatuminen on kyllä vähän kun potkut suvusta.!ja kun isän äidin sana on melken laki . ei sitä siellä niin suhteisiin hypätä. kun se abortti ei ole sallittu. turistille hyvä kun niin uskovat tuo vähän turvallisuutta kun siellä kulkee . ei yksin tietysti ei kännissä myös..!   


      • suhteita riittää
        ryhti-reiska kirjoitti:

        Joo vaikka on bananimaa kyllä sen siellä tiedetään huonoksi tyttöksi leimatuminen on kyllä vähän kun potkut suvusta.!ja kun isän äidin sana on melken laki . ei sitä siellä niin suhteisiin hypätä. kun se abortti ei ole sallittu. turistille hyvä kun niin uskovat tuo vähän turvallisuutta kun siellä kulkee . ei yksin tietysti ei kännissä myös..!   

        Mutta siinähän se vika juuri on, ettei noita
        erota toisistaan noin ulkonäöllisesti. Ainoastaan
        tyyliltään ja tavoiltaan.


      • Voi vitsi .........
        suhteita riittää kirjoitti:

        Mutta siinähän se vika juuri on, ettei noita
        erota toisistaan noin ulkonäöllisesti. Ainoastaan
        tyyliltään ja tavoiltaan.

        ihme juttu, mutta aasialaisetkaan ei erota valkoisia toisistaan? Eikö olekkin ihmeellistä, sekoittavat kokoajan valkoiset Eurooppalaiset keskenään ja Amerikkalaiset höh..Kyllähän niiden nyt pitäisi erottaa, et kuka valkoinen on Ruottalainen, Norski,Englesmanni, Jenkki, Danske, Sakemanni ja Suomalainen höh höh..


      • valkoisiakaan
        suhteita riittää kirjoitti:

        Mutta siinähän se vika juuri on, ettei noita
        erota toisistaan noin ulkonäöllisesti. Ainoastaan
        tyyliltään ja tavoiltaan.

        Eikö olekkin outoa.


    • löydä ihmeessä

      t.onnelinen mies.

    • orjatyö

      Filippiinäiset hoitajat on tuotu polku palkalla töitä tekemään,ei suomessa monikaan ammattiliittoon kuuluva valveutunut kansalainen mene lankaan:olette kutsumusammatissa,joten tehkää työnne nurisematta ja firma vain siinä sivussa pankkitilejään kasvattelee.
      Jos filippiiniläis kaunottaret miehen suomesta ottavat,ottaisivat edes varakkaan,koska työnteolla täällä ei rikastu.

      • sanon,

        että ketään suomalaista EI OLE PAKOTETTU opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Ja jos joku on sairaanhoitjaksi opiskellut, niin tuskin silloin edes on haaveillut kunnollisesta palkasta. Vai opiskelevatko sairaanhoijaksi niin tyhmiä ihmisiä, että vasta opintojen loputtua alkavat selvittämään minkälaista palkkausta alalla maksetaan?? Niin ja ammattiliittoon EI OLE PAKKO kuulua!

        Ja hölmöähän se on maksaa kaksi euroa sellaisesta minkä saa eurollakin! Siis noin periaatteena.


      • ja informaatiota

      • kovat palkat
        sanon, kirjoitti:

        että ketään suomalaista EI OLE PAKOTETTU opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Ja jos joku on sairaanhoitjaksi opiskellut, niin tuskin silloin edes on haaveillut kunnollisesta palkasta. Vai opiskelevatko sairaanhoijaksi niin tyhmiä ihmisiä, että vasta opintojen loputtua alkavat selvittämään minkälaista palkkausta alalla maksetaan?? Niin ja ammattiliittoon EI OLE PAKKO kuulua!

        Ja hölmöähän se on maksaa kaksi euroa sellaisesta minkä saa eurollakin! Siis noin periaatteena.

        nykyään.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe