Neuvokaas kokeneemmat. Maanantaina 6.4. tulee liput myyntiin, mutta en kirveelläkään pääse lippuluukulle jonottamaan. Mikä siis neuvoksi? Miten voisin parhaiten saada lippuni? Netissä vaiko puhelimella? Ja mihin numeroon soittamalla? Sen tiedän että Madonnan lippuja halunneilla ei mennyt homma putkeen. Haluaisin todella saada ne liput..
Nightwish Areenalla 19.9.
lopetsi
5
282
Vastaukset
- puuttis
kaverit eivät päässeetkään mukaan joten minulla olisi muutama lippu yli.en halua voittoa kunhan omani saan pois.kysele
[email protected]- mites on
Ovatko lippusi miltä paikoilta?
- puuttis
mites on kirjoitti:
Ovatko lippusi miltä paikoilta?
sori.liput meni heti kaupaks,et se siitä.
- mikaseolieimuista
puuttis kirjoitti:
sori.liput meni heti kaupaks,et se siitä.
Joo, itellä liput katsomoon. Olin ihan wtf, koska päivässä meni joka ikinen kenttäpaikka. Kyl tästä taas viisastuu että ens kerralla meen aamuyöstä jonon tai jotain. Hyvät jatkot!
- thghdggfg
HAH VITUN PASKA,oisit ostany netistä !! ite tein nii ,ei tarvinnu jonottaa,haha nauran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089