REKATTU RAIVOO
15
360
Vastaukset
kiitos nauruista :)
- ainakin,
Ainahan ne raivoaa, ainakin melko suuri osa. En yhtään tiedä, mistä tällä palstalla tänäänkin on puhuttu, mutta erittäin hyvin voi päätellä kirjoittajien todellisen sivistystason siitä, että arvioittavatko kirjoittajia nimimerkin vai sanotun asian mukaan.
Melko moni ainakin tän palstan rekisteroidyistä tuntuu mielestäni kuvittelevan, ettei puskakirjoittajaa tarvitse mielipiteiden osalta kunnioittaa samalla tavalla, kuin muita...Pelkkää egopönkitystä ja paskantärkeyttä. Ainoastaan keskustelun käymisen kannalta valitettavaa.
En aio jäädä illaksi katselemaan sitä.;) Suosittelen muillekin, että menkää katsomaan vaikka jotakin söpistä artistia. Piristää takuulla.;)- suurin osa
rekatuista keskustelee puskille asiallisesti. Puska katsoo peiliin, toisen puskan kehoituksesta.
- olla vaikea,
suurin osa kirjoitti:
rekatuista keskustelee puskille asiallisesti. Puska katsoo peiliin, toisen puskan kehoituksesta.
koska näky siinä näkymättömässä peilissä ei ole välttämättä kaunis.
- ainakin,
suurin osa kirjoitti:
Heti kuule katon (peiliin), kun sä opettelet vastaamaan viestiin sen sisällön mukaan mitä siinä luki, eikä sen mukaan, mitä haluat ajatella viestissä lukeneen.
Mitäs sä tässä mulle paskaa haistattelit? Mä en nimittäin haistatellut sua.
Lisäksi: käytin termiä "suuri osa rekatuista" tällä palstalla, enkä suurin osa, kuten sä halusit asian vääntää.
Mutta moi moi. - ...
Olen huomannut että ainakin Buddy, Scale ja Ratikka pitävät tärkeinä joitain rekattuja ja vastaavat sen mukaan.
On se vissiin ihan inhimillistä. - ainakin,
ainakin, kirjoitti:
Heti kuule katon (peiliin), kun sä opettelet vastaamaan viestiin sen sisällön mukaan mitä siinä luki, eikä sen mukaan, mitä haluat ajatella viestissä lukeneen.
Mitäs sä tässä mulle paskaa haistattelit? Mä en nimittäin haistatellut sua.
Lisäksi: käytin termiä "suuri osa rekatuista" tällä palstalla, enkä suurin osa, kuten sä halusit asian vääntää.
Mutta moi moi.Ja lisään vielä sen, etten katsonut linkkiä ennen vastaamistani ketjun aloittajalle. Toivon todella, ettet luullut ja kuvitellut vielä sitäkin(?).
Nyt kuitenkin poistun. - iitä meltoamasta
ainakin, kirjoitti:
Ja lisään vielä sen, etten katsonut linkkiä ennen vastaamistani ketjun aloittajalle. Toivon todella, ettet luullut ja kuvitellut vielä sitäkin(?).
Nyt kuitenkin poistun.helvetin näsäviisas luuska.
iitä meltoamasta kirjoitti:
helvetin näsäviisas luuska.
lapset saattavat lukea tätä palstaa ja minkälaisiä traumoja te heille aiheutattekaan rumalla kielenkäytöllä.
- saatana hiljaa
monte24 kirjoitti:
lapset saattavat lukea tätä palstaa ja minkälaisiä traumoja te heille aiheutattekaan rumalla kielenkäytöllä.
vituttaa noi vitun egoisti puskat. saatanan persereiät.
- kuka on
tuo rekattu?Yksinkertainen blondiko?
- Millä
perusteella?
- se olla
Millä kirjoitti:
perusteella?
timanttiakin,sille ku kelpaa vaa parasta.
- Rekat :
ei niiden ketjuihinkaan enää uskalla edes katsoa kun ei yhtään tiedä mitä tulee silmile
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584