Kestopigmentointi eye-liner

koe-kani

Noniin, nyt sitten tein päätöksen ottaa kestopigmentoinnit yläluomiin.

Aika on varattu 20.4. ja hinta 240e, sisältää 2 pigmentointikertaa.
Paikka on Vantaan Korsossa sijaitseva Consult Lady. (Kyseisessä paikassa on 8 vuoden kokemus pigmentoinneista ja siellä koulutetaan kosmetologeja tähän.)

Kyllä jänskättää ja tätä on mietitty...

Kertokaa muut kokemuksia, yleensähän se on niin, että huonot kerrotaan ja hyvistä ollaan hiljaa tyytyväisiä.
Mun mielestä kuitenkin kestopigmentointi on ostettava "tuote" ja hyvää jälkeä tehneet ammattilaiset ansaitsevat kiitoksen.
Jos tulos taas syystä tai toisesta on epätyydyttävä, on siitä oltava oikeus infota muita kuluttajia.

Siksi minä kannatan sitä, että paikoista kerrotaan kauneushoitolan ja kosmetologin nimellä.

t. Heidi

12

9841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppilastyön ottamassa tuolla

      Pigmentoinnit kuluivat viikossa pois, uusinta kerralla oli eri oppilas tekemässä ja pysyvyys nyt ok,tosin en ole tyytyväinen viivoihin.

      Seuraavaksi menen jonnekkin missä ammattilainen tekee ja maksan mieluusti hieman enemmän.

      Suosittelen sinunkin miettimään tarkasti riskeistä kun kyseessä kuitenkin oppilastyöt.

    • JasperHale

      Minä en myöskään uskaltaisi mennä oppilastyönä tehtyyn pigmentointiin. Tuo hinta on kyllä todella eduullinen tähän maahan. Otin omani ulkomailla viime syksynä, ja tulos oli todella hyvä. Piogmentointiin ainoastaan kerran, ja toisesta silmän reunasta lähti pieni pala rajauksesta pois jonka suomessa kävin korjauttamassa. Yhteensä hintaa tuli 200eur, kun lasketaan se korjaus suomessa vielä mukaan.

      Suosittelen kyllä pigmentointia. Se on tosi helppo tapa näyttää huolitellulle ilman meikkiä.

      Yksi miinuspuoli asiassa on, se sattuu aivan helvetisti se laittaminen. Ulkomailla mulle laitettiin ihan puudutus aine, joka toimi paljon paremmin kun Suomessa käytetty kylmäpuudutus. Silti sattui ihan sikana. Mutta oli vaivan arvoista:)

      • NoraHuht

        Minusta tuo 240e ei ole mikään kovin edullinen,kun kerran opiskelija juttuja. Itse huomasin tänään vantaan sanomissa pigmentointi mainoksen,olikohan siinä 200 vai 250e kulmien pigmentointi ja ihan ammattilaisella.

        Joo mutta se tästä,tuosta korson paikasta en mitään tiedä, omat pigmentointini otin ulkomailla.


      • Koe-kani
        NoraHuht kirjoitti:

        Minusta tuo 240e ei ole mikään kovin edullinen,kun kerran opiskelija juttuja. Itse huomasin tänään vantaan sanomissa pigmentointi mainoksen,olikohan siinä 200 vai 250e kulmien pigmentointi ja ihan ammattilaisella.

        Joo mutta se tästä,tuosta korson paikasta en mitään tiedä, omat pigmentointini otin ulkomailla.

        Kyseessä ei ole siis opiskelijan tekemä työ, vaan tekijä on paikassa työskentelevä kosmetologi. Tämä on tarjoushinta.


      • opiskelijan laittama,
        NoraHuht kirjoitti:

        Minusta tuo 240e ei ole mikään kovin edullinen,kun kerran opiskelija juttuja. Itse huomasin tänään vantaan sanomissa pigmentointi mainoksen,olikohan siinä 200 vai 250e kulmien pigmentointi ja ihan ammattilaisella.

        Joo mutta se tästä,tuosta korson paikasta en mitään tiedä, omat pigmentointini otin ulkomailla.

        luepa tarkemmin :)


      • Kiinnostaisi

        missä kävit ulkomailla laitattamassa omasi.
        Laitatteenko sinulle ylä- ja alaluomiin. Hinta todella edullinen jos siihen vielä kuului tuo Suomessa tehty korjaus.


    • Tiukuliinani

      Hinta silmien rajaukselle oli 200e (olisikohan kulmat olleet 250e), ja nyt 2 pvän jälkeen olen ainakin todella tyytyväinen lopputulokseen. Suosittelen Beauty Roomia vantaalla.

    • testannus

      Laitoin itse opiskelijatyönä huulet ja silmän ohuet rajaukset. Tiesin kyllä, että riskinsä on, mutta eikö näissä ole aina? Kouluttaja oli koko ajan mukana tilanteessa ja jatkuvasti neuvoi tyttöä, miten toimia. Nämä tosin eivät olleet hänen ekat oppilastyönsä, että tiesi kyllä jo aika hyvin mitä oli tekemässä. Puudutusaine sen sijaan vaikutti tosi huonosti. Eli kipu oli hirveä. Liekö kiinni minusta vai tekijästä. Suurin plussa oli, että sain koko paketin (josta kulmakarvat jätin kaverilleni otettavaksi) hintaan 0 e. Niillä rahoilla, mitä säästin, menene varmaan sitten etelän lämpöön näyttelemään ihania simmujani :)

    • Se vanha täti

      Hei,
      Itse olen käynyt ottamassa pigmentoinnit viimevuoden puolella Tapiolan Toporiinassa. Ihan täytyy kehumis mielin kirjoitella. Siellä oli erittäin ammattitaitoinen tekijä. Kävin ensiksi ottattamassa silmänrajauksen yläluomeen ja tulos oli erittäin onnistunut vaikka näin vanhan tädin kurttuluomiin tehtiinkin. Silmänrajauksen onnistuttua niin hyvin menin sitten laitattamaan kulmatkin. Onnistuivat myös todella hyvin. Olen lämmöllä suositellut ystävillenikin ja nyt teille kaikille.

      Kiitos vaan Jenni Määtälle

      • Otettu jo!

        Kävin ottaa Kampissa Kauneushoitola Maarit Leikoskessa pitkän harkinnan jälkeen kulmat, tekijä oli tosi kiva ja jälki juuri sellainen kun oli tarkoitus saada. Nyt ei jaksa kun puuteria laittaa, kun on jo valmiiksi huolitellut kulmat. Menen kuukauden päästä laittamaan eyelinerit samaan paikkaan, tosin eri tekijälle. Maksaa malttaita (e590), mutta laatu palkitsee. Mielummin maksoin enemmän, mutta ei ainakaan pieleen mennyt! Nyt jänskättää vähän ne linerit, kun on kuitenkin silmistä kyse ja olen muutenkin kipuherkkä. Tosin tekevät tosi luonnollista lopputulosta, eli jos haluaa sellaiset pigmentoinnit että naapurit huomaa niin ehkä kannattaa hakeutua muualle... :D


      • nainen34--
        Otettu jo! kirjoitti:

        Kävin ottaa Kampissa Kauneushoitola Maarit Leikoskessa pitkän harkinnan jälkeen kulmat, tekijä oli tosi kiva ja jälki juuri sellainen kun oli tarkoitus saada. Nyt ei jaksa kun puuteria laittaa, kun on jo valmiiksi huolitellut kulmat. Menen kuukauden päästä laittamaan eyelinerit samaan paikkaan, tosin eri tekijälle. Maksaa malttaita (e590), mutta laatu palkitsee. Mielummin maksoin enemmän, mutta ei ainakaan pieleen mennyt! Nyt jänskättää vähän ne linerit, kun on kuitenkin silmistä kyse ja olen muutenkin kipuherkkä. Tosin tekevät tosi luonnollista lopputulosta, eli jos haluaa sellaiset pigmentoinnit että naapurit huomaa niin ehkä kannattaa hakeutua muualle... :D

        Minullakin myös leikoskella, laitettut pigmentoinnit,nyt vuoden jälkeen värit aivan haalenneet, tuttavillani tapahtunut samalla lailla,yhdellä tuttavalla pigmentoinnit kadonneet kokonaan, teki reklamaation leikoskelle itselleen ja sai suoraan sanoen aivan järkyttävää palvelua omistajalta itseltään. Itse en siis leikoskea voi suositella huonojen värien vuoksi.


    • Kymmenenplus

      Leikosken väreissä ei valittamista! Rajaukset pysyneet mustana ja siistinä jo monta vuotta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe