arvaillaan näiden

rekattujen

tulevaisuutta 20 vuoden päähän. Kuka elossa kuka ei? Kuinka elämä kolhinut tai suosinut ketäkin 20 vuoden aikana?

-e.W

-hunaja-71

-rusalkaa

-gek-ko

-timanttia

-random_N

-emanuela

-orpana-67

-maniamania

-Marie-Cecile

-Michiko_

-mielisairaala

-MarttyyriMallari-TTt

-alruna

-relaxed_eyes

-Ratikkakuski

-Papeete1

-Petexzr

-sirpamaikkarilta

-zisel

-monte24

-Richartti

-uk-ko

-runontaja

-Kukkomies

-cookos

-zombbari

-SupremeSatan

-scale

-buddy-love

-sininen_sitruuna

-En.Kerro

-iivar.runoilija

-KoppavaHoro

-Jazuli

-Genio.Mente

-vänkyrä-nainen

-yksinkertainen.blondi

-chalistra87

-Dazu

26

819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella omaperäinen aloitus PUSKAsta... :-(

• sydäriin

15 vuoden päästä

R.I.P

• vänksy

• sydäriin kirjoitti:

15 vuoden päästä

R.I.P

Jos niikseen, niin ainakin kuolen onnellisena. Kommenttisi perusteella sinusta ei voi sanoa samaa...

• vänksy

Kaikki ainakin elossa.

Eikä mulla ole mitään syytä manata kellekään huonoa tulevaisuuttakaan..

Laitoit nyt puska aika vaikeen:)

• et kaikki eläis vielä 20 vuoden jälkeen

• willi weikkaaja

Rela on kahdenkymmenen vuoden päästä 4:n lapsen isä ja 5:n lapsen isoisä joka onnellisena elelee rakastavan vaimonsa kanssa omalla ranchillaan keskellä lakeutta ja suunnittelee sekä tekee edelleenkin jotain maharotoonta.

• aitoissa :

nukkuvat ne jalkavaimot :)

• voisitko?

Voisitko kertoa minulle, että KUKA rekattu on e.W? Osoita minulle palstalta se tyyppi!

Alkaa nimittäin tulla vittumaista tunnetta, kun itse EN AINAKAAN ole rekisteröitynyt kirjoittaja, mutta mua jatkuvasti puhutellaan e.W:na...Olen vakavissani: alkaa tulla VITTUMAISTA tunnetta...

Käytin aikoinaan REKISTERÖITYMÄTTÖMÄNÄ tällä palstalla jonkin aikaa nimimerkkiä e.W. Joku muu pölli sen multa ja alkoi feikata mua ja lisäksi joku ( en tiedä oliko sama vai eri henkilö), sen sitten rekisteröikin nimiinsä... Enää en aikoihin, aikoihin ole kys. nimimerkkiä tällä palstalla käyttänyt.

JOS & KUN sä ( ja ilmeisesti jotkut muutkin, niinkö?) kerran tiedät sen rekisteröityneen e.W:n, niin sulla ei liene vaikeuksia osoittaa mulle palstalta häntä? Kiitos vaivannäöstäsi!

Ps. Itselläni ei ole minkäänlaista rekisteröityä nimimerkkiä.

• voisitko?
        kirjoituksesta : kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000043000083

Laitoit siis linkin minun kirjoitukseeni?

Minä en, toistan vielä kolmannen kerran, ole rekisteröitynyt henkilö. Ja en(!) halua tulla sotketuksi rekisteröityneisiin kirjoittajiin.

Kuvitteleeko aloittaja mahdollisesti minun olevan rekisteröitynyt? Jos kyse on vain virheellisestä luulosta, ymmärrettäköön asia.

Hyvin(!) ikävää(!) taas sitten olisi, toistan: hyvin ikävää, kyllä sitten sellainen, jos joku _muu_ rekisteröitynyt kirjoittaja esimerkiksi tahtoisi tahallaan tulla sotketuksi ja sekoitetyksi minuun...Erittäin(!) negatiivinen juttu olisi sitten sellainen. En nimittäin itse koskaan ole ollut rekisteröitynyt kirjoittaja, en millään nimimerkillä ( toistan vielä neljännen kerran). Mitä mieltä sinä olet? Voisiko asia olla siten?

Olen äärimmäisen kyllästynyt sekavaan ja outoon suhtautumiseen, mitä tältä palstalta olen osakseni saanut.

• Älä feikkaa
        voisitko? kirjoitti:

Laitoit siis linkin minun kirjoitukseeni?

Minä en, toistan vielä kolmannen kerran, ole rekisteröitynyt henkilö. Ja en(!) halua tulla sotketuksi rekisteröityneisiin kirjoittajiin.

Kuvitteleeko aloittaja mahdollisesti minun olevan rekisteröitynyt? Jos kyse on vain virheellisestä luulosta, ymmärrettäköön asia.

Hyvin(!) ikävää(!) taas sitten olisi, toistan: hyvin ikävää, kyllä sitten sellainen, jos joku _muu_ rekisteröitynyt kirjoittaja esimerkiksi tahtoisi tahallaan tulla sotketuksi ja sekoitetyksi minuun...Erittäin(!) negatiivinen juttu olisi sitten sellainen. En nimittäin itse koskaan ole ollut rekisteröitynyt kirjoittaja, en millään nimimerkillä ( toistan vielä neljännen kerran). Mitä mieltä sinä olet? Voisiko asia olla siten?

Olen äärimmäisen kyllästynyt sekavaan ja outoon suhtautumiseen, mitä tältä palstalta olen osakseni saanut.

e.W:tä, ole hyvä. Kiitos.

• voisitko?
        Älä feikkaa kirjoitti:

e.W:tä, ole hyvä. Kiitos.

Minä en ole mikään trolli! Enkä sinun asemassasi änkeäisi kenenkään kimppuun tuonlaisella sekavalla tavalla syyttelemään, että henkilö muka feikkaisi itseään.

Minä en feikkaa ketään. Se sensijaan _saattaisi_, huom. saattaisi, olla mahdollista, että joku haluaisi esiintyä minuna REKISTERÖITYNEENÄ...Hyvin vastenmielinen(!) asia kyllä jo ajatuksenkin tasolla se. Toivottavasti ainakaan(!) se ei pidä paikkaansa.

Sinä taas olet joko a. minua siinä kiusaava kirjoittaja tai b. ymmärtämätön ihminen.

• ole e.W!
        voisitko? kirjoitti:

Minä en ole mikään trolli! Enkä sinun asemassasi änkeäisi kenenkään kimppuun tuonlaisella sekavalla tavalla syyttelemään, että henkilö muka feikkaisi itseään.

Minä en feikkaa ketään. Se sensijaan _saattaisi_, huom. saattaisi, olla mahdollista, että joku haluaisi esiintyä minuna REKISTERÖITYNEENÄ...Hyvin vastenmielinen(!) asia kyllä jo ajatuksenkin tasolla se. Toivottavasti ainakaan(!) se ei pidä paikkaansa.

Sinä taas olet joko a. minua siinä kiusaava kirjoittaja tai b. ymmärtämätön ihminen.

Olet pelkkä typerä trolli.

e.W on fiksu ja älykäs kirjoittaja toisin kuin sinä.

• voisitko?
        ole e.W! kirjoitti:

Olet pelkkä typerä trolli.

e.W on fiksu ja älykäs kirjoittaja toisin kuin sinä.

Toistan: Voisitko lopettaa sekavat juttusi?

Minä kyllä halutessani saan selville, että mitä tällä foorumilla tapahtuu! Ihan tiedoksi vain sinullekin se!

En toki näin rekisteröitymättömänä kirjoittajana teidän gallerioitanne katsomaan pääse, enkä ole palstan ulkopuolisesti kerrassaan mihinkään em. kyseisiin asioihin perehtynyt. Asioita voin kyllä halutessani sitten selvittää...

Kirjoittajilla on oikeus käydä julkisen keskustelun foorumilla keskustelemassa, tulematta ainakaan sotketuiksi minkäänlaisiin epämääräisiin julkiseen keskusteluun kuulumattomiin touhuihin.

• Lopeta jo!
        voisitko? kirjoitti:

Toistan: Voisitko lopettaa sekavat juttusi?

Minä kyllä halutessani saan selville, että mitä tällä foorumilla tapahtuu! Ihan tiedoksi vain sinullekin se!

En toki näin rekisteröitymättömänä kirjoittajana teidän gallerioitanne katsomaan pääse, enkä ole palstan ulkopuolisesti kerrassaan mihinkään em. kyseisiin asioihin perehtynyt. Asioita voin kyllä halutessani sitten selvittää...

Kirjoittajilla on oikeus käydä julkisen keskustelun foorumilla keskustelemassa, tulematta ainakaan sotketuiksi minkäänlaisiin epämääräisiin julkiseen keskusteluun kuulumattomiin touhuihin.

e.W:n feikkaamisen, trolli.

• voisitko?
        Lopeta jo! kirjoitti:

e.W:n feikkaamisen, trolli.

Keskustelupalstalle kirjoittaminen ei ole feikkaamista. En minäkään tulisi sulle ja sun kimppuusi väittämään, että sä juuri minulle kirjoittamallasi viestillä olisit feikannut. Ilmaisit mielipiteesi, joka oli kohtuullisen(!) erikoinen.

Suosittelisin, että jätät minut rauhaan, mikäli tarkoituksesi olisi kiusata minua. Asenteesi ei ole rakentava, eikä tuonlaisen kirjoittajan kanssa näemmä ole mahdollista keskustella.

• trolli,
        voisitko? kirjoitti:

Keskustelupalstalle kirjoittaminen ei ole feikkaamista. En minäkään tulisi sulle ja sun kimppuusi väittämään, että sä juuri minulle kirjoittamallasi viestillä olisit feikannut. Ilmaisit mielipiteesi, joka oli kohtuullisen(!) erikoinen.

Suosittelisin, että jätät minut rauhaan, mikäli tarkoituksesi olisi kiusata minua. Asenteesi ei ole rakentava, eikä tuonlaisen kirjoittajan kanssa näemmä ole mahdollista keskustella.

ja huonosti feikkaatkin.

• voisitko?

Tarkennan tätä aiemmin kirjoittamaani:

Enää en aikoihin, aikoihin ole kys. nimimerkkiä tällä palstalla käyttänyt.

Lisään edeltävään, että niin: en siis ole käyttänyt tuota kys. em. nimimerkkiä - en tällä palstalla, enkä missään muullakaan palstalla aikoihin. Sitä olen kyllä joskus havainnut vielä viime ajoiltakin, että joku muu on täydellisesti toiveideni vastaisesti ja lupaa minulta kysymättä esimerkiksi kopioinut minkäänlaista lainausta osoittamatta _tälle_ palstalle kirjoittamaani tekstiä ts. uudelleen muokkaillut sitä & sitten omavaltaisesti otsikoinut ja postannut rekisteröitymättömänä nimimerkkiä e.W käyttäen tekstin pätkiäni aivan muihin uusiin asiayhteyksiin...Yksikin sellainen viesti taisi olla palstalla "Petankki" joitakin aikoja sitten: oli otsikoinniltaankin kuvottava ja täydellisesti kys. em. palstan aihealuetta vastaamaton. Kyseisenlaisessa toiminnassa tarkoitus(?) luultavimminkin on ollut kiusata ja nöyryyttää minua....

• voisitko?
        trolli, kirjoitti:

ja huonosti feikkaatkin.

Ala nyt jo kalppia siitä!

Mun kirjoitustaitoni ovat sellaiset, ettei minun tarvitse feikata ketään! Törkeä loukkaus sulla!

• olevasi :
        voisitko? kirjoitti:

Ala nyt jo kalppia siitä!

Mun kirjoitustaitoni ovat sellaiset, ettei minun tarvitse feikata ketään! Törkeä loukkaus sulla!

e.W?

• voisitko?
        olevasi : kirjoitti:

e.W?

Minä olen rekisteröityä nimimerkkiä omaamaton kirjoittaja, joka en käytä mitään ainoastaan yhtä ja samaa nimimerkkiä kirjoituksissani tällä palstalla. Aikoinaan "profiloiduin" käyttämällä jonkin aikaa yhtä ja samaa nimimerkkiä, mistä ahdistelijani luultavasti minut "bongasivat".

• Kukasoletsä

• puska :
        Kukasoletsä kirjoitti:

Kysyisin ja haluiaisn tietää sinusta taustatietoo joten voistitkos kerttoo aa mulle jotankin hieman itsestäsie nemmään että saisin jonkinlaisen kuvan sinusta.

ja mukaudun ajan vaatimuksiin varsin kustannustehokkaasti

• puskat :!!!!
        puska : kirjoitti:

ja mukaudun ajan vaatimuksiin varsin kustannustehokkaasti

ovatkin maksimaalisen kustannustehokkaita!!!!!!1111

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      872
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      801
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      667
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      9
      636
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      57
      619
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      594
    Aihe