..no ymmärtäisköhän tällä kertaa kansa tätä kusetustab vai onko suomalaisrt eteellenkin va
fortum vast kansa
6
121
Vastaukset
- CharlieChaplin
Suunnilleen 40.000euroa, joten ei Fortumin johdon ihan tarvihe lähtä leipäjonoon????
- pervokki ei jaksa sisäytyä
..asiaan voisin heittää huuhaata mutta tämä kuitenkin on ryöstö jlleen kerran ja kansa on kuin lampaat harvat tajuaa eikä.. ei jaksa.. niin kauan kuin 7päivää julkkikset ja muut rokkaa niin on turha sanoa yhtään mitään.. nyt jos joskus kaipaa euroooppppaann.. pois täältä metsästä..
- CharlieChaplin
pervokki ei jaksa sisäytyä kirjoitti:
..asiaan voisin heittää huuhaata mutta tämä kuitenkin on ryöstö jlleen kerran ja kansa on kuin lampaat harvat tajuaa eikä.. ei jaksa.. niin kauan kuin 7päivää julkkikset ja muut rokkaa niin on turha sanoa yhtään mitään.. nyt jos joskus kaipaa euroooppppaann.. pois täältä metsästä..
Mutta tämä koko asia-kysymys oli sellainen että ei minua niin kiinnosta!! kAIKKI HUUHAAT ON MUKAVIA!
CharlieChaplin kirjoitti:
Mutta tämä koko asia-kysymys oli sellainen että ei minua niin kiinnosta!! kAIKKI HUUHAAT ON MUKAVIA!
..eipä paljoo vaikut kun kohta lähen ulkomaille..ryvetköön kusessa..ei kiinosta heh..terassillani on nyt kylmä karvat nousee oystyy värisyttää..
- CharlieChaplin
pervokki kirjoitti:
..eipä paljoo vaikut kun kohta lähen ulkomaille..ryvetköön kusessa..ei kiinosta heh..terassillani on nyt kylmä karvat nousee oystyy värisyttää..
Että, vaikka sais kuis paljos rahaa,, niin mitään et saa mukaan kun laitetaan multaa pari metriä päälle...?
- mikhaildenisov
lopun jo ku Lilius hankki itelleen optioita
ja sitten nosti sähkön hintaa voittojaan
nostaakseen,pe******stä koko bonus-systeemi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854618- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607