Onko tarvetta ?

NainenKirjoittaa

Koskapa nyt palsta on eräänlaisessa poikkeustilassa, niin kysyisinkin:
Onko tarvetta perustaa jäähdyttämö, mikä toimisi eräänlaisena kiihtymystilan vaimentajana?

Lamauttamo, voisi myöskin olla hyvä---vai?
Komaan saattamiseen taas pitäisi olla esivalmistamo ja ensihoito, ja mikseikäs tutkintavaliokuntakin.

Hiljentämöön taas voitaisiin saattaa erityistapauksissa. Asiat tulisi julkisaattaa kantaaottavasti ja yleishyväksyttävästi.

Turhautumien käsittelyt taas voitaisiin ensin turhauttaa ja sitten syväturhauttaa.

Liiallinen riehakointi, tai ylilyönnit pitäisi kieltää ja sitten lakkauttaa.

Mitäpä ollaan mieltä?

15

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjaan> koomaan

    • TizaNova

      ..kun nyt satuin notkumaan, kysäisenkin äkkipäissäni: - Missä poikkeustilassa?

      • poikkeustilan jälkipoikkeustila. Tälläinen on erittäin vakava propleema. Se ikään kuin jää kytemään. Salakavalasti.
        Saattaa aiheuttaa muunmuassa varjonsa säikkymistä. Lisäksi egopöhötystä ja toisaalle vilkuilua.


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        poikkeustilan jälkipoikkeustila. Tälläinen on erittäin vakava propleema. Se ikään kuin jää kytemään. Salakavalasti.
        Saattaa aiheuttaa muunmuassa varjonsa säikkymistä. Lisäksi egopöhötystä ja toisaalle vilkuilua.

        ..vaikea ja usein toistuva ekohöpötys muuttua egopöhötykseksi?


      • Kadunmies kirjoitti:

        ..vaikea ja usein toistuva ekohöpötys muuttua egopöhötykseksi?

        Näinä aikoina kaikki on mahdollista:-
        Voi oli jossain vaiheessa ainut ja oikea rasva...mutta ekon ajat muuttivat sen verisuonistoa kalkkeuttavaksi.
        Egopöhö onkin seurausta lehmänmaidolla ruokinnasta.


    • tarvetta....voi venäjä kun nyt en tajunnut pointtia.
      Jos olisikin tarvetta johonkin, niin miten nuo niinku toteutetaan.

      • NainenKirjoittaa

        Toteuttaminen ei lienee se suurin juttu.
        Jäähyttämöksi riittänee jonkun marketin poistettu kylmiö. Tietty siellä oleskelu voi saada huurtumisen aikaseksi. Huurretta voidaan poston jälkeen rapsuttaa irti, vaikkapa paistinlastalla.

        Kooma taas on joko tai. Aina ei ole takeita, josko kaikki palautuu ennalleen.


    • Mehän olemme murtaneet poikkeustilan joka seurasi meitä pitkin palstoja. Meitä ei nujerrettu eikä me nostettu käsiä pystyyn.

      • Kaikki on vaan näinnäestä:...------
        Isot luudat jo odottelevat nurkantakana.

        Poikkeamat vahvistavat säännökset"
        *sipusuttaa sukkasillaan*


      • Puhurix

        Ei lisättävää!


    • passaa..Mä voisin mennä sinne jäädyttämöön ekana,kun alkoi niin savu nousemaan korvista...:/

    • Adria

      Hyvä huomio sinulta. Mikäli elämme kuin pellossa (Pello muuten on mukavan oloinen kunta napapiirin tuntumassa) huomaamme taas pian tulleemme paimennetuksi kuin pahainen kakaralauma.

      Omavalvonta on käytännössä käytössä monellakin alalla.

    • wirniksi

      tulin vaan sanomaan että se kattoon ampuminen oli ihan vahinko.

      • uskokoon ken tahtoo....


    • Puhurix

      mielipide: Ei ole ylilyöntejä eikä tarvetta turhalle valvonnalle.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe