Minua on pitkään häirinnyt eräs kerta ollessani baarissa, jolloin yksi paikalla olevista miehistä tarjoutui ostamaan minulle drinkin.
Kieltäydyin kohteliaasti ihan silkasta ''tasa-arvo''-kysymyksestä, hän näytti ottaneen sen jotenkin raskaasti ja torjuntana, vaikka olisin vielä halunnut tutustua häneen, mutta ilman hänen tarjoamaansa drinkkiehdotusta.
Olen tässä hieman hämmentynytkin, koska tarkoitukseni ei ollut loukata.
Miten tässä tulee oikein toimia, kun eivät miehet itsekään ole valmiit tähän asetteluun, jossa miehen ei ole mikään välttämätön pakko tarjota drinkki?
Drinkeistä
7
192
Vastaukset
Kannattaako tilanne pilata periaatteellisella tasa-arvovouhotuksella? Olisit antanut tilanteen vaan mennä omalla painollaan. Tai toisaalta se on varmaan osa perusluonnettasi, joten oli jatkon kannalta vain hyvä, että asia tuli heti ilmi.
Eikä sillä, että minulta sympatiaa heruisi miehellekään, joka pikkuasian raskaasti ottaa.monet miehet tarjoaa naisille juomia sen yhden asian takia. mut joskus joku saattaa haluta tarjota juoman ihan vilpittömästi,vailla saastaisia ajatuksia,niin sellaisessa tilanteessa mies saattaa loukkaantua.
- niin kuin
ne on: "ei kiitos, en tarvitse drinkkiä juuri nyt, mutta juttelen mielelläni kanssasi."
- sanoisin että
annat sit mun tarjota seuraavat
- olisi.,.
ihan jees sanoakin.
Oli jotenkin niin intensiivinen katsekontakti siinä mukana, että uskoin sen tilanteen jatkuvan eteenpäin lauseestani riippumatta. Mutta toisin kävi.
- Papeete1
Sanon etten nyt halua drinkkiä mutta jos mies vaikuttaa kiinnostavalta, niin pyydän sen siihen jutteleen. "En nyt välitä alkoholista mutta istu siihen jutteleen"
Jos tuommoisesta loukkaantuu, niin Ratikkaa mukaellen on ihan vaan hyvä että noin paha nättinokkaisuus tulee heti alkuunsa esiin. Ei kai tuommoisen kanssa sitten muutenkaan pärjää. - sirpamaikkarilta
kerran drinksu vastaan ja sano vaikka samantien tarjoavas seuraavan kierroksen. Näin et torju tarjoajaa sekä tarjoat omaa seuraasi pidemmällekkin ajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594