Jos on niin missä lehdessä?
Onko kuvasi julkaistu
21
670
Vastaukset
- vänksy
en tod. kerro missä, mutta kuvan kanssa ja haastattelu oli kyseessä ;D
Jos muissa on, niin en ole asiasta ainakaan tietoinen/en muista. - erilaisissa
ammattijulkaisuissa, sekä muutamassa paikallislehdessä.
- lehdessä?
Sen takiako et halua tulla tunnistetuksi tällä palstalla?
- vaan
lehdessä? kirjoitti:
Sen takiako et halua tulla tunnistetuksi tällä palstalla?
muiden syiden vuoksi.
- Papeete1
En kerro missä, mutta mikään Jallu tms. ne ei ollut :D
- arvata,
Alibi.
- Ygg
lehteen olen joutunut. Juttu koski kamppailu-urheilua ja turva-alaa, ja olin kuvassa parin muun henkilön kanssa.
Tuon kokemuksen perusteella sanon että koko kuvaukset on ihan perseestä, paljon aikaa menee että saavat edes yhden ainoan kuvan lehteensä. paikallisissa julkaisuissa on ollu kuva.
- lehdessä?
Otitko talteen? Miksi, miksi et?
- vänksy
samassa oli muutakin talletettavaa. en koko lehteä tosin vaan sen jutun.
- erilaisissa
ja siksi koska säilytänhän valokuviakin.
- mm.
Ruotuväessä.
- En.kerro
Joskus :)
lehdessä.
- persona-non-grata
Sitä en tosin kerro, missä:).
- woe mahoton
.. ihan totta. Oli kuva "mullikan" etusivulla keväällä 1978. Syön siinä munkkia, tai taitaa olla nunna kun on reikä keskellä!!
.... ja 3 vuotta myöhemmin erään toisen maakuntalehden etuivulla.
Ensimmäinen oli tuuria, toinen ihan omasta ansiosta xD - Taasnäitä
Heilastelin inttiaikana yhden toimittajan kanssa ja se rekrytoi mut johonkin naistenlehden vaatekuvauksiin. Sit olen teinipoikana päässyt yhden lehden urheilusivulle kun osallistuin paikallisen järven ympärijuoksukilpailuun. Sit on mua kyllä haastatellu pari tytsyä yhteen paikallisradioon mutta en ole kuullut itse lähetystä.
Nää ei oo kyllä vielä mitään. Mun entinen luokkakaveri on päässyt Playboyn keskiaukeamalle. En pannut sitä silloin vaikka kaikki muut kaverit teki niin. Siitä olen katkera nykyään.- kansikuvatyttö
Eka kertaa naama oli lehdessä kun olin sweet little sixteen. Matkan varrella useita eri juttuja, viimeisin henkilöhaastattelu Annassa reilu vuosi sitten. Kun naama oli kannessa ja ostin lehden itseni, kassaneiti ei tunnistanut minua. Se siitä riemusta, meikki ja valaistus tekee ihmisen...
- vänksy
kansikuvatyttö kirjoitti:
Eka kertaa naama oli lehdessä kun olin sweet little sixteen. Matkan varrella useita eri juttuja, viimeisin henkilöhaastattelu Annassa reilu vuosi sitten. Kun naama oli kannessa ja ostin lehden itseni, kassaneiti ei tunnistanut minua. Se siitä riemusta, meikki ja valaistus tekee ihmisen...
hauskalta ajatukselta tuo teen kassatilanne :D
Kai se vaan sit voi muuttaa ihmistä niin paljon.. En tiedä, kun en oo itse mikään kansikuvatyttö.:)
- Toivottavasti
ei julkaistakaan.
on vieläkin tallella :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961502
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58921- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t260711Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636