Nyt on vihdoin paljastunut Pikku G:n oikea nimi. Aiemminhan on ollut tiedossa, että nimi on Henri tosin taidetaan kutsua nimellä Henkka.
No sukunimi on Gyllenberg, eli siitä tuo G tuohon taiteilijanimeen.
Henri Gyllenberg suomennettuna Henri Kullivuori.
En myöskään ymmärrä miten Pikku G aina sanoo, että ne ei matki Amerikan räppäreiltä mitään, ai ei vai. No vaatteet ja kaikki muu suoraan kopioitu Amerikasta. Ja miksi sen Pikku Geen täytyy joka helvetin kuvassa huitoa sillä kädellään?
Pikku G on asunut isän työn takia Thaimaassa ja Englannissa eli taitaa olla vähän varakkaammasta perheestä?
Perhe on helluntailainen eli usko on vahvasti läsnä Pikku G:een perheessä. Muutenkin on niin ydinperhe, että ihan oksettaa.
Se pitäisi kaikkien jo vihdoin tajuta, että ei ns. hyväosaiset voi koskaan olla uskottavia rappareita. Rap on Amerikan köyhien mustien musiikkia eikä kenenkään rikkaiden valkoisten musiikkia.
Ja Redrama eli Lasse Mellberg on kotoisin Kauniaisista eli rikkaasta perheestä. Siihen viittaa jo ruotsinkielinen nimi. Ei Kauniaisissa köyhät asu. Et on tosi uskottavaa tää suomirap.
Pikku G:een oikea nimi
8
633
Vastaukset
- zyx
Tyypillistä suomalaista kateutta kohdistuen niihin henkilöihin jotka menestyy.
HANKI OMA ELÄMÄ!!! - Liltzu... :P
Mun Mielest Pikku G:n Oikee Nimi On Henri Vähäkainu Sitä Paitsi Sä Oot Vaa Kateelline Sille...! :D
- nintza
joo kyl pikku-g:n oikee nimi on Henri Vähäkainu kuulin kaverilta ja netistä joten on se.
- Liltzu... :P
nintza kirjoitti:
joo kyl pikku-g:n oikee nimi on Henri Vähäkainu kuulin kaverilta ja netistä joten on se.
No Sitä Vähä Mäki... Ku Mäki Oon Kuullu Kaverilta Ja Netist... :D
- Bumbuli
Ei saa kiusata pikku-massa-teinix-pissis-tyttöjä!
Voin olla varma että kohta on find tukos ku G:n fanit hakee sieltä jotai Henri Kullivuoree..No anyway noita dissaus keskusteluita löytyy täältä jo ihan tarpeeks joten siirrppäs mielipitees sinne.. - ~LiekKi$~
"Rap on Amerikan köyhien mustien musiikkia eikä kenenkään rikkaiden valkoisten musiikkia."
- joo saleen...!! mun mielestä rapmusiikkiia saa thedä minkä väriset- ja kokoset ihmiset tahansa!! itse oon valkoinen (obviously) ja en niin kauheen rikkaasta perheestä ja teen omaa räppii ja biittei. et jos nyt kuitenkin perehtyisit asiaan tarkemmin ja tulisit sit vinee...aight?- mmm
ja mites eminem sitten, eikö ookkaan menestyny valkee rappari??!!! sit oon kyllä ymmärtäny ihan väärin, joo-o..
- Creia
Amerikka näkyy muutenkin suomessa, joten minusta tuo on ihan normaalia. eli ei Matkimista vaan "tavat ja muoti leviää" kun USA on hyvin keskeinen maa.
Se, et perhe on rikas, ei merkkaa, et lapset on mahd. rikkaan tavoin käyttäytyviä.
Ja jos perhe on rikas, minkä lapset sille voi, aikuisena voi ihan rauhassa ryhtyy köyhäks. Jos joku on lähtöisin tietynlaisilta ihmisiltä, mikä estää sitä kulkeutumasta toisenlaisille?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2211351- 741326
- 631186
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521049- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847