Vaikuttaa että suurin osa näteistä naisista on tälläisia, pitkälti pinnallisia.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/852129?kalinainen_henna
Mistä löytyy muunlaisiakin, jotka eivät etsi pelkästään komeita miehiä tai ole kiinnostuneita ainoastaan kengistä, meikeistä ja laukuista?
Miksi suurin osa näteistä naisista on tälläisiä?
19
1612
Vastaukset
- sellaiset naiset..
Muutaman olen tavannut lääkiksen luennoilla. Varsin kivoja ja vieläpä sinkkuja.
- ...
Kun etsit pelkästään nättiä naisia? Jos olet tavismies niin etsi tavisnainen! Miksi naisen pitäisi olla nätti jos et itsekään ole kummoinen.
- ............
kuules nyt poika, jos tykkäät tuon näköisistä naisista (mielestäsi näteistä) kuin tuo Kalinainen. Niin näkeehän sen jo päältä että tuollainen nainen tykkää meikeistä ja vaatteista jne. Pakkelia on paksu kerros ja tukka valkaistu, ja hienot hepenet päällä!
Jos etsit naista joka ei välitä meikeistä, hepenistä jne. niin miten hän voísi näyttääkään tuollaiselta pakkeloidulta?? - ..........................
muistuttaa lähinnä vaan tymältä bimbolta.
ei ole yhtään outoa ettei toi ole löytänyt miestä mistään. :D Taino varmasti joku sitä hetken pyörittelee mutta tälläisen kommentin jälkeen..
"Ja olen ikävä kyllä pari kertaa seurustellut miesten kanssa ihan ulkonäön takia"
..en usko kenenkään itseäänkunnioittavan miehen alkavan vakavaan suhteeseen ton kanssa. :)
Toisekseen toi ei ole edes niin kaunis, että sillä olis oikeus vaatia komeaa miestä, toisaalta naiset nyt aina vaatii vähän kaikkea joten toi ei sinällään ole poikkeus. :)- luulot itsestään
Omituisen näköinen leuaton kuukasvo, taikinanaama jonka keskellä piikkinenä. Varmaan jostain Savosta lähtöisin.
..ihmiset yleensä seurustelevat omantasoistensa kanssa. Kauniit kauniiden jne. Miehillä tosin koulutustaso / hyvät tulot / arvostettu asema voi korvata ulkonäöllisiä puutteita.
Jos sinä haluat kauniin naisen, olet yhtä pinnallinen kuin naiset jotka haluavat komean miehen. :/
Veikkaan että helpoiten löydät suomalaisen tavismiehen hyväksyviä kauniita naisia ulkomailta. Käsittääkseni esimerkiksi thaimaalaiset ja venäläiset naiset ottavat mielellään suomalaisen miehen ulkonäöstä riippumattta, kunhan mies voi tarjota naiselle korkeamman elintason mihin naisilla kotimaassaan on mahdollisuus.- deydyhd
Kasvoistaan hän on keskiverto-Suomi-naista hieman "alemmalla" tasolla:
http://static.iltalehti.fi/bigbrother/bbhenna2011PP_bb.jpg
- .................
Tää on nyt ala-arvoista, mutta kun puhuit näteistä ja naisista (et tytöistä), niin en kyllä olisi osannut odottaa linkkiä BB-hennaan!! Kyseessähän on vielä kuitenkin aika tyttö, ainakin käytökseltään. Ja kauneus...no odotin enempi vaikka jotain missiä, Janinaa tai vaikka edes Kiira Korpea, vaikka nuori onkin.... Mutta kauneus on katsojan silmässä.
No en voi väittää vastaan ettenkö pitäisi miestäni komeana, omasta mielestänä, mutta se ei ollut tärkeimpiä asioita. Kengistä ja laukuista en paljoa piittaa. Meikit ovat minulle samassa asemassa kuin deodorantti. Ja selvennykseksi maailmani ei pyöri deodoranttini ympärillä. ;) - Typerä ehkäpä,mut
se ei ole kiinni näöstä.
- ...........
ja tämän sanoo heteromies, 26-vuotias.
- -JT
Samasta syystä kuin miksi suurin osa miehistä hakee nättiä naista?
Mitä kenkiin/vaatteisiin/laukkuihin tule niin niihin keskivertoa enemmän panostava nainen aika suurella todennäköisyydellä panostaa myos ulkonäköönsa keskivertoa enemmän (lue = on laittautunut nätiksi)- miax
kun tätä BB-Hennaa morkataan niin paljon joka puolella. Eihän hän ehkä suuren luokan kaunotar ole, mutta ei minusta todellakaan millään tapaa ruma tai vastenmielisen näköinenkään. Luonnehtisin lähinnä tavallisen näköiseksi. Vai tuleeko tässä taas esiin miesten tapa ignoorata kaikki oikeasti tavalliset ja sitä rumemmat naiset ja huomata vain ne kauneimmat?
(Minusta on hiukan väärin käyttää jotain Kiira Korpea esimerkkinä tavallisen nätistä naapurintytöstä kun Kiira nyt kuitenkin kuuluu selkeästi luokkaan kaunotar. En minäkään pidä Brad Pittiä esimerkkinä tavismiehestä.) - mies24v
miax kirjoitti:
kun tätä BB-Hennaa morkataan niin paljon joka puolella. Eihän hän ehkä suuren luokan kaunotar ole, mutta ei minusta todellakaan millään tapaa ruma tai vastenmielisen näköinenkään. Luonnehtisin lähinnä tavallisen näköiseksi. Vai tuleeko tässä taas esiin miesten tapa ignoorata kaikki oikeasti tavalliset ja sitä rumemmat naiset ja huomata vain ne kauneimmat?
(Minusta on hiukan väärin käyttää jotain Kiira Korpea esimerkkinä tavallisen nätistä naapurintytöstä kun Kiira nyt kuitenkin kuuluu selkeästi luokkaan kaunotar. En minäkään pidä Brad Pittiä esimerkkinä tavismiehestä.)selvennän sulle hiukan meidän miesten kommentteja kalinaisesta.
hän ei siis todellakaan ole minunkaan mielestäni kaunis,kaukana siitä..ei hän maailman ruminkaan ole,mutta se mikä hänestä tekee ruman ja ärsyttävän meidän miesten silmissä on se,että hän vaikuttaa järjettömän ylimieliseltä,luulee että on jotenkin muita parempi ja kauniimpi,ja voi muka vaatia komean herrasmiehen rinnalleen.vaika tosiasiassa ei edes ole minkääntasoinen.
tässä faktatietoa teille naiset.mieheltä saa todella helposti jalat alta nainen,joka voi olla vaikka paksumpikin,"ei samaa tasoa ns"jne.,mutta jos nainen hymyilee herttaisesti ja on luonnollisen oloinen,iloinen,maanläheinen,suloinen naapurintyttö.sellaista ei voi moni mies vastustaa,jos kukaan.ja tämä henna on hyvin kaukana tästä jollaista juuri kuvailin.toisin kuin tanssii tähtien kanssa-miia nuutila,siinä vasta ihana nainen,aina hymy suunpielissä,kiltin ja luonnollisen oloinen nainen:) - Muttamuttamutta
mies24v kirjoitti:
selvennän sulle hiukan meidän miesten kommentteja kalinaisesta.
hän ei siis todellakaan ole minunkaan mielestäni kaunis,kaukana siitä..ei hän maailman ruminkaan ole,mutta se mikä hänestä tekee ruman ja ärsyttävän meidän miesten silmissä on se,että hän vaikuttaa järjettömän ylimieliseltä,luulee että on jotenkin muita parempi ja kauniimpi,ja voi muka vaatia komean herrasmiehen rinnalleen.vaika tosiasiassa ei edes ole minkääntasoinen.
tässä faktatietoa teille naiset.mieheltä saa todella helposti jalat alta nainen,joka voi olla vaikka paksumpikin,"ei samaa tasoa ns"jne.,mutta jos nainen hymyilee herttaisesti ja on luonnollisen oloinen,iloinen,maanläheinen,suloinen naapurintyttö.sellaista ei voi moni mies vastustaa,jos kukaan.ja tämä henna on hyvin kaukana tästä jollaista juuri kuvailin.toisin kuin tanssii tähtien kanssa-miia nuutila,siinä vasta ihana nainen,aina hymy suunpielissä,kiltin ja luonnollisen oloinen nainen:)Tuo on kyllä totta. Kun on ystävällinen ja hymyileväinen, miehet juoksee perässä. Ikävä kyllä nekin, joiden ei haluaisi. Sitten pitääkin olla jo ilkeä, että ne tajuaa, ettei kiinnosta. Tää on tää dilemma. Nyt kun on varattu pitää olla vähän ylimielisen näköinen, ettei miehet tule roikkumaan, kun se olisi vähän epämiellyttävää. Ikävä kyllä. Olisi kiva olla iloinen ja ystävällinen kaikille.
- mies24v
Muttamuttamutta kirjoitti:
Tuo on kyllä totta. Kun on ystävällinen ja hymyileväinen, miehet juoksee perässä. Ikävä kyllä nekin, joiden ei haluaisi. Sitten pitääkin olla jo ilkeä, että ne tajuaa, ettei kiinnosta. Tää on tää dilemma. Nyt kun on varattu pitää olla vähän ylimielisen näköinen, ettei miehet tule roikkumaan, kun se olisi vähän epämiellyttävää. Ikävä kyllä. Olisi kiva olla iloinen ja ystävällinen kaikille.
olet ihan oikeassa mutta tästä lähtien toimi kuten sulle seuraavaksi sanon niin kaikki on hyvin.
itselläni myös tyttöystävä joka baarissa ollessaan kaverinsa kanssa kerää lähes kaikki miehet kimppuunsa,koska on ystävällisen näköinen ja mielettömän herttainen.tyttöystäväni tekee niin että kun niitä miehiä tulee niin juttelee asiallisesti mukavia,kuuntelee mitä miehillä on sanottavaa.jos alkavat iskeä niin tyttöystäväni sanoo ystävällisesti että-"olen pahoillani mutta seurustelen onnellisesti joten en lähde jatkoille jne"-miehet ymmärtäneet yskän ja jatkaneet matkaa eikä näin ollen miehen ilta tuhraannu turhaan:)
noinkin yksinkertainen ja helppo juttu,ja kaikilla on paljon kivempaa etkä saa ylimielisen paskan mainetta,diivan mainetta.
sellaisiakin miehiä nimittäin on jotka oikeasti haluavat vaan baareissakin jutella ihmisten,naisten kanssa,ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia.erityisesti nuorten naisten on usein mahdotonta uskoa tähän,mutta niin se vain on. - ---------
miax kirjoitti:
(Minusta on hiukan väärin käyttää jotain Kiira Korpea esimerkkinä tavallisen nätistä naapurintytöstä kun Kiira nyt kuitenkin kuuluu selkeästi luokkaan kaunotar. En minäkään pidä Brad Pittiä esimerkkinä tavismiehestä.)joka olis mahdollisimman samannäköinen kasvoista kuin siskonsa, naiset (myös sinä) pitäisivät häntä rumana.
- mies24v
--------- kirjoitti:
joka olis mahdollisimman samannäköinen kasvoista kuin siskonsa, naiset (myös sinä) pitäisivät häntä rumana.
olet täsmälleen oikeassa.
- Muttamuttamutta
mies24v kirjoitti:
olet ihan oikeassa mutta tästä lähtien toimi kuten sulle seuraavaksi sanon niin kaikki on hyvin.
itselläni myös tyttöystävä joka baarissa ollessaan kaverinsa kanssa kerää lähes kaikki miehet kimppuunsa,koska on ystävällisen näköinen ja mielettömän herttainen.tyttöystäväni tekee niin että kun niitä miehiä tulee niin juttelee asiallisesti mukavia,kuuntelee mitä miehillä on sanottavaa.jos alkavat iskeä niin tyttöystäväni sanoo ystävällisesti että-"olen pahoillani mutta seurustelen onnellisesti joten en lähde jatkoille jne"-miehet ymmärtäneet yskän ja jatkaneet matkaa eikä näin ollen miehen ilta tuhraannu turhaan:)
noinkin yksinkertainen ja helppo juttu,ja kaikilla on paljon kivempaa etkä saa ylimielisen paskan mainetta,diivan mainetta.
sellaisiakin miehiä nimittäin on jotka oikeasti haluavat vaan baareissakin jutella ihmisten,naisten kanssa,ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia.erityisesti nuorten naisten on usein mahdotonta uskoa tähän,mutta niin se vain on.Näinhän minä yleensä teenkin, mutta ikävä kyllä siellä on aina niitä, jotka ei tajua mitään. Yksikin alkoi tuossa kerran baarissa ihmettelemään, miksi olen mieheni kanssa, ollaa niin eri tasoa. Alkoi sillä hetkellä ottaa päähän eikä jaksanut enää olla ystävällinen.
Ja mulle on sanottu, ettei kaikille tarvitse olla niin kiva. Siis että pitäisi olla valikoivampi. No en oikein osaa olla ja itseäkin ärsyttää koppavat akat.
Ja muuten baareissa on usein miehiä, jotka suuttuu, kun sanot pienen juttelun jälkeen olevasi varattu. Ne siis todellakin suuttuu, kun ei heti sanonut. Mä en taas tajua sitä, että että pitää heti sanoa, et sori mä oon varattu.
Nykyään mä välttelen katsekontaktia miesten kanssa. Muuten ne tulee maitokaupassakin kyselee kahville. Tylsää, mutta näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685