Boohoo.com

apua

Elikkäs ne ketkä on tilannu ni mimmosii kokemuksii on? ja sitten mitä tapahtuu sen jälkee ku on laittanu sen cv2 koodin ja kortin haltijan jne meneeks se sitten johonki verkkopankkiin tai jotain muuta? vai oliks se vaan sitte siinä?

25

15608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bunnybunny

      Itse olen kohta sieltä tilaamassa myös, ja mietin vain että käykö se electroni siellä, pitäisi kai käydä? Mutta ei mene verkkopankkiin kun laittaa sen cv koodin, sit vaan lähtee manet tililtä .

      • luotettava??

        tuo paikka on?? ku ei voi esim paypalin kautta maksaa, yleensä pidetty niitä paikkoja luotettavina joissa se käy...? joko ootte tehny tilauksenne ja saanut?


      • j124kkf
        luotettava?? kirjoitti:

        tuo paikka on?? ku ei voi esim paypalin kautta maksaa, yleensä pidetty niitä paikkoja luotettavina joissa se käy...? joko ootte tehny tilauksenne ja saanut?

        Niin, en osaa sanoa kuinka luotettava on, ainakin kovin halpoja ovat kuteet... Mutta nopeasti tollaset sivut jää kiinne, jos ne yrittää huijata, tänään iltapäivällä otetaan kaverin kanssa vähän selvää ja voi ilmoittaa heti kun olemme tilanneet, toivottavasti meitä ei sit huiata :) Katsotaan katsotaan :)


    • tilasiiin

      Moikka, eli tilasin tuolta vaatteita, postikuluja tuli enemmän vielä 4 €, tuli postiin 4 päivässä, eli ma tilasin ni pe oli postissa! :) Eli ei ole huijausta! :)

      • dfgj

        menikö se mihinkään verkkokauppaan tai jotain kun olit tilauksen tehnyt ? että missä maksoit tilauksesi, vai häipyikö rahat vain tililtä ?


      • eedueedu
        dfgj kirjoitti:

        menikö se mihinkään verkkokauppaan tai jotain kun olit tilauksen tehnyt ? että missä maksoit tilauksesi, vai häipyikö rahat vain tililtä ?

        Eli joo ne lähtee samanlailla ku luottokorttimaksussa, ei kysele enemäpää ku ne kortin tiedot. Ja jos olisi suomalainen yritys niin menisi verkkopankkiin, en sitten tiedä jos tämäkin kehittyy niin menee sit verkkopankkiin. :) Mutta ihan turvallinen tilaus juttu on! :)


      • rintin2
        eedueedu kirjoitti:

        Eli joo ne lähtee samanlailla ku luottokorttimaksussa, ei kysele enemäpää ku ne kortin tiedot. Ja jos olisi suomalainen yritys niin menisi verkkopankkiin, en sitten tiedä jos tämäkin kehittyy niin menee sit verkkopankkiin. :) Mutta ihan turvallinen tilaus juttu on! :)

        Tilasin myös tuossa viime viikonlopun sunnuntaina ja tuli jo keskiviikkona suoraan kotiovelle, vaikka oli aika isokin paketti, mutta posteljooni se aamulla yhdeksän aikaan rimpautteli ovikelloa. Vaatteet väreiltään vastasivat todella hyvin sivujen kyseisiä kuvia sekä koot olivat kutakuinkin kohdillaan. Olin siis erittäin tyytyväinen tilaukseeni. Ja BooHoo siis veloitti automaattisesti tililtäni rahan. Suosittelen kaikille !


      • Sellyy2
        rintin2 kirjoitti:

        Tilasin myös tuossa viime viikonlopun sunnuntaina ja tuli jo keskiviikkona suoraan kotiovelle, vaikka oli aika isokin paketti, mutta posteljooni se aamulla yhdeksän aikaan rimpautteli ovikelloa. Vaatteet väreiltään vastasivat todella hyvin sivujen kyseisiä kuvia sekä koot olivat kutakuinkin kohdillaan. Olin siis erittäin tyytyväinen tilaukseeni. Ja BooHoo siis veloitti automaattisesti tililtäni rahan. Suosittelen kaikille !

        Paljonko se postimaksu sitten on...??


    • ..

      Siis onko ne rahat nyt menny mun tililtä ku laitoin ne pankkikorttitiedot siihen, mut nyt se kuitenkin väittää et mul ei oo tilauksia eikä mulle mitää sähköpostiikaan tullu? :o luulin ainaki et se tilaus onnistu

      • PLEASE HELP US

        KERTOKAA TOKI MULLEKKI, MULLAKI KÄVI NOI!!11


      • heipsuli
        PLEASE HELP US kirjoitti:

        KERTOKAA TOKI MULLEKKI, MULLAKI KÄVI NOI!!11

        EI niin hyviä kokemuksia. Eli tuotteet tuli nopeaa perille,noin kahdessa kolmessa työpäivässä ja ei ne niin huonoa laatuakaan olleet. MUTTA yhdet kengät jotka tilasin ja jotka oli myöskin jo velotettu eivät olleet paketissa.Lähetin sähköpostia,mutta kukaan ei vastannut siihen eikä myöskään puhelinsoittoon.Jos kenkiäni ei lähetetä jotka oon maksanu,en kyllä voi suositella ko.puljua kellekkään.Onneksi ne ei ollut hirveen kalliit.


      • hhautsi va

        "Siis onko ne rahat nyt menny mun tililtä ku laitoin ne pankkikorttitiedot siihen, mut nyt se kuitenkin väittää et mul ei oo tilauksia eikä mulle mitää sähköpostiikaan tullu? :o luulin ainaki et se tilaus onnistu "

        Sama juttu mulla! mut uskon et tilaus onnistuu parin pvän päästä.... no, miten sul kävi? :)


      • lfwlhsf
        hhautsi va kirjoitti:

        "Siis onko ne rahat nyt menny mun tililtä ku laitoin ne pankkikorttitiedot siihen, mut nyt se kuitenkin väittää et mul ei oo tilauksia eikä mulle mitää sähköpostiikaan tullu? :o luulin ainaki et se tilaus onnistu "

        Sama juttu mulla! mut uskon et tilaus onnistuu parin pvän päästä.... no, miten sul kävi? :)

        Itse tilasin boohoosta ensimmäistä kertaa toissa sunnuntaina.. eli jos toimitusaika on noin viikko,olisi paketin pitänyt olla postissa ma tai ti... vieläkään ei ole kuulunut mitään. Lähetyskoodikin on niin ihmeellinen, ettei sitä pysty postin sivuilta seuraamaan.. toivottavas paketti nyt tulee viimeistään perjantaina,koska maksu tuotteista on kuitenkin jo mennyt :/ ihan normaali saapumisilmoitus siis pitäisi tulla?


      • madyle
        lfwlhsf kirjoitti:

        Itse tilasin boohoosta ensimmäistä kertaa toissa sunnuntaina.. eli jos toimitusaika on noin viikko,olisi paketin pitänyt olla postissa ma tai ti... vieläkään ei ole kuulunut mitään. Lähetyskoodikin on niin ihmeellinen, ettei sitä pysty postin sivuilta seuraamaan.. toivottavas paketti nyt tulee viimeistään perjantaina,koska maksu tuotteista on kuitenkin jo mennyt :/ ihan normaali saapumisilmoitus siis pitäisi tulla?

        mul menny jo 2vkoa.... :( ja 5.1 on postitettu suomeen päin...


      • lfwlhsf
        madyle kirjoitti:

        mul menny jo 2vkoa.... :( ja 5.1 on postitettu suomeen päin...

        madyle, kirjoitin tuohon yläpuolellesi.. nyt munkin tilauksen tekemisestä on kulunut 2vk ja 5.1 olisi lähtenyt suomeen päin. No eilen menin vielä kertaalleen postin lähetysseurantasivuille ja pistin ton koodin niin luki että tilaus saapunut suomeen :) sillä vaan meni se 2vk matkalla jostakin syystä..olettaisin että paketti perillä täällä tiistaihin mennessä.. oli kirjattu kirjeeksi eli tulee kait postilaatikkoon suoraan? :)


      • >:(
        heipsuli kirjoitti:

        EI niin hyviä kokemuksia. Eli tuotteet tuli nopeaa perille,noin kahdessa kolmessa työpäivässä ja ei ne niin huonoa laatuakaan olleet. MUTTA yhdet kengät jotka tilasin ja jotka oli myöskin jo velotettu eivät olleet paketissa.Lähetin sähköpostia,mutta kukaan ei vastannut siihen eikä myöskään puhelinsoittoon.Jos kenkiäni ei lähetetä jotka oon maksanu,en kyllä voi suositella ko.puljua kellekkään.Onneksi ne ei ollut hirveen kalliit.

        Tilauksestani puuttui myös tuote, jonka olin siis jo maksanut. Maileihini ei olla vastattu ja otin yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Tämä asia ei jää tähän enkä kyseisestä firmasta tilaa enää mitään ja kehotan muitakin olla tilaamatta. Jos jättävät toimittamatta tuotteita niin rahojanne välttämättä ette näe koskaan! Eli ei millään tavalla luotettava.


      • ----
        lfwlhsf kirjoitti:

        madyle, kirjoitin tuohon yläpuolellesi.. nyt munkin tilauksen tekemisestä on kulunut 2vk ja 5.1 olisi lähtenyt suomeen päin. No eilen menin vielä kertaalleen postin lähetysseurantasivuille ja pistin ton koodin niin luki että tilaus saapunut suomeen :) sillä vaan meni se 2vk matkalla jostakin syystä..olettaisin että paketti perillä täällä tiistaihin mennessä.. oli kirjattu kirjeeksi eli tulee kait postilaatikkoon suoraan? :)

        Ite tilasin viime viikolla tuolta mekon ja legginsit, tänään toimitettiin kotiovelle.

        visa electron toimi
        halvat hinnat
        nopea toimitus

        - koot pieniä
        - vaatteet huonolaatuisia
        - mullekin kävi noin, että rahat meni, eikä mitään kuulunu, laitoin s-postia asiakaspalveluun ja tuli lähetystiedot nettisivuille ja s-postiin
        - isoin miinus: väärä tuote vääränkokoisena!!saa nyt nähä miten tämän kanssa käy, että hyvittävätkö palautuksen maksun ja lähettävät oikean tuotteen tilalle.huoh

        Miinuksia enemmän kun plussia, ei voi oikein suositella


      • Anonyymi
        ---- kirjoitti:

        Ite tilasin viime viikolla tuolta mekon ja legginsit, tänään toimitettiin kotiovelle.

        visa electron toimi
        halvat hinnat
        nopea toimitus

        - koot pieniä
        - vaatteet huonolaatuisia
        - mullekin kävi noin, että rahat meni, eikä mitään kuulunu, laitoin s-postia asiakaspalveluun ja tuli lähetystiedot nettisivuille ja s-postiin
        - isoin miinus: väärä tuote vääränkokoisena!!saa nyt nähä miten tämän kanssa käy, että hyvittävätkö palautuksen maksun ja lähettävät oikean tuotteen tilalle.huoh

        Miinuksia enemmän kun plussia, ei voi oikein suositella

        Mikä heidän sähköposti osote on?


    • boohoo

      Itse tilasin muutama kuukausi sitten. Electronilla maksoin ja rahat lähti tililtä. Vaatteet tuli suht nopeesti. Laadultaan ne oli, no, siihen hintaan ihan hyviä. Cm koot piti ihan hyvin paikkansa, kun mittailin itseni ja valitsin vaatteet sen perusteella. Ainut mikä harmitti kovin oli, että sen kummempia ajattelemetta tilasin kolmet kengät ja sekoitin usa kenkien kokoihin! Eli 36 kokoni onkin 3 briteissä. Jouduin palauttamaan kengät ja se tuli kalliiksi. Kannattaa siis harkita aika tarkkaan mitä tilaa. Palauttaminen tulee maksamaan yllättävän paljon. Rahojen palauttaminen kesti myös aika kauan, että postin palautuskuitti kannattaa säilyttää. Minulla kesti kuukauden verran saada omani takaisin. mutta voisin tilata toistekkin jos tarvitsen halpoja vaatteita

      • ööööööööööö

        No toi nyt on ihan sun oma moka jos sekotat uk ja us koot keskenään. Amatöörimaista.


    • vittuuntunut

      Tilasin 200 eurolla vaatteita, lempparipaidassa oli rasvainen tahra alakulmassa.

      Eivät hyvitä postikuluja, joudun maksamaan 15e että lähettävät minulle uuden 15e arvoisen paidan, eli häviän kaupassa.

      Hieno homma, lähettävät siis kelvottomia vaatteita ulkomaille koska asiakas joutuu maksamaan palautuksen itse. Tätäkään ei mainita kuin pienellä printillä FAQ osiossa.

    • EttäNäinBoohoolla

      En suosittele kellekkään. Tilasin ison määrän tuotteita ja palautan 100€ edestä vaatteita mutta en saanut rahoista takaisin kuin 30€. Eli postimaksujen verran.

      • Booh9o

        Täysin sama kokemus! En suosittele kenellekään.


    • Hannaban

      Olen tilannut kolme kertaa, paketti saapunut aina 3-5 työpäivässä ja olen ollut vaatteisiin tyytyväinen (toisin kuin esim forever 21:n vaatteisiin jotka tosituvasti ovat olleet täyttä ******)

    • Anonyymi

      En ymmärtänyt tekstistäsi höläsenpölähtämää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe